۶۸۷۷۷۱
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

گردشگری دفاع مقدس، ثروت‌آفرین است

رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: گردشگری دفاع مقدس در برنامه‌های ایران‌گردی جزو محورهای توسعه راهبردی گردشگری است.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: گردشگری دفاع مقدس در برنامه‌های ایران‌گردی جزو محورهای توسعه راهبردی گردشگری است.

علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در جلسه شورای سیاست‌گذاری ستاد مرکزی راهیان نور با تشریح بخش‌های مختلف ثبت آثار میراث‌فرهنگی و میراث ملموس و ناملموس گفت: چند سالی است که با دستور رئیس‌جمهوری در دولت یازدهم دفاع مقدس در حوزه ثبت میراث‌فرهنگی ناملموس مورد توجه قرار گرفته است. به اعتقاد من حوزه دفاع مقدس جزو مهم‌ترین بخش‌های میراث‌فرهنگی است و یادآور عزیزانی است که با جان‌فشانی از این مرز و بوم دفاع کردند.

وی افزود: با ثبت این میراث باارزش توانستیم نقشی هرچند کوچک در پاسداشت دفاع مقدس ایفا کنیم. در دولت یازدهم ۲۲ اثر و در دولت دوازدهم ۱۲ اثر در حوزه دفاع مقدس در فهرست ملی به ثبت رسیده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت تا بتوانیم این رشادت‌ها را در مجموعه میراث با اهمیت کشور به ثبت برسانیم.

مونسان با اشاره به گردشگری دفاع مقدس توضیح داد:گردشگری دفاع مقدس در برنامه‌های ایران‌گردی جزو محورهای توسعه راهبردی گردشگری است. گردشگری دفاع مقدس می‌تواند ثروت را به بسیاری از مناطق محروم ببرد و ارزش‌های دفاع مقدس را به گردشگران منقل کند. در حوزه ثبت آثار دفاع مقدس نیز به دنبال آن هستیم که تمام دستاورهای دفاع مقدس را به ثبت برسانیم.

رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یادآور شد: باید خریدهای راهیان نور در استان‌های مقصد انجام شود تا در آن استان‌ها درآمد ایجاد شود و شاهد رونق اقتصادی در آن استان‌ها باشیم.

به گزارش ایسنا، در این جلسه از سند ثبت ملی میراث ناملموس دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همچون محوطه یادمان‌های قلاویزان، شرهانی، سیدالشهدا (ع)، والفجر۱، حسن باقری، سه راه جندالله، شهید کشوری، پادگان دوکوهه، بیمارستان صحرایی امام رضا(ع)، کمیل و حنظله، بیت‌المقدس و شهید سبحانی رونمایی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تنها چیزی که ندیده بودم ونشنیدم همین برنامه بود که به حول قوه الهی اونم شنیدم خدا قوت

    • بدون نام

      تنها چیزی که ندیده بودم ونشنیدم همین برنامه بود که به حول قوه الهی اونم شنیدم خدا قوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج