۶۸۹۱۷۷
۵۹ نظر
۵۰۰۷
۵۹ نظر
۵۰۰۷
پ

سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در حوالی شهرکرد

یک هواپیمای ترکیه‌ای از نوع جت شخصی در حوالی شهرکرد سقوط کرد، تیم‌های ارزیاب اورژانس راهی محل شده‌اند و به گفته امدادگران آثار حریق در منطقه دیده می‌شود.

خبرگزاری مهر: یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، هنگام عبور از آسمان ایران از صفحه رادار خارج شد. مطابق اطلاعات اولیه این هواپیما در حوالی روستای «دورک اناری»، شهرستان شهرکرد سقوط کرده است.

هواپیما با آتش در آسمان دیده شده و در ارتفاعات کوه هلن سقوط کرده است. گروه های امدادی هلال احمر از استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده اند. ۵ دستگاه آمبولانس نیز به محل حادثه ارسال شده است که هنوز به محل سقوط نرسیده‌اند.

بر اساس برخی آمارهای اولیه گفته می شود این هواپیما سه خدمه و ۸ سرنشین داشته است. هم اکنون ۷ تیم امدادی در منطقه سقوط هواپیما حضور دارند و سعی دارند به لاشه هواپیما نزدیک شوند.

هواپیما به دلیل احتراق موتور دچار سقوط شده است، اهالی روستا هواپیما را رویت کردند که در حال سقوط بوده است. برخی منابع رسانه ای گفته اند که هنوز لاشه در حال احتراق است و با چشم غیر مسلح قابل رویت است.

نیروهای سازمان اورژانس به محل رسیدند اما به دلیل صعب العبور بودن و وجود رودخانه ای بزرگ شرایط دسترسی به مصدومین احتمالی سخت است.

جزئیات اخبار مربوط به این حادثه را در زیر می خوانید.

۰۰:۵۶ اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشور

سازمان هواپیمایی کشوری با صدور اطلاعیه ای در خصوص سقوط هواپیمای جت شخصی ترکیه ای که در فضای ایران و در شهر کرد سقوط کرد توضیح داد: این پرواز در ساعت ۱۶:۵۹ به وقت محلی وارد فضای کشور جمهوری اسلامی ایران شده و در حدود ساعت ۱۸:۰۹ به وقت محلی دچار سانحه گردید.

در بخش دیگری از اطلاعیه آمده است : بر اساس مکالمات خلبان پرواز با مرکز کنترل فضای کشور خلبان به علت بروز مشکل فنی درخواست کاهش ارتفاع نموده که در حین کاهش ارتفاع در حدود ۳۲ هزار پایی ضمن افت شدید سرعت از صحفه رادار محو گردید.

همکاری دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه در خصوص بررسی سانحه از دقایق اولیه آغاز و هماهنگی های لازم در خصوص جستجو و نجات توسط سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته است.

در بخش پایانی این اطلاعیه اعلام شده؛ مسئولیت بررسی سانحه با توجه به مقررات بین المللی با سازمان هواپیمایی کشوری ایران می باشد و کشورهای ترکیه بعنوان محل ثبت هواپیما و کانادا به عنوان طراح و سازنده هواپیما می توانند درخواست همکاری در روند بررسی سانحه را مطابق کنوانسیون شیکاگو و ضمائم آن ارائه نمایند.

۰۰: ۰۰ انتقال اجساد از صبح دوشنبه آغاز می شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتقال اجساد هواپیمای ترک از بامداد فردا دوشنبه آغاز می شود. امکان اعزام تمام نیروهای امدادی با وجود رودخانه و مناطق صعب العبور وسنگلاخی بودن منطقه در شب به محل سقوط هواپیما وجود ندارد.

دوشــــــــــنبه 21 بـــــــــهمــــــــــن

۲۳:۳۰ کشف ۸ جسد توسط مردم محلی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: مردم بومی منطقه تاکنون ۸ تن از اجساد ۱۱ سرنشین هواپیمای ترکیه ای را پیدا کرده اند.

۲۳:۱۵ کشف ۵ جسد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به خبرنگار مهر گفت: نیروهای انتظامی به لاشه هواپیما رسیدند و در محل مستقر شدند، تاکنون پنج پیکر از جان باختگان این حادثه پیدا شده است و جستجو برای یافتن بقیه سرنشینان این هواپیما ادامه دارد. مردم محلی نیز در محل حادثه حضور دارند.

۲۲:۵۵ حضور ۶ اکیپ نیروی انتظامی در محل سقوط هواپیمای ترکیه ای

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از حضور شش اکیپ نیروی انتظامی در محل سقوط هواپیمای ترک خبر داد.

۲۲:۵۱ بالگرد فردا صبح به محل سقوط هواپیمای ترک اعزام می شود

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کیار گفت: بالگرد فردا صبح به محل سقوط هواپیمای ترک اعزام می شود. عنایت برخورداری ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ نیروی امدادی از ارگان های مختلف از جمله هلال اجمر، آتش نشانی، اورژانس و... در منطقه سقوط هواپیما حضور دارند.

۲۲:۴۵ توئیت رئیس جمعیت هلال احمر

سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در حوالی شهرکرد

۲۲:۳۰ لاشه هواپیما و اجساد پیدا شد/حضور نیروهای تخصصی

مرتضوی مدیرعامل هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: با پیدا شدن لاشه و اجساد، سناریو برای انتقال پیکرها و انجام عملیات با نیروهای تخصصی در حال برنامه ریزی است.

۲۲:۱۰ اسامی هشت مسافر هواپیمای ترکیه ای

برخی منابع رسانه ای اسامی هشت مسافر هواپیمای ترکیه ای سقوط کرده در چهارمحال و بختیاری را به این شرح اعلام کردند:مینا باشاران، زینب جُشکون، عایشه آند، بورجو گون دُآار اورفالی، آصلی ایزمیرلی، لیانا هانانل، جاسمین باروح و سینِم آکای.
Mina basaran
Zeynep coşkun
Ayşe And
Burcu gündoğar urfali
Asli izmirli
Liana Hananel
Jasmin baruh
Sinem akay

۲۱:۵۰ سخنگوی سازمان اورژانس کشور: نیروهای بومی به لاشه هواپیما ترکیه ای رسیدند

خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: نیروهای بومی به لاشه هواپیما ترکیه ای رسیدند. تمام اجساد سوخته اند. جسد یازده نفر مشخص نیست و برای تشخیص هویت به آزمایش دی ان ای نیاز است.

۲۱:۴۳ فرماندار شهرستان کیار: آتش لاشه هواپیمای ترک خاموش شده است

فرماندار شهرستان کیار از خاموش شدن آتش لاشه هواپیمای سقوط کرده ترک خبر داد. قدمعلی مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آتش لاشه هواپیمای ترک خاموش شده است.

۲۱:۳۸ قاسمی ازسقوط هواپیمای ترکیه ای در ایران ابراز تاسف کرد

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز تاسف عمیق از سقوط یک فروند هواپیمای ترکیه ای که در حال عبور از آسمان ایران دچار سانحه شد اعلام کرد که چندین گروه امدادی بلافاصله به منطقه عزیمت کرده و به رغم شرایط بسیار بد جوی در حال رسیدن به محل سقوط برای بررسی موضوع و امدادرسانی هستند.

۲۱:۳۶ فعالیت ۳۲ نیروی امدادی در محل سقوط هواپیمای ترک

فرماندار شهرستان کیار از فعالیت ۳۲ نیروی امداد رسانی در محل سقوط هواپیمای ترک خبر داد. قدمعلی مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به استقرار شش آمبولانس در دامنه کوه هلن، اظهار داشت: نیروی های امدادی هلال احمر و اورژانس به ارتفاعات محل سقوط هواپیما اعزام شده اند.

فرماندار شهرستان کیار بیان کرد: مسیر حرکت نیروهای امدادی برای امداد رسانی به هواپیمای ترکی صعب العبور و سنگلاخی است. جزئیات بیشتر را اینجا بخوانید.

۲۱:۱۱ شرایط نامساعد جوی در محل سقوط هواپیما تا فردا ادامه دارد

شاهرخ پارسا مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شرایط نامساعد جوی در محل سقوط هواپیمای ترکی تا فردا ادامه دارد، اظهار داشت: وقوع رعد و برق، وزش باد شدید و بارش رگباری باران در منطقه سقوط هواپیما پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: سامانه بارشی فردا صبح از منطقه دره عش و روستای دورک اناری خارج می شود.

۲۱:۰۷ دستور استاندار چهارمحال و بختیاری درخصوص آماده‌باش نیروهای امدادی

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری به منظور رسیدگی ویژه و صدور دستورات لازم به سمت محل حادثه در حال حرکت است. وی همچنین به همه دستگاههای امدادی دستور داده است در اماده باش کامل باشند و تجهیزات و امکانات لازم برای امدادرسانی را به کار گیرند.

۲۱:۰۴ وضعیت قرمز ۵ تیم هلال احمر اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: نیروهای امدادی هلال احمر استان اصفهان با توجه به سقوط هواپیما شخصی ترکیه‌ای در اردل ناقان شهرکرد در حالت آماده باش هستند.

محسن مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به اعلام حادثه سقوط جت شخصی در شهرکرد برای نیروهای امدادی هلال احمر استان اصفهان وضعیت قرمز اعلام شد، اظهار داشت: در ابتدای امر ۱۰ تیم امدادی و در حال حاضر نیز پنج تیم امدادی در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه نزدیک‌ترین فاصله نیروهای امدادی استان اصفهان از دهاقان تا محل سقوط هواپیما ۱۴۰ کیلومتر است، تصریح کرد: این هواپیما در محلی مسطح سقوط کرده و چون منجر به آتش سوزی شده است به راحتی توسط اهالی منطقه پیدا شده است.

۲۰:۴۵ بارش شدید باران در منطقه سقوط هواپیمای ترکی/مشکل در امداد رسانی

بارش شدید باران وشرایط نامناسب جوی در منطقه سقوط هواپیمای ترکی عملیات امداد رسانی را با مشکل مواجه کرده است. یکی از محلی های روستای دورک اناری شهرستان کیار در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گروه های مردمی از روستای دورک اناری به منطقه سقوط هواپیما حرکت کرده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر به علت صعب العبور بودن محل سقوط هواپیما امکان رسیدن به محل سقوط هواپیمای ترکی وجود ندارد و مردم نتوانسته اند تا محل سقوط هواپیما پیشروی کنند.

۲۰:۴۰ همه سرنشینان هواپیمای ترکیه جان باخته اند

روزنامه حریت اعلام کرد: دو خلبان زن، یک خدمه پرواز و ۸ مسافر در حادثه سقوط هواپیما جان خود را از دست داده اند.

آرش شیروانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن هم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سرنشینان هواپیمای ترکیه جان باخته اند، اظهار داشت: سرعت بالای هواپیمای جت و برخورد با کوه و آتش گرفتن موجب فوت سرنشینان هواپیما شده است.

وی ادامه داد: طی گزارش های اعلام شده این هواپیما دارای ۱۱ سرنشین بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن عنوان کرد: پنج تیم امداد و نجات از شهرستان بروجن به منطقه اعزام شده است.

وی بیان کرد: بارش باران و سنگلاخی بودن محل سقوط موجب کند شدن عملیات امداد رسانی شده است.

سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در حوالی شهرکرد

"مینا باشاران" دختر حسین باشاران کارآفرین ترکیه ای که به همراه دوستانش در سانحه سقوط هواپیما در حوالی شهرکرد کشته شد

سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در حوالی شهرکرد
عكس يادگاري ٨ مسافر هواپيماي سقوط كرده در كوههاي شهركرد

۲۰:۳۴ تشکیل ستاد مدیریت بحران در کیار/ ۳۲ کوهنورد در منطقه حضور دارند

رضا ظاهری معاون جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در گفتگو با مهر اظهارداشت: گروه های امدادی با تجهیزات کامل در منطقه حضور دارند و سعی دارند از ارتفاعات صعود کنند. وی از تشکیل ستاد مدیریت بحران در شهرستان کیار و بسیج دستگاه های امدادی و تلاش برای رسیدن امدادگران به منطقه خبر داد.

وی بیان کرد: ۳۲ کوهنورد حرفه ای در منطقه حضور دارند و ۵۰ کوهنورد نیز در آماده باش هستند.

ظاهری از حضور ۸ تیم در منطقه خبر داد.

۲۰:۲۵ سخنگوی اورژانس: افراد محلی تا حدود ۱۰ دقیقه دیگر به محل لاشه می‌رسند

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس گفت: افراد محلی تا حدود ۱۰ دقیقه دیگر به محل لاشه هواپیما می‌رسند. آتش هواپیما در حال حاضر خاموش شده است.

۲۰:۲۰ مالک جت شخصی سقوط کرده در شهرکرد مشخص شد

رسانه های ترکیه به نقل از وزارت حمل و نقل این کشور اعلام کردند که این هواپیما جت شخصی متعلق به هولدینگ باشاران بوده و از شارجه امارات متحده عربی به سمت استانبول در پرواز بوده است.

بنا به اعلام رسانه های ترکیه در این پرواز ۱۱ نفر شامل سه خدمه پروازی و هشت سرنشین دچار سانحه شده اند.

۲۰:۱۱ محل سقوط هواپیمای ترکیه ای صعب العبور است

یکی از محلی های روستای دورک اناری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محل سقوط هواپیما ترکی در دره عشق شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری صعب العبور است. وی عنوان کرد: هواپیما به یک صخره در کوه هلن برخورد کرده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی تا فاصله یک کیلومتری هواپیما پیش رفته اند اما منطقه صعب العبور است. وی بیان کرد: هنوز لاشه در حال احتراق است و با چشم غیر مسلح قابل رویت است.

۲۰:۰۸ ۴ ساعت تا رسیدن به لاشه هواپیما/ بارش باران در منطقه آغاز شد

امداد گران هلال احمر به صورت پیاده در حال نزدیک شدن به لاشه هواپیما ترک هستند و بارش باران ادامه مسیر را مشکل کرده است. طبق اعلام امدادگرانی که در منطقه حضور دارند آثار حریق در اطراف منطقه سقوط هواپیما دیده می شود.

امداد گران به دلیل صعب العبور بودن مسیر در حال نزدیک شدن به لاشه هواپیما به صورت زمینی هستند و گفته می شود تا ۴ ساعت دیگر به محل حادثه می رسند.

بارش باران نیز در منطقه آغاز شده است و امداد رسانی را مشکل کرده است.

۱۹:۵۰ آمادگی برای اعزام نیرو و تجهیزات در حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای

مدیرکل مدیریت بحران لرستان از آمادگی ستاد بحران لرستان برای اعزام نیرو و تجهیزات به استان چهارمحال و بختیاری برای امدادرسانی حادثه سقوط هواپیمای ترکیه‌ای خبر داد.

رضا آریایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در «دره عشق» شهرستان «کیار» استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مدیریت بحران لرستان در صورت نیاز آمادگی انجام اقدامات امدادرسانی و ... را دارد.

وی بابیان اینکه مدیریت بحران لرستان آمادگی خود را در این رابطه به مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اعلام کرده است گفت: مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری اعلام کردند که در حال حاضر نیازی به اعزام نیرو، تجهیزات و ... از سوی مدیریت بحران لرستان نیست.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان تأکید کرد: دو اکیب کامل از سوی مدیریت بحران لرستان که در امدادرسانی و اعزام نیرو و تجهیزات حادثه دنا نیز شرکت داشتند در حال حاضر آماده هستند و در صورت اعلام نیاز ظرف مدت‌زمان ۳۰ دقیقه به این منطقه اعزام خواهند شد.

۱۹:۵۰ نخستین تصویر ازسقوط هواپیمای ترکیه ای منتشر شد

سقوط هواپیمای ترکیه‌ای در حوالی شهرکرد

۱۹:۵۰ ۷ تیم امدادی هلال احمر راهی محل سقوط هواپیما شد

رضا ظاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام هفت تیم امدادی هلال احمر به محل سقوط هواپیما، بیان کرد: محل سقوط هوپیما مشخص شده است. وی عنوان کرد: محل سقوط هواپیما در منطقه حفاظت شده هلن در دره عشق است.

معاون جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: محل سقوط هواپیما در روبروی آبشار دره عشق گزارش شده است.

۱۹:۴۸ گروه های امدادی در نزدیکی لاشه هواپیما هستند

قدمعلی مردانی فرماندار کیار در خصوص آخرین وضعیت امداد رسانی به هواپیمای سانحه دیده ترکیه ای گفت: هواپیما به کوه دارعنبس برخورد کرده است و مردم محلی هواپیما را در حال سقوط مشاهده کرده اند.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی به نزدیکی محل سقوط رسیده اند اما هنوز به لاشه دسترسی نداریم و مشخص نیست سرنشینان هواپیما در چه وضعیتی هستند.

۱۹:۳۳ هواپیمای ترکیه ای در دره عشق شهرستان کیار سقوط کرده است

سید احمد مرتضوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هواپیمای ترکی در دره عشق شهرستان کیار سقوط کره است، اظهار داشت: نیروهای امدادی در حال اعزام به محل سقوط هواپیما هستند.

وی عنوان کرد: دره عشق یکی از مناطق مرتفع چهارمحال و بختیاری است که در شهرستان کیار واقع شده است.

۱۹:۲۱ اعزام شش آمبولانس اورژانس به محل سقوط هواپیمای ترکی

فرامز شاهین رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام شش آمبولانس اورژانس به محل سقوط هواپیمای ترکی، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۲ نیروی امدادی و تکنسین اورژانس به منطقه سقوط هواپیما اعزام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: حادثه در دره عشق چهارمحال و بختیاری رخ داده است و هواپیما با کوه برخورد کرده است.

۱۹:۰۷ سخنگوی سازمان اورژانس: تیم‌های ارزیاب به محل سقوط هواپیمای ترکیه‌ای اعزام شدند

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس گفت: دقایقی قبل یک فروند هواپیمای متعلق به ترکیه از شارجه به مقصد استانبول در نزدیکی شهر کرد سقوط کرد.

گفتنی است این گزارش اولیه بوده به محض کسب اطلاعات بیشتر از طریق روابط عمومی سازمان اورژانس اطلاع رسانی خواهد شد.

تیم های ارزیاب اورژانس کشور به محل اعزام شدند.

۱۹:۰۵ معاون سازمان هواپیمایی به مهر اعلام کرد: هواپیمای سقوط کرده درخواست فروداضطراری نکرد/سرنشینان کمتر از۱۰نفر

معاون عملیات هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمای کشوری گفت: هواپیمای ترکیه ای که در شهرکرد سقوط کرد از شارجه عازم استانبول بود.

مرتضی دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سقوط هواپیمای جت اختصاصی در نزدیکی شهر کرد گفت: دقایقی پیش یک فروند هواپیما چلنجر ترکیه ای که از شارجه عازم استانبول بود در نزدیکی شهر کرد سقوط کرد.

وی افزود: این هواپیما یک جت شخصی بوده که کمتر از ۱۰ نفر سرنشین داشته است.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمای کشوری تاکید کرد: فرودگاه شهرکرد جزو فرودگاههایی است که رادار دارد ضمن اینکه این هواپیما پیش از خارج شدن از صفحه رادار درخواست فرود اضطراری نداده بود.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره سقوط هواپیمای ترکیه ای گفت: یک هواپیمای جت شخصی از کشور ترکیه که از شارجه به استانبول در حال پرواز بود در خاک ایران از صفحه رادار خارج شده و در حوالی شهر کرد سقوط کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یکی بود یکی نبود

      چه خبره هر روز سقوط

      پاسخ ها

      • آرش

        واسه سقوط هواپیمای داعشی هم میخوای آشوب بپا کنی داعشی

      • بدون نام

        معلوم نیست چرا پاسخ یک سوال ساده داعشی بودنه. و اصلا اون خانمها چطور داعشی بودن؟؟؟

      • بدون نام

        هواپیمای خارجی هم سقوط کرده تقصیر ایرانه ؟ شماها اصلا از مغزتون استفاده می کنید یا آکبند نگهش داشتید برای زیر خاک؟!!

    • بدون نام

      مطمئنین مال ترکیه بوده؟!

    • بدون نام

      به امید خدا یه هفته دیگه پیداش میکنن

      پاسخ ها

      • رامین

        نگران پیدا شدن یا نشدنش نباش بتو ربطی نداره

      • رامین

        نگران پیدا شدن یا نشدنش نباش بتو ربطی نداره فهم شد

      • بدون نام

        رامین به تو ربط داره پوک مغز؟؟؟

      • بدون نام

        رامین ارام باش

    • علی

      فک کنم مثلث برمودا نقل مکان کرده ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ. اونم حوالی چهارمحال

      • بدون نام

        حتمأ اونجا مثلث برمودا شده

    • بدون نام

      سقوط هواپیما فقط مختص ایران نیست .حالا اگه هواپیما ایرانی سقوط کرده بود حاشیه پشته حاشیه

    • بدون نام

      خداکنه اردوغان باشه

    • بدون نام

      تو کله لنگیا باید فرود میکرد تا یکم آدم بشن تسلیت به ترکیه حالا چن نفر مرده؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فازت چیه ؟ خودتم میدونی چی گفتی؟ اصلا نظرت چه ربطی داشت؟

    • میثم

      فکر کردم فقط هواپیماهای ما سقوط میکنه چ عجیب

    • علی

      خداکنه کسی آسیب ندیده باشه

    • بدون نام

      الان ايران بود به خاطر اين سقوط ، مردم سه تا وزير تو شبكه هاي مجازي استيضاح مي كردن

    • بدون نام

      انگار راست راستی مدل هواپیما مهم نیست.یا اسمون کشور ما مشکل داره یا کوه هامون سرجای خودش نیستن.

    • بدون نام

      عجب سالی هستش این 96

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پارسالو که هی می گفتید چقدر آدم می میره و گیر داده بودید به مردن افراد مشهور.امسال هم این جوری! خدا سال دیگه رو به خیر کنه

    • رضا

      یک زنگ تفریح کوچک برای حوادث داخلی کشورمان
      فعلا به سمت هواپیمای ترکیه ایی سقوط کرده بنگریم،بگذاریم مقصران حادثه سانچی،حادثه سقوط هواپیما،حادثه غرق شدن ناو دردریای خزر
      هرچند،شاید اینطور هم که من فکر میکنم نباشد!
      شاید کسی بابت این حوادث در تنگا نبوده،که حالا بخواهد زنگ تفریحی داشته باشد،شاید!وای!؟

    • مرمر

      هر دم ازین باغ بری میرسد .‌‌‌...
      خدا رحمتشون کنه :-( چرا اخه انقدر اتفاق و خبرهای بد میشنویم

    • بدون نام

      خودمون كم از این مصیبتا داریم، كشورای دیگه م میان خراب میشن سر ما!!!

    • حسن

      ایران که مقصر نیست ایشاله

    • بدون نام

      پععععع
      تموم نمیخواد بشه این قضایا!

    • بدون نام

      اخه هر کشوری چه خودی وچه غیره از این کشور عبور کنه سرنوشتی جزاین نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرزمین نفرین شده

    • رکسانا

      دقیقاچ خبره مگه

    • محمدرضا الماسی

      بابا ترکیه هم مگه هواپیما هاش مدل ۷۲ ؟؟؟؟

    • بدون نام

      جت با هشتا مسافر,به امارات, لابد مسافر خاص بودن!

    • بدون نام

      چه جالب آدم نمیدونم بخندم یا تاسف بخوریم

    • Neymar

      الان ببین چه خدمات رسانی برسونن مسئولین!

    • م میر

      یعنی یازده تا سرنشین هفتا گروه امدادی میخاد

    • علی بی غم

      به نظرمن اتفاق هرلحظه امکان داره

    • سعید

      عجب

    • بدون نام

      سقوط هواپیما بیش از 100 عدد درسال 2018 به گفته نوستراداموس عرب آقای شیبانی پست وقایع آینده اینستاگرام و از حوادث مربوط به ظهور است ازتمامی کشورها..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی

      • بدون نام

        حالا در این دوره آخر زمان وضعیت ایران چه جوریه؟ جنگ میشه قحطی میاد؟ جناب نوستراداموس!!!!

    • محمد

      خدا رحمت کند

    • بدون نام

      حتما رفتند عشق و حال و لالیگا

    • بدون نام

      کلا کسی پاشو بذاره ایران بلا سرش میاد

    • بدون نام

      انشالله خدارحمتشون کنه وباباش خیلی پولداره آقای (باشاران)بیاد اونجا یک خیریه بسازد برای مردم محروم اون منطقه (تونل)راه وووو

    • مهدی

      عکس شماره 8 عجب فتوشاپی شده. مرز های دستکاری عکس فرسنگک ها جابجا شد

    • بدون نام

      چرا جتارو میزنین تو کوه ها؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل قیمه تو ماست میمونه.
        خیلی بدمزه میشه ولی بعضی ها عقیده دارن که خوشمزه میشه.

    • محسن

      بعد از واردات کود انسانی از ترکیه

      نوبت رسید به واردات مصیبت از ترکیه

      هواپیمای ترکیه ای هم میخواد سقوط کنه میاد تو ایران سقوط میکنه

      مصیبت کم آوردیم، داریم از کشورای همسایه وارد میکنیم

    • دانیال

      به جهنم این گوشی از تاوان مردم ترکیه ست به دلیل کشتار بی دلیل کرد های سوریه

    • نرگس

      ایران برا مردمش نفرین شده .دیگه وای به غریبه ها.اینجا دیگه شده چاله مرگ.

    • بدیع بدیع الزمانی

      از همه سانسورگران عکس سپاسگزارم بویژه که پاپیون قرمز رنگی روی سینه مرحومه مینا (روی حوله ای که بر تن داشت)گذاشتید که مطمئن شوید به بهشت میرود. دستمال گردنهائی را هم که روی سینه ها و پاهای خانمهای دیگر هم گذاشتید جالب بود، اما کمی بی مهری کرده و هردوپای خانمی را که در پائین عکس بود بریدید تا شاید مسلمانان را از رفتن به جهنم باز دارید! من متاسفانه عکس واقعی بدون سانسور را در رسانه های بیگانه دیدم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عخی! حالا باید بشینیم برای مرحومه مینا و حجاب اجباریش هم غصه بخوریم؟

    • علي

      روحشان شاد . جوان و زيبا بودند حيف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه پیر یا زشت بودند مشکلی نبود؟ یه کم طرز فکرتون رو ارتقا بدین اینقدر به زنها به شکل اشیاء نگاه نکنید.

    • بدون نام

      از خوندن کامنتا آدم متوجه میشه که چقدر ملت فهمیی هستیم
      البته یه سری هم هجوم بردند به پیچ خود باشاران و اونجا دارند فرهنگشون را به اثبات میرسونند.
      متاسفم که یک ایرانی هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه یه عده میگن مردم ایران خیلی فهمیده هستند و قراره به زودی راهشون رو به سمت افق های روشن باز کنند :))))

    • یوسف11

      واقعا خجالت بکشید بعضیاتون به جای ناراحت شدن .. خوشحال شدین که برا بقیه هم اتفاق بد میوفته .. اخه جت شخصی رو با هواپیمای دولتی مقایسه میکنن ..
      خجالت داره ..

    • بدون نام

      خوش به حالشون واقعا از زندگیش لذت برد مرگش یه کم دردناک بود فقط همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج