۶۸۶۵۸۴
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

آقای روحانی، سیف را برکنار کند

نماینده شاهین‌شهر در مجلس با اشاره به عمل نکردن سیف و روحانی به وعده خود درباره سپرده‌گذاران موسسات مالی گفت: رئیس‌جمهور باید رئیس بانک مرکزی را برکنار کند.

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در للجس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی در نشست علنی امروز مجلس گفت: بانک مرکزی با بلاتکلیف گذاشتن ارز ارزش پول ملی را زیر سوال برده است و قدرت خرید مردم کاهش یافته است.

حاجی دلیگانی گفت: مسئولان بانک مرکزی در شبکه‌‌های مجازی وعده‌هایی دادند اما خلاف آن عمل کردند زیرا قول داده بودند تا پایان بهمن امسال وضعیت سپرده‌گذاران را روشن کنند.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور وعده داده بود تا پایان بهمن وضع سپرده‌های مردم در موسسات تعیین تکلیف شود اما به این وعده عمل نشد و سوال ما این است که چرا آقای سیف را که این مشکلات را ایجاد کرده برکنار نمی‌کنند و به جای ایشان کسی را بیاورد که بتواند این حوزه را اداره کند.

نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: صدها میلیارد از سپرده‌های مردم در موسسات مالی و اعتباری از بین رفته است و میلیون‌ها نفر از سپرده‌گذاران و خانواده‌هایشان دچار مشکگل و اختلاف شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      نگران نباش تا سال اینده تیم تغیر میکنه چرافغانها رابیرون نمیکنن حالا قدرت خرید مابه ارز نیست که همه چی ربط میدن اصلا ترجیح میدم بادرشکه برم درتاریکی بمانم ارز بزای کسایی که مسافرت میخوان برن نه ما که داخل ایرا ن هستیم جریان کارمزد تلفن بانک چی شد ?????

    • بدون نام

      ييف با تك كلام و كاري كه بلد بود=حبابه نخريد
      پدر اقتصاد مردم ايران رو در آورد و در عوض قشر خاص و دلال جامعه را به نقطه عرش وضعيت اقتصادي رساند

    • بی نام

      خدا نگذره از روحانی و سیف که قشر متوسط و ضعیف و به این فلاکت انداخت امیدوارم به عذاب الهی دچار بشید ..... آقای روحانی همین قشر متوسط بود که تورو کردن رئیس جمهور ....

    • بدون نام

      عزیزان زیادبه خودتان زحمت ندهیداون روستایی که دورترین نقطه کشورزندگی میکند ازتمام مشکلات کشورومردم باخبرهستند اونوقت چراباید مسولینی که تمام امکانات دراختیارشان است از مشکلات مردم بی خبرباشند برویداگرعرضه دارید مسائل بوجودآمده توسط خودتان رابرطرف کنید اگرهم نمیتوانید اینقدر مرد وانسان باشید بگویید توان حل مشکل رانداریم وخودراکناربکشید تا آنان که پاکدستن وایثارگرند بیایند ومشکلات را بدون حاشیه حل کنندچراباید تقاص بی عرضگی شماها رامردم بیچاره بدهندشماها بااین کاری که درون موسسات مالی کردید وسپرده مردم زحمت کش وبیچاره وبی دفاع را بالاکشیدید .... حالا بااینهمه تبلیغات توانستید باکم کردن سود بانکها اقتصاد وچیزهای دیگر را اصلاح کنیدآیامجبورنشدید دوباره سودبانکی راافزایش دهیداین کارشما فقط بازی بودبرسراعتقاد وسلامت وآرامش مردم وجامعه که آن رابرهم زدید.؟؟..نمونه کارخوب ومثبت این است:..بهمنی ادامه داد: ما ١٧٠٠ تعاونی را در آن زمان ساماندهی کردیم و یک‌نفر هم از سپرده‌گذاران اعتراض نکردندوحق هیچیک ازسپرده گذاران ضایع نگردید. به این موسسات وزارت تعاون مجوز داده بود مثل قرض‌الحسنه نیروی انتظامی که ما اینها را جمع کردیم. حالا یکی می‌گوید که شما آمده‌اید از ثامن‌الحجج تشکر کردید. بله من این کار را کردم، چون همین موسسه ٢٣ موسسه کوچک را جمع کرد، الان هم اگر یکی ١٠ موسسه را جمع کند، دست او را می‌بوسم؟!

    • بدون نام

      سیف باید محاکمه بشه .

    • بدون نام

      کار کردن در جهنم بسیار راحتر از کار کردن در جایی است که خطر دوستان نادان و حریص, بیشتر از اجانب است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج