۶۸۹۳۲۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

گرانی به مقصد مشهد!

فرماندار مشهد درباره اخبار منتشر شده مبنی بر «گرانی به مقصد مشهد» و افزایش قیمت بلیت قطار، بررسی موضوع را از دبیر ستاد خدمات شهرستان خواستار شد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار مشهد درباره اخبار منتشر شده مبنی بر «گرانی به مقصد مشهد» و افزایش قیمت بلیت قطار، بررسی موضوع را از دبیر ستاد خدمات شهرستان خواستار شد.

محمدرحیم نوروزیان در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد در فرمانداری با اشاره به حضور میلیونی زائران حضرت رضا(ع) در مشهد مقدس در ایام پایانی سال و حضور آنها در سال جدید، تاکید کرد: در این ایام لازم است همه دستگاه‌ها و مدیران به طور شبانه‌روزی آمادگی خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران حضرت ثامن الائمه(ع) را داشته باشند. در این راستا ضروری است دستگاه‌ها تجربیات سال های گذشته را مرور کرده و نقایص قبل و خلاهای احتمالی در برخی موارد را پوشش دهند.

وی با تاکید ضرورت خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنان، به ویژه در این ایام، تصریح کرد: بر این اساس هیچ توجیهی بابت کوتاهی احتمالی دستگاه‌ها پذیرفته نیست. مدیران محترمی که با همین شرایط قبول مسئولیت کرده‌اند، چنانچه عاجز از کار هستند، بهتر است مسئولیت را به کس دیگری واگذار کنند، در غیر این صورت باید به وظیفه خدمت رسانی تمام و کمال به مردم ادامه دهند. باید توجه داشت همه ما باید خدمتگزار مردم باشیم. مردم ما را برای انجام کار خویش به‌کارگرفته‌اند، لذا نمی توانیم توجیهی برای کم کاری داشته باشیم.

نوروزیان خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که عزیزانمان در شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد که عموما خود نیز از عناصر ارزشی و خانواده‌های ایثارگر هستند، در نمادسازی و المان‌گذاری شهر مشهد مراقبت و دقت بیشتری کرده و اقتضای شرایط این شهر مقدس را هر چه بیشتر رعایت کنند، البته از همه تلاش ها و زحمات ارزنده‌ای هم که داشته اند، تشکر می‌کنیم.

معاون استاندار درباره اخبار منتشر شده مبنی بر «گرانی به مقصد مشهد»، و افزایش قیمت بلیت قطار بررسی موضوع را از دبیر ستاد خدمات شهرستان خواستار شد و گفت: باید این موضوع بررسی شود که آیا افزایش قیمتی در بهای بلیت مسافرتی رخ داده و اگر چنین مساله ای صحت داشت، پیگیری لازم صورت گرفته و با مساله برخورد شود. اگر هم چنین مساله‌ای صحت ندارد، باید به دوستان رسانه‌ای تذکر داده شود تا مطلب را اصلاح کنند.

انتهای پیام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بااین گرانی یه روزی میاد کسی نتوانه به زیارت امان رضا بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج