جاباما
۶۹۶۰۴۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فیلم‌های ایرانی راهی استانبول می‌شوند

- سی و هفتمین جشنواره فیلم استانبول از ١٧ تا ٢٨ فروردین برابر با ٦ تا ١٧ آوریل در ترکیه برگزار می شود که در این رویداد تعدادی فیلم ایرانی به نمایش در می آید.

خبرآنلاین: به نقل از سینه ایران، فیلم سینمایی «اِو» (خانه) ساخته اصغر یوسفی نژاد در بخش مسابقه، «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند در بخش بهترین جشنواره ها، «٢٤ فریم» ساخته زنده یاد عباس کیارستمی در بخش عاشقان سینما، «خوک» ساخته مانی حقیقی در بخش ضد افسردگی، «نگار» ساخته رامبد جوان در بخش نه گل بیشتر که ویژه فیلم هایی با شخصیت های قوی زن است، «ناپدید شدن» ساخته علی عسگری در بخش استادان جوان به نمایش در خواهند آمد.

ژوآ پدرو رودریگز کارگردان پرتغالی، تینا لوک مدیر جشنواره فیلم شب های سیاه تالین، مارچلو مارتینز کارگردان پاراگوئه ای، آنجلیکی پاپولیا بازیگر زن یونانی و پیویو آهنگساز سوییسی اعضای هیات داوری جشنواره استانبول را تشکیل می دهند که جایزه لاله طلایی بهترین فیلم را به همراه بیست هزار یورو اعطا خواهند کرد و یک جایزه ویژه هیات داوران هم از اختیار داوران است که همراه با پنج هزار یورو است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج