جاباما
۶۹۰۱۱۷
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ابهام در شمارش آرای استیضاح ربیعی

در جلسه استیضاح وزیر کار پس از آنکه موافقان استیضاح و علی ربیعی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، از نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر رای‌گیری شد.

فرارو: بر اساس رای گیری صورت گرفته، علی ربیعی توانست بار دیگر رای اعتماد نمایندگان مجلس را کسب کند.

اما به دلیل نزدیکی آرا نمایندگان موافق استیضاح کننده درخواست باز شماری آرا را دادند، گفته می‌شود ۳ بار آرا بازشماری شده است که در بار اول ربیعی وزیر مانده در بار دوم ارای موافق استیضاح بیشتر بوده و در شمارش سوم آرا مساوی شده است.

اما نهایتا مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس و رییس جلسه استیضاح اعلام کرد علی ربیعی با دو رای بیشتر توانست در سمت خود به عنوان وزیر کار ورفاه باقی بماند.

به این ترتیب نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۲۶ رای موافق ، ۱۲۴ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر در جلسه علنی امروز - سه شنبه ۲۲ اسفند- به علی ربیعی، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعتماد مجدد کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه بازی راه انداختید

    • کارمند

      شمردن۳۰۰عدد رای همراه با ابهام است و سه نتیجه متفاوت داشته.هیچکاری بدون حرف و حدیث انجام نمیشه و این باعث بی اعتمادی بیشتر مردم خواهد شد

    • بدون نام

      بابا جمع کنید این کاسه کوزه رو! !!!همش نمایشی بیشتر نیست! خوب دا ید بازی میکنید. دمتون گرم ماهم. خوب دلریم. تماشا میکنیم. ایول. ایول ایول! !!!!

    • بدون نام

      اقای ربیعی واخوندی خودشون را به جای یک نفر که از شب اول قبر برگشته. و بهش مهلت دادن که یه مدت محدودی به جامعه برگرده و ثواب جمع کنه .قرار بدن وتامدتی که وقت دارن یه قدمی برای اون کاری که مسیولیتش رودارن. بردارن که در پایان مدتی که دارن می رن. اول خدا ازشون راضی باشه. دوم نه تنها نمایندها بلکه ملت هم از رفتنشون ناراحت بشن . از ما گفتن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج