۶۸۹۴۸۳
۲۴ نظر
۵۰۵۷
۲۴ نظر
۵۰۵۷
پ

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان

اگر دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود برای تربیت فرزندانشان چه روشی را به کار می گیرند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: مادر بودن یکی از سخت ترین کارهای جهان است. مادران تمام تلاش شان را می کنند تا برای فرزندانشان چیزی کم نگذارند. برخی از مادران روش های سنتی را برای تربیت فرزندان شان به کار می گیرند، در حالی که برخی دیگر روش های خاص خود را دنبال می کنند.

اما به راستی کدام روش درست است؟ محققان سالهای زیادی روی این که کدام روش تربیت فرزند درست و کدام غلط است، وقت گذاشتند اما در نهایت نتوانستند به نتیجه واحدی برسند. به بیان دیگر هیچ درست و غلطی وجود ندارد و هر مادری به سبکی که خود بدان اعتقاد دارد، عمل می کند. اگر دوست دارید بدانید که ستاره های هالیوود برای تربیت فرزندانشان چه روشی را به کار می گیرند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. مدونا

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
مدونا روش سنتی را برای تربیت فرزندانش به کار می گیرد. او قوانین سختی را وضع و فرزندانش را مجبور کرده به آن پایبند باشند. به عنوان مثال فرزندان او مجبورند که رژیم غذایی مدونا را دنبال کنند که به معنی لب نزدن به شیرینی، نمک، لبنیات و هر گونه مواد نگهدارنده است. آنها حق تماشای تلویزیون و روزنامه خواندن را ندارند. اگر لباس شان را روی زمین بیاندازند، دیگر هیچوقت آن را نخواهند دید، زیرا مدونا آنها را دور می اندازد. یا این که اگر لباس شان را کثیف کنند، باید خودشان آنها را بشویند، در غیر این صورت مجبورند تا با همان لباس کثیف به مدرسه بروند. تنها کتابی هم که آنها حق دارند قبل از خواب بخوانند، کتابی «David the English Rose» ست که مدونا خودش آن را نوشته است.

2. آلیسیا سیلورستون

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
زمانی که کتاب آلیسیا سیلورستون با نام «The Kind Mama» منتشر شد، توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد زیرا توصیه های غیر متعارفی در مورد تربیت فرزندان در آن آورده شده بود. به عنوان مثال در آن نوشته شده که نباید به کودکان پوشک بست، زیرا بدون آن راحت ترند یا این که اگر در یک تخت مشترک در کنار فرزندانمان نخوابیم، بدین معنی ست که آنها را نادیده می گیریم. او حتی کودکانش را واکسن هم نمی زند چون معتقد است که تاثیرات منفی آن بیشتر از فواید مثبت آن می باشد. یکی از عجیب ترین کارهایی که او با فرزندانش می کرد، روش غذا دادن به آنها بود. او اول غذا را خودش می جوید و مثل پرنده ها آنها را بر دهان فرزندانش می گذاشت.

3. جیدا پینکت اسمیت

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
می توان گفت که جیدا پینکت اسمیت قانون خاصی در خانه اش وضع نکرده است زیرا اعتقاد دارد که تنبیه کردن فرزندان، کار اشتباهی است. به گفته او هر کسی مسئول کارهای خودش است. او حتی کار مادرانی را که از فرزندانشان انتظار دارند کارهای خانه را انجام دهند، قبول ندارد. به عنوان مثال او هیچوقت به فرزندانش نگفته «اتاق ات را تمییز کن». در واقع او با فرزندانش مانند بزرگسالان رفتار می کند. او دوست دارد که فرزندانش، از همان سالهای اولیه زندگی خود، مستقل بار بیایند.

4. سلن دیون

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
سلن دیون تا جایی که بتواند به نظرات فرزندانش احترام می گذارد. او آنها را آزاد می گذارد تا هر کاری که دلشان می خواهند را انجام دهند. به عنوان مثال، او این اجازه را به پسرش داده تا هر زمان که دوست دارد موهایش را کوتاه کند یا حتی اصلا به آرایشگاه نرود. او حتی مرگ همسرش را چنان با مهارت برای فرزندانش توضیح داد تا سنگینی غم این بار را درک نکنند و مرگ را به عنوان مرحله ای طبیعی از زندگی بپذیرند.

5. ژیزل بوندشن

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
ژیزل بوندشن در تربیت فرزندانش بسیار جدی ست. او حتی قبل از تولد فرزندانش، در مورد تربیت آنها فکر و برنامه ریزی کرده بود. او فرزندش را در خانه به دنیا آورد و پس از آن روش های خاص تربیتی خودش را با جدیت تمام به کار برد. به عنوان مثال او مخالف پوشک بستن بود و به جای آن، پس از هر بار غذا دادن به فرزندش، او را روی توالت فرنگی اش می نشاند. او معتقد است که شیر دادن بهترین راه برقراری ارتباط با فرزند است، به همین دلیل تا سالها از شیر خودش به فرزندش می داد. او یک پرستار استخدام کرده بود تا در زمان هایی که بیرون از خانه مشغول کار است، از فرزندش مراقبت کند اما در تمام زمان های فراغت، در کنار پسرش می ماند تا از صمیمیت بین شان ذره ای کم نشود.

6. گوئینت پالترو

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
گوئینت پالترو ستاره ای ست که به خوردن غذاهای سالم شهرت دارد، او رِژیم غذایی ماکروبیوتیک را دنبال می کرد، به همین دلیل فرزندانش را نیز مجبور کرده که رژیم غذایی سالمی را دنبال کنند. یکی دیگر از قوانینی که او در خانه اش برپا کرده این است که کودکان تنها می توانند برنامه های تلویزیونی که به زبانی جز زبان انگلیسی است را تماشا کنند. به عنوان مثال برنامه هایی به زبان های اسپانیایی و فرانسوی مجوز تماشا کردن را دارند. او هر زمانی که به اروپا سفر کند کارتون هایی به زبان اصلی برای فرزندانش می خرد تا آنها با زبان های دیگری جز زبان خودشان، آشنا شوند.

7. آنجلینا جولی

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
تقریبا همه مادران گاهی به فرزندانشان دروغ می گویند، از دروغ بابانوئل گرفته تا دروغ های کوچک دیگری که اهمیت چندانی ندارند. اما آنجلینا جولی جور دیگری می اندیشد. او معتقد است که هیچ دروغی را، هر چند کوچک و بی اهمیت، نباید به فرزندان گفت. بنابراین او همیشه حقیقت را به فرزندانش می گوید. البته او سعی می کند که واقعیت را به شیوه ای که مناسب سن شان است، بیان کند. کودکان نیز این اجازه را دارند تا هر سوالی که به ذهن شان خطور می کند را بپرسند، آنجلینا نیز پاسخ آنها را به درستی می دهد. او معتقد است که کودکان باید خود در مورد ظاهرشان تصمیم بگیرند، این که چه مدل لباسی به تن کنند یا چه مد مویی داشته باشند... او هیچوقت آنها را مجبور به تیپی که خودش می پسندد یا از نظر دیگران زیباست، نمی کند.

8. پنه لوپه کروز

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
پنه لوپه کروز از متدی که در سال ۱۹۴۰ در مجارستان مرسوم بوده، برای تربیت فرزندش استفاده می کند. تفاوت این روش با دیگر روش ها در این است که پدر و مادر باید با کودکانشان مانند بزرگسالان رفتار کنند، بدین معنی که هرگز نباید با لحن کودکانه با آنها حرف بزند یا این که از صندلی کودک، روروک یا ظرف های بچه گانه برای آنها استفاده کند. او معتقد است که اگر با کودکان رفتاری کودکانه داشته باشیم، در واقع به آنها بی احترامی کرده ایم زیرا آنها را در سطحی پایین تر از خودمان می بینیم. در این روش، از تحسین کودکان نیز باید خودداری کرد، در واقع آنها خودشان باید به مرور خوب و بد را تشخیص دهند. پنه لوپه کروز این فضا را به فرزندانش می دهد تا خودشان آنطوری که دوست دارند زندگی کنند.

9. کلی پرستون

قوانین سفت و سخت ستاره‌ها برای تربیت فرزندانشان
کلی پرستون و همسرش جان تراولتا هر دو معتقد به مکتب ساینتولوژی یا علم گرایی هستند. یکی از آموزه های این کتاب در مورد بچه داری این است که در هنگام تولد نوزاد، اتاق باید در سکوت محض باشد. در واقع هیچ صدایی، حتی صدای جیغ مادر هم نباید شنیده شود زیرا سر و صدا به نوزاد استرس می دهد. به همین دلیل هنگام زایمان کلی پرستون هیچکس اجازه صحبت کردن نداشت. یکی دیگر از قوانین این علم، رفتار کردن با بچه ها مانند بزرگسالان است. آنها سعی می کنند که کودکانشان را از خود دور کنند تا مستقل بار بیایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پناه برخدا ... این اطوارها دیگه چیه !

    • بدون نام

      قوانین مدونا باحال بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعاً روانــــــــپریشه

      • بدون نام

        چرند محض! انگار مدونا وقت مي كنه اينقدر رو كار بچه هاش نظارت داشته باشه خدمتكارا هم جرات درگيريو سختگيري نسبت به بچه ها رو ندارند

    • بهاره

      واقعا جیزز کرایز

    • بدون نام

      خونه مدونا بايد اردوگاه باشه

    • بدون نام

      یا خدا یعنی زن جان تراولتا موقع زایمان با اون درد وحشتناک یه جیغ نزده؟؟؟؟!!!!اینجوری که بچه با کوچکترین صدایی کای وحشت میکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زایمان بی درد انجام دادن نه اونی ک شما فکر میکنی

    • Mehrsa

      قوانین مدونا خیلی بد بود.
      مگه جنگه؟؟؟

    • بدون نام

      فکر کنم مدونا میخواد بچه هاش تصاویرشو نبینن

    • بدون نام

      خاک بر آلیسیا سیلورستون
      مثل پرنده ...؟
      چندش
      حالم بهم خورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو سر خودت خیلی هم خوبه

      • بدون نام

        به اعتقادات هم احترام بذاریم

    • بدون نام

      اینا همه وحشتناکن

    • بدون نام

      همون زایمان بی دردم کاملا بی درد نیست دوست عزیز فقط نسبت به زایمان معمولی که وحشتناکه دردش کمتره .....

    • بچه ننه

      خوب یادمه مادر منم غذا رو میجوید میداد بمن واسه همین اینقد بـــــــچه نــــــــــنه بار اومدم دوریشو نمیتونم تحمل کن

    • بدون نام

      از این روش ها یه آدم تربیت نیمشه بلکه یه ربات درمیاد. مگه میشه بچه اتو از خودت برونی که مثلاً مستقل بار بیاد. باید همچین سفت بغلش کنی که چلونده بشه. این یعنی حس امنیت. والا مامان من که این طوری بود و ما که بزرگ شدیم واقعاً روی پای خودمونیم.

    • بدون نام

      مدونا از دخترش خوشگل تره !!!!!
      مادر از دختر قشنگ تر !!!

    • الی

      خیلی تخفه ان حالا -_-
      اه اه چندشا

    • بدون نام

      ساینتولوژی يا علم گرايي اصلا به اسمش نمي خوره يه مكتب با اصول فوق العاده احمقانه و غيرانساني

    • بدون نام

      از روش پنه لو په خوشم اومد

    • بدون نام

      حالا یه پزشک کودکان که خیلی هم پیر احتمالا خیلی هاتون می شناسیدش اما اسمش یادم نیست ،گفت چه عیب داره بچه ای که میترسه شب پیش مامان باباش بخوابه !

      بچه ای که محبت نبینه نمی تونه محبت کنه .

      بچه ی یکی از همین خواننده ها گفته بود وقتی از هفت سالگی بذارنت مدرسه شبانه روزی ،چه احساسی بهتون دست میده غیر از اینکه زیادی هستید ؟

    • مایدورین

      مدونا باید یه روانی باشه

    • بدون نام

      آلیسیا سیلورستون و مدونا وحشتناک بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج