جاباما
۶۹۱۹۹۶
۵۱ نظر
۵۰۰۰
۵۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کی‌روش: تهمت‌های بُزدلانه علیه ما زدند

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از افرادی که به زعم او ترسو هستند و دست به تهدید و حمله علیه تیمش می‌زنند خواست که بیایند و چشم‌درچشم صحبت‌های خود را مطرح کنند.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل سیرالئون، اظهار داشت: بازی تمرینی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بگذارید جملاتم را این‌طور آغاز کنم. بار دیگر شاهد نگرش و رفتار خوبی از سوی بازیکنان تیم ملی بودیم. با توجه به مشکلات و دشواری‌هایی که همیشه داریم، بازیکنان نشان دادند همیشه آماده فداکاری برای تیم ملی هستند. آنها با سرعتی بسیار خوب، فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در درجه دوم بگذارید تشکر بسیار گرم و تشکر بسیار با محبت از تیم ملی سیرالئون داشته باشم که سفر طولانی مدتی داشتند. در زمانی که ما خود را آماده می‌کردیم، آنها در شش روز خود را به اینجا رساندند و بازی تمرینی خوبی را در آماده‌سازی ما در تمرینات انجام دادند، در اختیار ما بودند تا ما برنامه خود را پیش ببریم. باید از کادرفنی، سرمربی این تیم و مسئولان فدارسیون سیرالئون تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: مطمئنم رئیس محترم فدراسیون فوتبال، آقای تاج هم روی صحبت‌های من تأکید دارد و می‌خواهم تشکری از کادر تیم ملی داشته باشم. کادر تیم ملی افرادی هستند که شبانه‌روز زحمت می‌کشند و در اصل آن قهرمانی که در ظاهر دیده شوند، نیستند، اما بدون کادر اداری و دیگر مسئولان امکان رقم خوردن این اتفاق نبود. باید از شریک‌مان شرکت «ایول» تشکر کنم و مسئول اجرایی تیم ملی، آقای بامداد (میرزایی) به این دلیل که در طول مدت زمان بسیار کوتاهی در چند روز گذشته توانست بازی را مهیا کند و این بازی انجام شد. بعضی افراد همچنان فقط صحبت می‌کنند و به این صحبت‌ها ادامه می‌دهند، اما ما مسیرمان را برای نزدیک شدن به اهداف‌مان دنبال می‌کنیم.

کی‌روش در واکنش به این مسئله که به نظر می‌رسد این بار از حریف تدارکاتی تیم ملی رضایت داشته و چه نظری در این خصوص دارد که لیگ کشور سیرالئون چند سالی است به دلیل بیماری ابولا تعطیل شده است و آیا این بیماری بازیکنان ایران را تهدید نمی‌کرد، اظهار داشت: من بخش دوم سؤال شما را پاسخ می‌دهم. مطمئناً این‌گونه نیست، چون ما به تنهایی تصمیمات را نمی‌گیریم. ارگان‌های مختلف از جمله کنفدراسیون‌های آفریقا، آسیا، فدراسیون ایران و سیرالئون در این خصوص تصمیم‌گیرنده هستند و این تصمیم از مجراهای مختلف عبور کرد. نباید این‌طور فکر کنیم که بقیه گمراه هستند یا فقط ما آگاهی و دانش کافی داریم. مطمئناً اگر موضوعی ما را تهدید می‌کرد، این بازی انجام نمی‌شد و تصمیمی گرفته نمی‌شد. ما از بازی تمرینی امروز خیلی خوشحال هستیم و قدم بعدی که پیش‌رو داریم، رسیدن به آن سطح بین‌المللی است. اگر می‌خواهیم به آن سطح برسیم تا بازیکنان ما به سطحی برسند که نوع جنگندگی، بازی پرش و حرکات‌شان به آن سطحی که انتظار داریم برسد، باید تمرین خوبی انجام بدهند و امروز این فرصت در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: مطمئناً از این بازی خوشحالیم و نمی‌توان همیشه توقع کنیم که بازی‌هایی انجام بدهیم که به سمت و سوی خواسته‌های ما باشد. یک زمان ما مقابل بحرین بازی کردیم که تا جایی که ما به خاطر داریم، بحرین ۷ بر صفر بازی را واگذار کرد یا برزیل تیم ملی ایران را ۳ بر صفر شکست داد. اگر این‌طور باشد، تیم ملی برزیل هم هیچ‌گاه نباید مقابل ایران بازی کند و باید بگوید سطح فوتبال ما در حد ایران نیست یا سطح فوتبال ایران پایین‌تر از ماست. این‌گونه نیست و باید از این دست بازی‌های تمرینی برگزار و از این فرصت‌ها استفاده شود. مخصوصاً شما رسانه‌ها باید مقابل این دوگانگی و دروغ را بگیرید و حقایق فوتبال ایران را به درستی و شفافیت اعلام کنید. ما این بازی را خارج از روزهای فیفا برگزار کردیم و به کشورهای مختلف و ۲۰ کشور مختلف دعوت‌نامه ارسال کردیم و برای امروز می‌خواستیم بازی هماهنگ کنیم، سیرالئون آمادگی خود را با بازیکنان داخلی‌اش اعلام کرد. آنها می‌خواستند فرصتی داشته باشند که سطح فوتبال خود را ارتقا دهند و فرآیند یادگیری را داشته باشند. ما هم همین‌طور می‌خواستیم فرصتی داشته باشیم تا یک نوع و تجربه بازی متفاوتی را داشته باشیم. این اتفاق امروز برای هر دو تیم فرصت خوبی بود.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: مطلبی که اهمیت دارد این است که ما برنامه‌های مدون و دقیق خودمان را داریم و می‌دانیم چه برنامه‌هایی پیش‌روی ماست. هر روز سعی می‌کنیم یک قدم رو به جلو داشته باشیم، پیشرفت کنیم و رو به جلو حرکت کنیم. شما باید از این مسائل راضی باشید. این‌گونه به نظر می‌رسد که شما دوستان هیچ موقع خوشحال و راضی نیستید. ما به‌عنوان تیم دوم جهان به جام جهانی صعود کردیم، شما راضی نیستید. چهار پنج سال است که مسابقه‌ای را نباخته‌ایم، شما راضی نیستید. تیم اول آسیا هستیم، اما شما راضی و خوشحال نیستید. واقعیت مطلب این است که ما در چند ماه گذشته دچار مشکلات زیادی بودیم و زجرهای زیادی را تحمل کردیم. دروغ‌ها، افتراها، مسائل گمراه‌کننده، تهمت‌های بزدلانه، تهدیدهایی که در موبایل‌های ما اتفاق افتاده، تهدیدهایی که روی ایمیل‌های ما آمده، چه توقعی دارید؟ دیگر تا یک حدی کافی است. باید کمی احترام بگذاریم و کمی به دستاوردی که اتفاق افتاده و جایگاهی که داریم احترام بگذاریم. فراموش نکنیم، کمتر از سه ماه دیگر جام جهانی آغاز خواهد شد و ما هنوز هم با این جنگ‌های درون خودمان و داخلی خودمان مواجه هستیم. دروغ‌ها و تهمت‌هایی که زده می‌شود. آیا شما دارید رفتار حرفه‌ای بنده را بعد از هفت سال زیر سؤال را می‌برید؟ آیا زحمات فدراسیون را زیر سؤال می‌برید؟ آیا رفتار حرفه‌ای بازیکنان را زیر سؤال می‌برید؟ حداقل کاری که می‌توانیم کنیم، این است که اجازه بدهیم بازیکنان کارخودشان را انجام بدهند و باعث خوشحالی و سربلندی ملت ایران شوند.

کی‌روش با بیان اینکه برنامه تیم ملی و نحوه آماده‌سازی این تیم را باید توضیح بدهد، تصریح کرد: تقریباً ۵۵، ۶۰ درصد بازیکنان ما خارج از کشور بازی می‌کنند. بین ۴۰ تا ۴۵ درصد هم بازیکنانی هستند که درون ایران حضور دارند. خود ما هم شگفت‌زده شدیم و البته تغییر برنامه لیگ ایران یک سورپرایز خوب برای ما بود. رامین رضاییان و کاوه رضایی به برنامه‌های ما اضافه شدند که این سورپرایز بود، چون باشگاه‌های اروپایی معمولاً در این مقطع از فصل بازیکنان خود را ترخیص نمی‌کنند. مرتضی پورعلی‌گنجی و مهدی طارمی هم کمی زودتر از قطر برگشته‌اند. در حال حاضر بنده با ۳۵ بازیکن کار می‌کنم و در هر پست ما سه بازیکن داریم. پس در نتیجه در هر پست سه بازیکن داریم که می‌شود ۳۰ بازیکن و در پست دروازه‌بانی هم ۵ بازیکن داریم که ۳۵ بازیکن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لیست نهایی او برای جام جهانی هنوز بسته نشده است، خاطرنشان کرد: لیست ما هنوز هم باز است و کادر تیم ملی تک تک بازیکنان را نگاه می‌کند و تمام بازی‌ها چه در ایران و چه خارج از ایران ضبط شده و دوباره آنها را نگاه می‌کنیم. تمامی کادر همه بازیکنان را هر هفته می‌بینند. آن لیست ۳۵ نفره ما هنوز و به هیچ وجه بسته نیست و هر ماه ممکن است بازیکنانی اضافه یا کم شوند. در تاریخ ۱۵ می ۲۰۱۸ هم باید لیست ۳۴ نفره‌ای را به فیفا اعلام کنیم. بگذارید جواب شما را مستقیم بدهم. ما ۱۶ بازیکن خارج از ایران داریم که البته مشخص نیست همه آنها ۱۶ بازیکن در لیست نهایی ما حضور داشته باشند یا نه، اما در لیست ۳۴ نفره ما به جز آن ۱۶ بازیکن، سایر بازیکنان از داخل ایران خواهند بود. بعد از گذشت ۷ سال کار در ایران و تجاربی که پشت سر گذاشته‌ام، باید بگویم ۶۰ تا ۶۵ درصد لیست نهایی ما بسته شده، اما خدایی نکرده امکان مصدومیت وجود دارد یا اینکه برخی بازیکنان در سطح آمادگی بالا قرار نداشته باشند. باید با تک تک بازیکنان و همه آنها تا لحظه آخر کار کنیم و همه این بازیکنان مستحق این هستند که با ما کار کنند و پیشرفت داشته باشند. برنامه ما تا آخرین لحظه این است. یک مثال برای شما می‌زنم. وقتی هفت سال پیش به ایران آمدم، یک دروازه‌بان داشتیم که بالای ۱۰۰ و ۱۲۰ بازی ملی داشت، اما دروازه‌بان دوم تیم ملی بازی ملی نداشت. بعد از هفت سال تیم ملی ایران پنج دروازه‌بان آماده دارد که همه این پنج دروازه‌بان آمادگی حضور در جام جهانی را دارند. سه چهار سال پیش و در جام جهانی برزیل اگر رضا قوچان‌نژاد نبود، همه این نگرانی را داشتند که باید چه کار کنیم، اما اکنون تیم ملی ایران کاوه رضایی، سردار آزمون، مهدی طارمی، رضا قوچان‌نژاد، علی علیپور و کریم انصاری‌فرد را دارد که هر شش نفر آنها آماده هستند. چهار سال پیش یک مهاجم داشتیم و اکنون شش مهاجم آماده داریم. هنوز هم شما خوشحال نیستید؟ هنوز هم خوشحال نیستید؟ دیگر نمی‌دانم چه چیزی شما را خوشحال می‌کند. تنها چیزی که انگار شما خوشحال می‌کند، انگار افرادی هستند که پشت پرده به دروغ‌پردازی خود برای ایجاد تفرقه ادامه می‌دهند.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: آقایان از زندگی لذت ببرید، از بازی لذت ببرید. شما چرا کاری که ما در تیم ملی انجام می‌دهیم را نمی‌کنید؟ ما همه خوشحال هستیم. امروز دوست داشتم همه رسانه‌ها را به رختکن بیاورم. راستی نوروز هم نزدیک است و برای شما آرزوی بهترین‌ها را در سال جدید دارم. از آقای علی جوادی و محسن معتمدکیا خواهش می‌کنم که دفعه بعدی همه رسانه‌ها را به رختکن بیاورند. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. لطفاً تشریف بیاورید و ببینید که ما خوشحال و خرسند هستیم. بازیکنان حقوق نمی‌گیرند و من هم حقوقم را نگرفته‌ام، اما همه خوشحالیم. هیچ ایرادی هم ندارد. می‌خواهید قراردادم را ببینید؟ خیلی از این آقایان نگران دیدن قرارداد من هستند. از محسن معتمدکیا بخواهید که قرارداد را کپی کند و بین افراد تقسیم کند. یکسری افراد اینجا به نظر می‌آید که تهدید می‌کنند و می‌گویند: «من می‌خواهم قرارداد شما را نشان بدهم». قرارداد بنده مورد تأیید فدراسیون و فیفا قرار گرفته است و خواهشاً ببینید. هیچ اشکالی هم ندارد. اگر دغدغه دیگری دارید، سؤال آخر را بپرسید. راجع‌به تعطیلات و مرخصی‌ها هم اگر می‌خواهید بپرسید.

کی‌روش در واکنش به این مسئله که در شرایط فعلی و تا آغاز جام جهانی چه دغدغه‌ای پیش‌روی او وجود دارد، گفت: واقعاً می‌خواهید بدانید؟ من هیچ دغدغه‌ای ندارم. تنها کسانی که این دغدغه‌ها را دارند، شما رسانه‌ها هستید. چون این شما هستید که به گوش کردن به افرادی که فقط تهدید می‌کنند، ادامه می‌دهید. تکرار می‌کنم، افرادی که تهدیدها و حمله‌های ترسو وارانه و بزدلانه می‌کنند و اگر صحبتی دارند، بیایند چشم‌درچشم صحبت کنیم. اگر می‌خواهید راجع‌به کسانی که با من کار می‌کنند، درباره ساختمان تیم ملی که ساخته شده ببینید، می‌توانید امروز یا فردا بیایید و خیلی شفاف و باز همه چیز را ببینید. مدارک کادر، تحصیلات و مراتبی که پشت سر گذاشتند را می‌توانیم به شما ارائه بدهیم.

وی ادامه داد: تأکید می‌کنم من در کادر تیم ملی نه برادری دارم، نه پسرخوانده‌ای دارم، نه پسردایی، پسرعمه، پسرعمو یا پسرخاله یا اقوام نزدیکی دارم؛ اما می‌دانید موضوع چیست؟ یک چیزی را از ته دل می‌گویم. من دوست داشتم و ای کاش کادری که کنار من هستند، افرادی که با من کار می‌کنند، خانواده من بودند. کاش آنها عضو خانواده من، پسرخوانده یا برادر من بودند، چون واقعاً همه مثل برادران من هستند و ما در تیم ملی همه مثل یک خانواده هستیم و همه یک خانواده‌ایم که کنار هم کار می‌کنیم و من به کادری که دارم، افتخار می‌کنم. ما برادر نیستیم، اما مثل برادر کار می‌کنیم. آیا این مشکلی دارد؟ این افرادی که اینجا هستند، پسران من نیستند، اما کاش آنها پسر من بودند، چون خیلی خوب کار می‌کنند. آیا شما مطلبی را در تضاد اتحاد خانواده یا خانواده بودن دارید؟ ایرادی ندارد، اینها خانواده من هستند. (کی‌روش سپس بامداد میرزایی و محمدحسین حمیسی را نزد خود خواند) اینها اعضای خانواده من هستند. آقایان اعضای کادر من روزها بین ۱۸ تا ۲۰ ساعت کار می‌کنند. کادر من هشت صبح به دفتر کارشان می‌آیند و تا ۱۲ شب کار می‌کنیم، از تدارکات گرفته تا تک تک اعضای کادر. چه من باشم یا نباشم، آنجا در هفت روز هفته بدون داشتن تعطیلات و روز آخر هفته، کار می‌کنند. اگر کسی با یکی بودن ما و خانواده بودن ما مشکل دارد، آن فرد با من مشکل دارد، چون من به زحمتی که اعضای کادرم می‌کشند، افتخار می‌کنم. کاش آقای تاج هم اینجا بود تا همه کنار هم بودیم.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این مسئله که خبری آمده بود مبنی بر اینکه او قراردادش را تا پایان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا تمدید کرده و آیا این موضوع را تأیید می‌کند یا نه، گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که در درجه اول آقای تاج، رئیس محترم فدراسیون فوتبال رسماً این پیشنهاد را به من داد. باعث سربلندی و افتخار من است، به این دلیل که این پیشنهاد چنین معنایی می‌دهد که دستاوردها و زحمات ما دیده شده است. در زمان مناسب هم در این خصوص صحبت خواهیم کرد. اکنون زمان این است تمرکزمان روی آماده‌سازی تیم برای جام جهانی باشد. قدم به قدم و همه چیز در روز و زمان مناسب انجام می‌شود. مهم‌ترین مطلب این است که شما رسانه‌ها از جانب تیم ملی به تک تک خانواده‌های عزیز ایرانی نوروز را تبریک بگویید و امیدوارم سالی خوب داشته باشید. بزرگ‌ترین آرزوی ما سلامتی و خوشحالی فراوان برای تک تک مردم ایران به خصوص هواداران فوتبال ایران است. آقایان خوشحال باشید؛ اگر قول بدهید فقط خوشحال باشید ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. می‌توانید به ساختمان تیم ملی بیایید و قرارداد من را ببینید. تمام اسناد را ببینید. همه چیز آنجا موجود است. خانواده بسیار خوش رویی آنجا منتظر شما هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توسایت ایلناخبرزده شماره 6 سیرالئون توسال2009 ازفوتبال خداحافظی کرده وحالابا45 سال سن امروزمقابل ایران بازی کرده

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        ممنون بخاطر تمام زحمتی که از ته دل برای پیشرفت فوتبال ایران کشیدی، امیدوارم با گرفتن نتایج وبازی خوب در روسیه و همچنین قهرمانی در اسیا بشی یکی از اسطوره های فوتبالی ایرانیان، چون مطمئنم دیگه کسی در حد شما برای تیم ملی پیدا نمیشه و بعد رفتنت تا سالها افسوس خواهیم خورد

      • بدون نام

        افزین بابا خیلی گشتی پیدا کردی خیلی مهم بود خخخ

    • دانیال

      چ فداکاری

    • بدون نام

      برو دکانت رو جمع کن!!!!!!

    • بدون نام

      آقای کیروش یعنی خبرنگارها این حق روندارن ازبازی باتیم آماتورسیرالئون که شان ملی روبرده زیرسوال اعتراص کنن ؟یانه همه بایدمثل خبرورزشی خبرانلاین وسایت90 ازتویه کیروش 24ساعته تعریف کنن؟نکنه فک کردی ایران هم کشورت موزابیکه؟ بزدل خودت هستی که جواب سوال منطقی اهالی فوتبال وخبرنگارها رو باتوهین میدی

    • علی

      تشکر کی روش

    • بدون نام

      یه قهرمانی توی آسیا بیار آقای فرصت طلب.بداخلاقه همیشه طلبکار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چه کاره حسنی که میگی قهرمانی اسیا بیار و نمیدونم قهرمان جام جهانی شو؟همین که از بحرین و بقیه تیمهای درجه 3اسیا نمیبازیم و کره جنوبی مارو هی نمیبره و برعکس بهمون میبازه و سالهاست با این امکانات خنده دار و پول خوریها اول اسیا هستیم از سر تو زیاده

    • بدون نام

      کروش مرده واقعا سرمربی بزرگیه

    • sherwin

      اینم یاد گرفته که توو ایران احساساتی حرف بزنه
      و
      به جاش همه ایرانیان رو بکوبه . تاریخ اینو گواهی داده
      منظور تهمت بزدلانه هم جناب آقای کریمی بود که فکر کنم خودش بزدله که هنوز از ترس کینه شو نگه داشته

      پاسخ ها

      • ناشناس

        دادا شما هنوز درست نفهمیدی گفته بزدل یا خرفاشو بزدلانه خونده
        چشم خودتو احساسات گرفته!

      • بدون نام

        جناب اقای کریمی نه کریمی بیتربیت

    • سعید رنجبر

      یعنی وقتی ما در هر پست چندین بازیکن خوب تو لیگ ایران داریم ، باید به آقای کیروش افتخار کنیم. این چه جور منطقیه
      آیا ایشون این بازیکنهارو پیدا کرده یا ایشون بهشون آموزش داده.

    • بدون نام

      ممنون بابت زحماتت ولی بدون اسطوره های ما از تو بزرگترن برای ما پس توهین نکن بهشون

    • بدون نام

      کی روش لنگ سوراخ کن

      پاسخ ها

      • علی

        برو شیشتو بزن

    • رسول

      بازی با سیارالئون خیلی افتخار داره؟!!!!!
      بازی با تیم هایی که در حد زمین خاکی ایران هم نیستند این حرفا رو نداره که!
      چرا هیچ وقت با تیم های بزرگ رودر رو نمیشه این آقای کیروش؟

    • رضائیان

      اگه تیم برزیل میاد با ایران بازی می کنه پول هنگفتی می گیره ولی ما باید به تیمی مثل سیرالئون هزینه سفر و... بدیم
      باید با تیمی بازی کنیم که حداقل در جام جهانی باشه یا حداقل در سطح و لول هم گروهی های ما در جام جهانی باشه مثل هلند

      پاسخ ها

      • TNT2

        جدی؟شما اصلا در جریان فوتبال هستی؟عزیز من هلند که هیچ شما منتخب جهان و اگه میتونی و اشنا داری بیار..تیم لیبی هم با ایران حاضر نشد بازی کنه کجای کاری؟چرا متوجه نمیشید که کمتر تیمی اونم چی بشه خاضر میشه با ما بازی کنه حالا دلیلش خوب مثلما سیاسیه..مگه ایران در هلند و جاهای دیگه اروپا اردو نداشت چرا تیمهای ملی اون کشورها با ما بازی نکردند؟مگه ایران قرار بود با این تیم بازی کنه؟خوب همه انصراف دادند اخریش هم لیبی بود که در اخرین دقایق انصراف داد.پس چی میگه مربی تیم که بازی با این تیم حداقل از بازی نکردن بهتره ؟حالا باز دوباره نظر میدن چرا تیم انگلیس یا برزیل و نیاوردن عجب انگار م خبرهای فوتبال و نمیخونن

    • ياران

      آقای کیروش مردم فوتبال دوست ایران پشتیبان تیم ملی ایران و سرمربی فهیم وبادانش جناب کیروش هستند انسان های کوچک وحسودان هم هستند، عید نوروز برشما و خانواده محترم فوتبال ایران تبریک میگویم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره دوستان اظهار فضل میکنن استوره های ما از کیروش بزرگ ترن! طبق کدوم منطق این حرف رومیزنید؟ جواب های هوی است کیروش چرا به دایی وپروین توهین نمیکنه؟ وقتی کسی به بزرگتر خودش توهین میکنه باید منتظر جواب توهین هاش هم باشه هر کسی بر خودش احترام قائل نباشه دیگران هم نیستن اصلا کسی که کاره ای نیست چرا باید تو کار کیروش دخالت کنه؟ تمام ملت ایران کیروش دوست دارن ویهش احترام میذارن شلوغ نکنید الکی

    • بدون نام

      کاش چن مدیر مثل کیروش داشتیم

    • بدون نام

      بینظیری تو آقای کیروش

    • بدون نام

      بزدل خودتى با حامى هات كه فعلا به فوتبال حكومت ميكنند.

    • بدون نام

      درود برکیروش کبیر ، اقای کیروش توایران ازقدیم رسم بود ه هرکی خدمت کرده خائن دیده شده اما ادمهای ترسو و ریا کاری قهرمان شده توایران چون ما ایرانیها امثرا حافظه ضعیفی داریم

    • بدون نام

      میلیارد میلیارد پول بی زبون بیت المال رو توی وضعیت تحریم های شدید اقتصادی که جهان به ما تحمیل کرده برای چی به این اجنبی ...می دهید؟
      به چه حقی؟
      کی گفته این سرمربی تیم ملی باشه؟
      .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرستادن همه بازیکنا تو دروازه که دیگه دانش و فناوری نمیخاد بازیمون میشه کسل کننده ترین بازی جام جهانی بی خانمان های خیابون از این بهتر ترکیب میچینن

      • بدون نام

        برو با چرت و پرت میگی تو که بلد نیستی دو کلمه تایپ کنی واسه چی نظر میدی واسم نظر داده میلیارد و اجنبی و ..برو بابا معلوم نیست چیو جای فوتبال عوضی گرفته یحتمل مسابقات پینگ پونگ جای فوتبال میبینه

    • حجت

      تومیدونی مردم ایران احساسی هستن ،حرفای احساسی میزنی ....امادیگه حنات رنگی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخه زیاد کارتون حسنی و خانم حنا رو دیدی نه؟ بعدم رنگ مو میزنن جدیدا نه حنا ..حرف مفت هم نزن

    • مشیری

      آقای علی کریمی و آقای کارلوس کیروش هر دو به فوتبال این کشور خدمت کردند و عزیز و محترم هستن.چرا بهشون اهانت میکنید.بذارین تیم ملی مسیر درست خودشو طی کنه.بعد از جام جهانی حرفا زیاده ،ولی فعلآ موقعش نیست.

    • بدون نام

      کیروش واقعا آدم عقده ای هست وا از نظر اخلاق آدم فوق‌العاده بی تربیت هست.و شخصیت یک آدم با کلاس وبا فرهنگ رو نداره.در ایران از بالا تا پایین به همه توهین کرده .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کامنتت مشخصه خودت چقد فرهنگی هستی

      • بدون نام

        دقیقا مثل تو و اون کریمی بی تربیت ..کیروش عقده ای و بیتربیته یا اون کریمی فالگیر خیابونی که بهش میگین جادوگر و چون مربی تیم ملیش نکردو عقده ای شد؟برو جمع کن برو ور دل همون کریمی بیتربیت

    • علی

      بزدل خودتی ... بی ادب ... تیم های محلاتی دعوت میکنی که ببری و پاداش قراردادت بگیری... اگه راست میگی بازی بزرگ برای تیم بذارید عیارش مشخص بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببند دهنت و که هنوز نمیفهمی فرق فوتبال با ابمیوه گیری چیه بزدل تویی و اون کریمی لات

    • بدون نام

      کیروش بزرگ وپرافتخارباتعصب وخوب وکاربلدکارت خیلی درسته جزو۱۰تامربی اول جهان ومخافان کیروش بزدل وباندبازپولکی ومقام دوست خاین به وطن هم وطن هستن ونادان کارت تیلی عالیه هرچی میگیری نوش جونت وبیشترم حقت

    • مهرداد

      برو مستر کیروش دست دیگه رو شده واسه همه با تیمهای کوچیک بازی میکنی ببری پاداش بگیری چطور تیم اول آسیا هستی ولی قهرمانی جام ملتهارو نگرفتی چطور تیم اول آسیای که تو جام جهانی توچهارتا تیم پنجم شدی واقعا بازیگر خوبی هستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دست مستر کریمی که پر رو شده اگه دست کیروش رو شده

    • بدون نام

      توروخدابرویه‌مملکتی‌عرق‌بریز‌که‌جماعتش‌اینقدرپست‌وقدرنشناس‌نباشن!آقانخواستیم‌،دلمون‌خون‌شدازاینهمه‌هجمه‌ناجوانمردانه،بروامیرکبیرفوتبال،برو...

    • بدون نام

      بااین‌دوسه‌نادان‌که‌چنین‌میدانند،ازجهل‌که‌دانای‌جهان‌ایشانند،خرباش‌که‌این‌جماعت‌ازفرط‌خری،هرکه‌اونه‌خراست‌کافرش‌میدانند!!!لعنت‌برهرچی‌نمک‌نشناس‌‌وابله!!!

    • بدون نام

      ازتمام زحمات شما که برای ما افتخار آوردی متشکریم

    • ايران

      جناب بزدل خودتى

    • بدون نام

      اقااین تیم ملی بودیایک تیم محلی اگه برزیل باایران بازی کردحداقل باتیمی بازی کردکه دوسه دوره جام جهانی زفته بودبازیکناش تولیگهای معتبراروپایی بازی کرده بودند آقاپرمدعا شمابابازی بااین تیم محلی فقط شان بازیکنان لیگ داخل وزیرسوال بردی البته خودت بارها گفتی بازیکنان داخلی بین 40 تا50 درصدتوانایی بازی درجام جهانی رودارن البته شما مقصرنیستین روسای فدراسیون فوتبال مقصرن وگرنه نه شما بلکه مربیان بالاترازشماهم جرات نداشتن اینطوری صحبت کنن مادرجام جهانی گذشته هم بازی کردیم باتیم ملی امریکا راشکست دادیم بازی بایوگسلاوی سابق چقدرزیبابازی کردیم باایرلند استرالیا این بازیکنان همه ایرانی بودت پس حدواندازه خودت رابدان اقای پرمدعا توهشت سال کویک قهرمانی دراسیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا جمع کن اصلا خودتم نفهمیدی چی نظر دادی . برزیل مرزیل نکن تو اصلا نمیفهمی فوتبال و با پا بازی میکنن یا پشتک میزنن

      • مجتبی

        شما فقط یاد دارین یه نظر بدین بی اینکه فکر کنیین بازی با برزیل شما میخواین با اون تیم بازی کنین فکر میکنین اونم میخواد بازی کنه یا منتظر بوده شما بهش اعلام امادگی کنین با سر بیاد خنده داره نه خودت نظری که دادی رو دوباره بخون

    • M. f

      بزدل تویی که بخاطر پاداش میری تیم‌های محلاتی میاری با این همه هزینه .......

    • مجتبی

      بابا همون موقع هم که کریمی بازیکن ملی بود تو تیم همیشه با همه مشکل داشت مگه با همین اقای دایی تا همین چند وقت پیش قهر نبود همون زمان هم دو دستگی تو تیم درست کرده بودند

    • امیرررررر

      هرکی از کیروش حمایت کنه یه بزدل مثل خودشه, این چندنفری که الا دارن از کیروش حمایت میکنن زمان قلعه نوعی داشتن به کیروش فحش میدادن پس بزدل بازی درنیارین دارو دسته های کیروش, زنده باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد آقااااااااا کریمی

    • بدون نام

      خیلی غلط کردی گوسفند هیچ غلطی هم نکردی مقام اسیا صفر چندم جام جهانی شدی بایک عده دلالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج