جاباما
۶۹۲۳۱۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

پاسخ به برخی سوالات درباره طرح ترافیک جدید

مدیرکل صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران به برخی سوالات و ابهامات ثبت نام طرح ترافیک جدید پاسخ داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران به برخی سوالات و ابهامات ثبت نام طرح ترافیک جدید پاسخ داد.

مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه از روز گذشته سامانه ثبت نام طرح ترافیک برای سال ۹۶ با آدرس my.tehran.ir برای ثبت نام متقاضیان ورود به محدوده طرح ترافیک و ساکنین محدوده گشوده شده است، گفت: با این حال برخی از کاربران در حین ثبت نام به مشکلاتی برخورد کرده‌اند که لازم است توضیحاتی در این خصوص ارائه شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان دقت داشته باشند که باید اطلاعات آنها از ابتدا ثبت شود، ادامه داد: ممکن است برخی از افراد عنوان کنند که در سال‌های قبل طرح ترافیک دریافت کرده و نیازی نیست که اطلاعات خودروی خود را وارد کنند و یا می‌خواهند از نام کاربری قبلی خود استفاده کنند اما دقت داشته باشید که این سامانه برای طرح جدید ترافیک پایتخت ایجاد شده و متقاضیان باید اطلاعات خودروی خود را بار دیگر به طور کامل درج کنند.

مدیرکل صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران، با بیان اینکه سرویس ارائه شده از سوی ثبت احوال محدود است، گفت: سرویس ارائه شده از سوی ثبت احوال محدود است و ممکن است متقاضیان در همان ابتدا با مشکل عدم تایید شماره کارت ملی مواجه شوند اما لازم است متقاضیان صبور باشند چرا که از روز گذشته مراجعه به سایت به شدت افزایش یافته و شهروندان می‌توانند در روزهای دیگر نسبت به ثبت نام اقدام کنند، چرا که عوارض این طرح به صورت روزانه محاسبه می‌شود و عجله‌ای برای درج اطلاعات نیست.

وی با بیان اینکه با فعالسازی نام کاربری، کد فعالسازی به تلفن همراه درج شده در اطلاعات اولیه ارسال می‌شود، افزود: شهروندان دقت داشته باشند که ثبت اطلاعات محل سکونت تنها برای شهروندانی است که در داخل محدوده طرح ترافیک سکونت دارند و نیازی نیست افرادی که در داخل محدوده سکونت ندارند و یا افرادی که محل کارشان در داخل محدوده است، این قسمت را تکمیل کنند.

وی افزود: مراجعه تعداد زیادی از شهروندان به سامانه my.tehran.ir سبب کند شدن سرور در برخی مواقع می‌شود اما شهروندان صبور باشند تا بتوانند مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج