جاباما
۶۸۹۵۲۷
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

عیدی شیرینی که مجری تلویزیون از مراجع گرفت

عبدالرضا امیراحمدی گفت: همه فیلم های سال ۹۶ را دوست داشتم چون بالاخره هر کدام پیام خود را دارند. فیلم های «گشت ارشاد» و «خوب، بد، جلف» را به دلیل مفرح بودن و «تنگه ابوقریب» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را نیز دوست داشتم.

خبرگزاری میزان: عبدالرضا امیراحمدی گفت: همه فیلم های سال ۹۶ را دوست داشتم چون بالاخره هر کدام پیام خود را دارند. فیلم های «گشت ارشاد» و «خوب، بد، جلف» را به دلیل مفرح بودن و «تنگه ابوقریب» و «مغزهای کوچک زنگ زده» را نیز دوست داشتم.

عیدی شیرینی که مجری تلویزیون از مراجع گرفت

عبدالرضا امیراحمدی مجری تلویزیون درباره نقش جشنواره ها در کمک کردن به کیفیت آثار گفت: امیدوارم با برگزاری جشنواره ها شاهد تاثیر در افزایش کیفیت آثار باشیم و حداقل حس رقابت بین همکاران ما، دیدگاه ها را تقویت کند.

امیر احمدی درباره دوری اش از تلویزیون در مقطعی اظهار کرد: من قصد ندارم به طور دائم در تلویزیون حضور داشته باشم، بعد از اجرای یک برنامه خود را برای برنامه بعد با اطلاعات و صحبت های جدید آماده می کنم تا حالت صعود و رو به رشد در کارهایم داشته باشم.

امیر احمدی با اشاره به خاطره ای نوروزی در زندگی اش افزود: در یک برنامه نوروزی پخش زنده در مرقد امام خمینی(ره)، بزرگان و مراجع به آنجا می آمدند و به من یک 500 تومانی هدیه دادند که برای من خاطره شیرینی شد. همه نوروزها برای من شیرین است، با شروع سال و دعای همگانی آدم انرژی می گیرد و کدورت ها کنار می رود. بهترین دعا «حول حالنا احسن الحال» است و همین دعا باعث می شود حال آدم خوب شود.

این مجری تلویزیون درباره فیلم های مورد علاقه اش در سال 96 بیان کرد: همه فیلم های سال 96 را دوست داشتم چون بالاخره هر کدام پیام خود را دارند. فیلم های "گشت ارشاد" و "خوب، بد، جلف" را به دلیل مفرح بودن و "تنگه ابوقریب" و "مغزهای کوچک زنگ زده" را نیز دوست داشتم. به نظر من فیلم بد دیدن بهتر از فیلم ندیدن است چون فیلم دیدن به افزایش مهارت های بهتر زندگی کردن کمک می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خسرو

      پانصد میلیون هدیه ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی عقلی یا خودتو زدی به بی عقلی؟؟؟

    • بدون نام

      مسخره . گفتم حالا چی عیدی گرفتی

    • بدون نام

      باید مراجعه تقلید حکم جهاد درجمع آوری پول برای حقوق یا عیدی کارگران خدماتی ابفار روستایی استان کرمان را بدهند ۷ماهی است که یک ریال حقوق نگرفتن بخدا نون شب مستحقن ای مسول شرمت باد ننگت .باد شماها وجدان دارید‌

    • بدون نام

      نه پونصد هزار،اول دقت کنید بعد کامنت بذارین،همش دنبال حاشیه این که یه چیزی بسازین

    • بدون نام

      پانصد میلیون پول به شما دادند نتیجه اش همین بیچارگی ماست آقایان مراجع تقلید !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج