اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۹۶۶۵۹
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

جلوگیری از انجام خاک‌برداری در زمین پلاسکو

یک عضو شورای شهر تهران از توقف عملیات در پلاسکو خبرداد و گفت: بنیاد مستضعفان درخواست آزمایش را مکانیک خاک داد اما براساس گزارش شهرداری منطقه، ماشین آلات خاک‌برداری به محل تردد می‌کردند و اقداماتی نیز در این خصوص آغاز شده بود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو شورای شهر تهران از توقف عملیات در پلاسکو خبرداد و گفت: بنیاد مستضعفان درخواست آزمایش را مکانیک خاک داد اما براساس گزارش شهرداری منطقه، ماشین آلات خاک‌برداری به محل تردد می‌کردند و اقداماتی نیز در این خصوص آغاز شده بود.

افشین حبیب زاده با اشاره به سرانجام ساخت ساختمان جدید در محل پلاسکو اظهارکرد: چندی پیش بنیاد مستضعفان به عنوان مالک پلاسکو از شهرداری مجوز آزمایش مکانیک خاک را دریافت کرد اما بعد از مدتی ماموران شهرداری منطقه ۱۲ متوجه شدند ماشین آلات مختلف که برای گودبرداری لازم است در محل پلاسکو تردد می‌کنند بنابراین بلافاصله نسبت به توقف روند کار در پلاسکو اقدام کردند و به مالک نیز اعلام شد که باید مجوزهای قانونی را برای انجام هر کاری اخذ کند.

وی با بیان اینکه مسئولان بنیاد مستضعفان نیز باید مانند همه مردم روند اخذ پروانه و مجوز ساخت را طی کنند، گفت: نمایندگان مردم در شورای شهر با در نظر گرفتن حقوق مکتسبه کسبه و مالک ، مقدمات را برای رسیدن به هدف یعنی ساخت پلاسکویی دیگر بدون جار و جنجال، تبلیغات رسانه ای و ...پیش بردند تا گره‌ای از کار مالک و کسبه گشوده شود اما انتظار داریم که مالک نیز به روند و روال قانونی پایبند باشد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر و سازمان میراث فرهنگی با تخریب ساختمان شمالی پلاسکو مخالف است، گفت: در حال حاضر ساخت پلاسکوی جدید در انتظار ارائه اسناد از سوی بنیاد مستضعفان است و به محض پیگیری روند قانونی،شهرداری تهران مجوزهای لازم را صادر می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب خب پلاسکو که دراتش سوخت حالاچرا جلورامیگرین که نسازه اجازه بدین مردم ساخته بشه که یک لقمه نانی دزبیارن

      پاسخ ها

      • صولت قاسمی

        خب ببین چندتا آدم مثل تویکه متوجه نیستی کاررا خراب میکنن انوقت همون تومیگز دولت نمیدونم چکارنکرد باید مجوزبگیره مگر گر ن کلفته هرکسی میخوا باشه مجوز

    • بدون نام

      اون ساختمان قدیمی که با رعایت تمام موارد مهندسی ساخته شده بود اونجوری از بین رفت. البته بازهم اینقدر دقیق و مهندسی بود که حتی موقع ریختنش هم صاف ریخت پایین و ساختمون کناریا رو خراب نکرد.
      اینی که اینا با پول بنیاد مستضعان میخوان بسازن، هیچی رو هم رعایت نکنن، از اولین مرحله هم دارن زیرآبی میرن معلومه چی از آب در میاد.
      بابا شما که پول یامفت مردم بدبخت دستتونه، حداقل درست خرجش کنید.
      میگن نصرالدین ی چهارپایی داشت رفت رو پشت بام شروع کرد به لگد زدن تا سقف ریخت. نصرالدین گفت وقتی این چهارپا به جایگاهی برسه که لیاقتشو نداره هم خودشو به کشتن میده هم بقیه رو خونه خراب میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج