۶۹۴۰۸۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

محدودیتی در عرضه گوشت و مرغ وجود ندارد

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: برای توزیع گوشت قرمز،مرغ و تخم مرغ محدودیتی قائل نیستیم و به هر میزانی که تقاضا باشد،آمادگی توزیع وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: حمید ورناصری مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به اینکه توزیع گوشت قرمز،مرغ و تخم مرغ در ایام نوروز در بازار ادامه دارد،اظهار کرد:با وجود آنکه شرایط متعادلی در بازار حاکم است ،شرکت پشتیبانی با توان و ظرفیت قبل اقدام به توزیع گوشت قرمز گرم و منجمد و مرغ در بازار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه محدودیتی در توزیع گوشت قرمز و مرغ در بازار وجود ندارد ،افزود: بنابراین به هر میزانی که تقاضا در بازار وجود داشته باشد،آمادگی توزیع وجود دارد.

ورناصری با اشاره به آخرین وضعیت عرضه مرغ گرم در بازار بیان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام با هماهنگی تولید کنندگان اقدام به عرضه مرغ گرم برحسب قیمت تمام شده در میادین خواهند کرد تا تولیدکنندگان دچار زیان نشوند.

وی نرخ هر کیلو گوشت مخلوط گوسفندی ۳۳هزارتومان،مرغ منجمد ۶هزار و ۲۰۰،گوشت منجمد گوساله۲۳هزار و هرشانه تخم مرغ ۱۲هزار و ۶۰۰تومان اعلام کرد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: هم وطنان در سراسر کشوز این اطمینان را داشته باشند که شرکت پشتیبانی آمادگی تامین گوشت،مرغ و تخم مرغ به هر میزانی که تقاضا باشد را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این گوشت مرغ وتخم مرغ کجاست که ما نمی بینیم اگه کسی می دونه به ما هم بگه کجاست؟

    • بدون نام

      بله محدودیتی در عرضه گوشت کیلویی 50 هزار تومان(نصف بیشتر استخوان)ومرغ کیلویی 9 هزار تومان(نصفش هورمون و آب)وجود نداره،اینو همه میدونن استاد بزرگوار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • کارشناس گوشت

      نامردا همين اول سال بايد تخم مرغ رو شونه اى 20هزار تومن بخريم گوشتم که کيلويى 10000تومن گرونش کردن توليد کننده داخلى هم که ميبينه مملکت خر تو خر که هستش و ازشم که حمايت ميشه...

    • بدون نام

      در کشور های دیگر در ایام کریسمس مغازها اجناس خود را ارزانتر میدهند تا آنهایی که فقیر هستند هم بتوانند خرید کنند اما در کشور اسلامی ایران ایام عید تمام اجناسها ده برابر می شوند وآنهایی که فقیر هستند با ید نظاره گر خرید ثروتمندان باشند و حسرت بخورند دولت گرامی هم هیچ گونه نظارتی نداره تا هر کسی تا میتونه مردم بدبخت را بدوشه خدا به فریاد برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج