۶۹۵۰۹۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ترافیک فوق سنگین در تمام محورهای شرق تهران

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک فوق‌سنگین در تمامی محورهای شرق استان باعث شده است تا تردد با کندی و دشواری صورت گیرد.

خبرگزاری فارس: سیاوش محبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای استان تهران اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه در لاین‌های رفت و برگشت محور هراز با ترافیک فوق‌سنگین همراه است و مسافران در این شرایط باید چند برابر زمان‌ معمولی برای رسیدن به مقصد‌های خود وقت صرف کنند.

وی بیان کرد: آمد و شد در محور فیروزکوه نیز فوق‌سنگین بوده و این ترافیک مانع تردد راحت و حتی روان در این محور شده است، امیدواریم مسافران صبر و آرامش خود را در این مواقع داشته باشند.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم بسیار پرحجم و سنگین در جریان است، در این شرایط مسافران هرگز به جاده‌ها وارد نشوند و در صورت ورود به محورها در یکی از شهرهای بین راه توقف کرده و پس از کاهش بار ترافیکی به مسیر خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک فوق‌سنگین در تمامی محورهای شرق استان تهران باعث شده تا تردد با کندی و دشواری صورت گیرد، بنابراین توصیه اکید داریم تا مسافران به محورهای شرق استان وارد نشوند.

محبی در پایان متذکر شد: رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی یکی از الزامات ورود به جاده‌هاست و مسافران و رانندگان باید توجه داشته باشند در مواقعی که ترافیک سنگین در محورها حاکم است هرگز به آن وارد نشوند و در صورت ورود صبر، شکیبایی و حوصله را در رانندگی داشته باشد تا شاهد افزایش بار ترافیکی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج