جاباما
۶۹۳۱۰۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

سروش، سین هشتم پرسپولیس

برانکو تصمیم دارد سروش رفیعی را دوباره به پرسپولیس بازگرداند.

خبرآنلاین: برانکو تصمیم دارد سروش رفیعی را دوباره به پرسپولیس بازگرداند.

پرسپولیس در شرایطی به پایان لیگ نزدیک می‌شود که دومین بار قهرمانی لیگ را به‌دست خواهند آورد. سرخپوشان اما در سال آینده شرایط سختی را خواهند داشت و با توجه به محرومیت در نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس مجبور است هر طور شده با بازیکنان فعلی تمدید کند تا بتواند حداقل با همین نفرات لیگ را آغاز کند. شنیده می شود برانکو که در این فصل حاضر نشد حتی در نبود یک هافبک بازیساز به مسلمان بازی بدهد دوباره به دنبال جذب سروش رفیعی است. هرچند که این بازیکن در صورت بازگشت به پرسپولیس هم نمی تواند یک نیم فصل برای پرسپولیس بازی کند. در عین حال باید دید خود سروش اصلا تمایلی به بازگشت به فوتبال ایران را خواهد داشت یا نه.

سروش رفیعی در نیم‌فصل دوم سال گذشته به پرسپولیس پیوست و خیلی زود در دل هواداران و البته برانکو جای خود را باز کرد و در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و با تکنیک خود توانست به ستاره پرسپولیس تبدیل شود و در کنار مسلمان، امیری و فرشاد احمدزاده خط هافبک خطرناکی را تشکیل بدهد. رفیعی در ابتدای این فصل راهی قطر شد و در الخور هم توانست بدرخشد اما درخشش این بازیکن در قطر هم نتوانست کی روش را برای دعوت از او مجاب کند. حالا شنیده ها حاکی از این است که سروش رفیعی به دنبال بازگشت به ایران است البته شاید هم تیم های قطری بتوانند این بازیکن را برای یک سال دیگر بازی کردن در قطر مجاب کنند.

سرمربی پرسپولیس در شرایطی این فصل را آغاز کرد که محسن مسلمان و بشار رسن دو بازیساز برانکو بودند. برانکو اما در نیم فصل دوم دیگر به مسلمان به دلایل نامعلوم بازی نداد و بشار رسن هم نشان داد که بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیست. به همین دلیل برانکو با تغییر سیستم خود بازیکن بازیساز را از ترکیب حذف کرد تا تنها از دو وینگر استفاده کند. حالا ظاهرا سرمربی پرسپولیس می خواهد با جذب سروش رفیعی دوباره یک بازیساز فانتزی را به ترکیب اضافه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره با پولی که تیم های قطری میدن پرسپولیس حتی با تیم آخر لیگ قطر هم نمیتونه در بیفته آگه از تیم های بزرگ قطر پیشنهاد داشته باشه که دیگه هیچ البته از لحاظ مالی. بازیکنای ایرانی تا تو قطر بتونن بازی کنن وپیشنهاد داشته باشن ایران نمیان خر نیستن زندگی لوکس تو قطر ول کنن بیان ترافیک تهران هم کلی پول جمع میکنن هم راحت زندگی خوب میکنن چهل سالشون که شد از قطر دیپورت شدن تماشاگران ایران براشون سر دست میشکنن یه دو سال هم از تیمهای ایرانی میچاپن در حالی که بازیکنای اروپایی دیگه تو قطر فوتبالشون تموم میشه وبازنشسته میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج