۶۸۹۵۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

هراس الخلیفی از وضعیت نیمار

مالک پاری ‌سن‌ ژرمن می‌ترسد زودتر از انتظار ستاره برزیلی تیمش را از دست بدهد.

ایسنا: نیمار هنوز سوژه‌ رسانه‌های ‌اسپانیایی و فرانسوی است. مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن تابستان گذشته با قراردادی به ارزش ۲۲۲ میلیون یورو به تیم فرانسوی پیوست اما اکنون به نظر می‌رسد جدایی‌اش از این تیم و بازگشت دوباره به ‌اسپانیا بعید به نظر نمی‌رسد. مهاجم برزیلی این بار پیراهن بارسلونا را نخواهد پوشید و قرار است در تیم رقیب آبی‌ اناری‌ها یعنی رئال مادرید بازی کند. ستاره برزیلی به نظر می‌رسد از شرایط کنونی‌اش راضی نیست. او بارسلونا را ترک کرد تا از زیر سایه لیونل مسی در آید و بتواند شانس کسب توپ طلا را داشته باشد. با این حال حذف پاری ‌سن‌ ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا این رویا را از مهاجم برزیلی دور کرد. نیمار می‌داند با ماندن در تیم فرانسوی شاید نتواند به هدفش برسد. به همین خاطر به تیم بزرگ دیگر ‌اسپانیایی یعنی مادرید فکر می‌کند.

نشریه آس جمعه اعلام کرد ارزش ستاره برزیلی مشخص شده است. مادرید اگر می‌خواهد با این بازیکن قرارداد امضا کند باید ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کند، یعنی تقریبا دو برابر ارزش قراردادش با پاری ‌سن‌ ژرمن. این شرایط ناصر الخلیفی مالک باشگاه پاریسی را نگران کرده است. او می‌داند سران باشگاه رئال مادرید با پدر نیمار و دو وکیل این بازیکن جلسه گذاشته‌اند و نزدیکان او رقم مهاجم برزیلی را اعلام کردند.

نیمار اکنون در برزیل به سر می‌برد و یک ماه و نیم در کشورش خواهد ماند. این دوری ممکن است به ضرر باشگاه پاری ‌سن‌ ژرمن تمام شود. ستاره برزیلی در دیدار برابر مارسی در لیگ قهرمانان یک فرانسه آسیب دید و به علت جراحی پای خود، بازی برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

مالک قطری قصد داشت با خرید نیمار، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود اما این اتفاق رخ نداد و اکنون شاید ستاره برزیلی را از دست بدهد. ترس الخلیفی موجب شد او قصد سفر به برزیل کند. مالک PSG به زودی به همراه انترو انریک (مدیر ورزشی باشگاه) به این کشور خواهد رفت تا با نیمار درباره آینده‌اش صحبت کند. او نمی‌خواهد ستاره تیمش را به این سرعت از دست بدهد.

مادرید برای امضای قرارداد با مهاجم پاری ‌سن‌ ژرمن باید ۴۰۰ میلیون یورو هزینه کند. آخرین خرید گران قیمت این تیم به سال ۲۰۱۳ بر می‌گردد که انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل بود. پس از آن تنها برای خامس رودریگس هزینه زیادی کرد و ۷۵ میلیون یورو خرج کرد. باشگاه ‌اسپانیایی با فروش برخی از بازیکنانش می‌تواند نیمی از این رقم را به دست آورد. گرت بیل (۷۵ میلیون )، کریم بنزما (۵۰ میلیون)، ایسکو (۷۵ میلیون)، کیلور ناواس (۱۸ میلیون) ، یورنته (۱۵ میلیون)، مایورال (۷.۵ میلیون) و سبایوس (۱۷ میلیون) می‌توانند جزو این فهرست باشند. با این حال باشگاه مادریدی باید نزدیک به ۲۰۰ میلیون دیگر برای انتقال نیمار هزینه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج