جاباما
۶۹۰۵۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازیگران فیلم جدید و بی‌عنوان شبکه‌ی نتفلیکس

جک جینلهال (Jake Gyllenhaal) مجددا با نویسنده‌ و کارگردان فیلم Nightcrawler یعنی دن گیلروی (Dan Gilroy) همکار شده و قرار است با یک‌دیگر در ساخت فیلم بی عنوان شبکه‌ی نتفلیکس همکاری کنند.

سینما گیمفا: جک جینلهال (Jake Gyllenhaal) مجددا با نویسنده‌ و کارگردان فیلم Nightcrawler یعنی دن گیلروی (Dan Gilroy) همکار شده و قرار است با یک‌دیگر در ساخت فیلم بی عنوان شبکه‌ی نتفلیکس همکاری کنند.

بازیگران فیلم جدید و بی‌عنوان شبکه‌ی نتفلیکس

بازیگرانی که در این فیلم حضور خواهند داشت عبارت‌اند از:

جینلهال، رنه روسو (Rene Russo)، زاو اشتون (Zawe Ashton)، ناتالیا دایر (Natalia Dyer)، تام استوریدج (Tom Sturridge)، داوید دیگز (Daveed Diggs)، تونی کولته (Toni Collette) و جان مالکوویچ (John Malkovich).

فیلمی که قرار است ساخته شود فیلمی هیجانی و ترسناک خواهد بود و بازیگران گران قیمتی همان طور که نام‌هایشان در بالا ذکر شد در آن حضور خواهند داشت. با توجه به همکاری چندی از اعضای فیلم Nightcrawler، جنفیر فاکس (Jennifer Fox) نیز که تهیه کنندگی فیلم Nightcrawler را برعهده داشت تهیه‌ کننده‌ی این فیلم بی‌عنوان نیز خواهد بود. بتسی دانبوری (Betsy Danbury) نیز مدیریت اجرایی این فیلم را برعهده دارد.

در حال حاضر ساخت این فیلم در Los Angeles در دست اقدام است و بنا بر شنیده‌ها قرار بر این است این پروژه در سال ۲۰۱۸ به نمایش گذاشته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج