۱۱۹۹۰۲۴
۲۸۴۸۱
۲۸۴۸۱
پ

محتوای حمایت‌شده

قیمت تزریق انواع ژل لب (فیلر) در سال ۱۴۰۳

قیمت فیلر لب در سال ۱۴۰۳ بسته به برند ژل، مقدار و ناحیه تزریق، مدت ماندگاری و دستمزد پزشک متفاوت است و به ازای هر سی‌سی از ۱,۸۰۰,۰۰۰ تومان تا ۶ میلیون تومان متغیر است.

برترین‌ها: ژل لب با هدف افزایش حجم و بهبود فرم لب ها تزریق می شود و میزان ژل و عمق محل تزریق آن به نوع ماده استفاده شده و همچنین سلیقه افراد بستگی دارد. ژل استفاده شده در فیلر لب باید از استاندارد‌های لازم برخوردار باشد تا از نظر بیولوژیکی با بدن بیمار سازگار بوده و به تحریک واکنش‌های ایمنی اقدام نکند. به طور کلی لب از فرایند خون رسانی و تحرک بالا بهره مند می‌باشد؛ بنابراین ژل تزریقی باید پایدار بوده و در برابر تغییرات مقاومت کند. بدین صورت میزان حجم ژل تزریق شده باید پس از بررسی و ارزیابی‌های لازم، با دقت تعیین شود. لازم به ذکر است ژل‌های رایج امروزی با مواد اسید هیالورونیک شباهت داشته و تحت عنوان یک ماده طبیعی در بدن ایجاد می‌شوند تا حجم لب را افزایش دهند. همچنین حدود شش ماه پایدار بوده و در هنگام تزریق، امکان کنترل حجم لب برقرار می‌شود.

قیمت تزریق انواع ژل لب (فیلر) در سال 1403

برای مشاوره با کلینیک زیبایی اورانوس همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

فیلر لب چیست؟

تزریق ژل لب نوعی فیلر است و یکی از مطمئن‌ترین و موثرترین شیوه‌های درمانی برای از اضافه کردن حجم لب، رفع نامتقارنی و افزایش جذابیت ظاهری چهره است. اثرات تزریق ژل لب دائمی نیست اما در عین حال ماندگاری قابل قبولی برای زیباجویان دارد. به طور کلی پرکننده یا فیلر لب یک مفهوم بسیار گسترده از روش های تزریق لب جهت حجیم نمودن است که تزریق ژل لب، یکی از این روش ها به حساب می‌آید. انواع مختلف فیلر پوستی وجود دارند که برای تزریق به لب ها و نواحی اطراف لب ها مورد استفاده قرار می گیرند، اما در میان آن ها، هیالورونیک اسید که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و به اضافه کردن حجم لب ها کمک می کند، بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. همچنین تزریق فیلر کلسیم هیدروکسی آپاتیت باعث تحریک تولید کلاژن طبیعی در پوست می شود و از آن می توان برای از بین بردن خطوط و چین و چروک های عمیق نیز استفاده کرد. ژل Radiesse مثالی از یک فیلر کلسیم هیدروکسی آپاتیتی مورد تایید سازمان FDA است.

هزینه تزریق فیلر لب به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که قبلاً ذکر کردیم تزریق فیلر لب روش مناسبی برای برجسته سازی و حجیم کردن لب در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا این دسته از ژل‌ها وظیفه آب رسانی به پوست و جوان سازی را برعهده دارند. در نظر داشته باشید هزینه تزریق فیلر لب به عوامل متعددی بستگی دارد که عبارتند از:

قیمت تزریق انواع ژل لب (فیلر) در سال 1403

۱. نوع ژل تزریق شده

ژل‌های تقلبی به طور فله‌ای در بسیاری از مناطق کشور در بازار سیاه با قیمت‌های ارزان فروخته می‌شود. از این جهت، هرگز به کلینیک‌ها و آرایشگاه‌های نامعتبر مراجعه نکنید. ژل‌های معتبر و استاندارد با استفاده از تکنولوژی ریز ذرات ساخته شده‌اند که بسیار طبیعی و فرم پذیر هستند. ژل‌های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی خاص خود هستند. این ژل‌ها شامل ژل رستیلن، ژوویدرم، اسکالپترا، هیلافرم، رادیس و کاپتیک می‌شوند که ماندگاری هر یک متفاوت است.

۲. میزان ژل تزریقی

از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه تزریق فیلر لب می‌توان به میزان ژل تزریقی اشاره کرد. طبیعی است که میزان ژل مورد نیاز برای هر قسمت متفاوت بوده و باید توسط پزشک متخصص تعیین شود. لازم به ذکر است هر چقدر مقداری ژل تزریقی افزایش یابد،هزینه فیلر لب چقدر است؟هزنیه فیلر لب  نیز به مراتب بیشتر می‌شود؛ زیرا پزشک موظف است وقت بیشتری برای تزریق صرف کند؛ بنابراین دستمزد خود را افزایش داده و مواد بیشتری مورد استفاده قرار می‌دهد.

۳. زمان ماندگاری

یکی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه تزریق فیلر لب، میزان ماندگاری ژل به شمار می‌آید. از جمله دلایلی که مردم به انجام این عمل روی می‌آورند، موقتی بودن آن‌ها می‌باشد؛ زیرا در صورت پشیمانی و عدم مشاهده‌ی نتیجه دلخواه می‌توانند با تزریق آنزیم، میزان اثرگذاری ژل را کاهش داده و پس از بین بردن ژل، ناحیه مورد نظر را به حالت اولیه تغییر دهند. توجه فرمایید میزان ماندگاری فیلر عموماً بازه متفاوتی را شامل می‌شود؛ البته اگر تمامی مراقبت‌های لازم به درستی انجام شود می‌تواند از عمر بیشتری نیز برخوردار شود؛ بنابراین هر چقدر ماندگاری ژل تزریقی بیشتر شود، میزان قیمت نیز افزایش می‌یابد. لازم به ذکر است تا حد ممکن از به کارگیری ژل‌های دائمی اجتناب کنید؛ زیرا این دسته از ژل‌ها به دلیل جذب شدن به پوست به سختی از بین می‌روند؛ به طوری که این امکان وجود دارد در صورت پشیمانی نواحی تزریق شده به حالت اولیه خود تبدیل نشوند.

۴. دستمزد متخصص تزریق فیلر لب

هزینه تزریق فیلر لب به دستمزد متخصص و خدمات ارائه شده توسط کلینیک وابسته می‌باشد. به طور عمده پیش از انجام عمل، پزشک و بیمار با یکدیگر ملاقات کرده و موارد لازم را متذکر می‌شوند. همچنین پزشک پوست بیمار را ارزیابی کرده و بر اساس بررسی‌های انجام شده، گزینه مناسب را برای درمان پیشنهاد می‌دهد. البته در برخی از مواقع این امکان وجود دارد پزشک چندین جلسه درمانی را برگزار کند تا بیمار به هیچ گونه خطری دچار نشود.

 

هزینه تزریق فیلر لب (ژل لب) چقدر است؟

 برند فیلر لب مدت زمان ماندگاری  کشور سازنده قیمت
 زیشل ۶ الی ۸ ماه کره  ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان
هیدرویام نزدیک به ۱۶ ماه کره  ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
 نورامیس ۶ الی ۸ ماه کره   ۲٫۵۵۰٫۰۰۰ تومان
 سوسام ۸  ماه تا ۱۲ ماه کره  ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
درمال استایل ۶ الی ۱۰ ماه آلمان  ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
 آلیاکسین ۱۰ ماه تا ۱۲ ماه سوئیس  ۴٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
 ژوویدرم  ۱۰ ماه تا ۱۲ ماه فرانسه  ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
روفیل ۱۰ ماه تا ۱۲ ماه کره ۴.۲۲۰.۰۰۰ تومان
پرفکتا ۱۲ الی ۱۸ ماه فرانسه  ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان

لازم به ذکر است که قیمت ها برای هر یک سی سی است. همچنین مقدار تزریق بستگی به نظر و تجویز پزشک دارد.

عوارض تزریق فیلر لب

  • خونریزی از محل تزریق
  • قرمزی
  • احتمال تبخال 
  • التهاب 
  • خارش 
  • عفونت 
  • بی نظمی در سطح لب 
  • عدم تقارن لب‌ها
  • و ...

توصیه می‌کنیم به تزریق ژل به عنوان یک عمل زیبایی که خطرات جدی و مهمی دارد نگاه کنید. چون اگر تزریق به درستی انجام نشود، می‌تواند خطرات حاد و جدی داشته باشد. یکی از خطرات، انسداد عروقی نام دارد که در این عارضه‌ی نادر، ژل تزریق شده عروق خونی را مسدود می‌کند. اگر خون به بافت‌های لب نرسد، بافت‌ها می‌میرند و بخشی از لب از بین می‌رود.

قیمت تزریق انواع ژل لب (فیلر) در سال 1403

مراقبت بعد از تزریق

بعد از تزریق ژل، کاملا طبیعی است که لب ها متورم باشند و کبودی هایی دیده شود و این علائم معمولا طی چند روز رفع میشوند. بعد از انجام تزریق فیلر به لب مراقبت هایی لازم است که عبارتند از:

  • استفاده از کمپرس برای بهبود کبودی و ورم 
  • تا ۴۸ ساعت بعد از تزریق ژل، آب زیاد بنوشید تا هیدراته بدن حفظ شود و روند ترمیم تسریع یابد.
  • بهتر است یک تا دو روز بعد از تزریق ژل لب، از انجام فعالیت های شدید بدنی خودداری شود.
  • به مدت ۴۸ ساعت از بودن در مکان هایی مانند سونا، جکوزی یا محیط های گرم خودداری کنید.
  • تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل، از آرایش کردن لب ها خودداری کنید.
  • استفاده از کرم‌های مرطوب‌کننده و ضد آفتاب و قرار نگرفتن در معرض مستقیم نور خورشید در محل تزریق ژل توصیه می‌شود

ماندگاری تزریق ژل لب به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که بعد از فرم مطلوب در تزریق ژل لب اهمیت بالایی دارد، ماندگاری تزریق ژل لب است. تزریق ژل لب روشی موقتی و غیر دائمی است و ماندگاری آن به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل موارد زیر میشوند:

  • تکنیک پزشک در تزریق
  • میزان حجم‌دهی به لب 
  • مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب
  • نوع و برند ژل
  • ژنتیک و متابولیسم بدن
  • سبک زندگی

 

تزریق فیلر لب چگونه است؟

فیلر که تحت عنوان پر کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد، یک لایه یا یک بافت لطیف در نظر گرفته می‌شود که به زیر پوست تزریق شده و به رفع چین و چروک، حجم دهی و جوانسازی می‌پردازد؛ زیرا از ظاهر و بافتی نرم برخوردار می‌باشد. لازم به ذکر است خانواده ژل‌ها از انواع مختلف فیلر‌ها محسوب می‌شوند. به بیان دیگر می‌توان گفت تزریق فیلر لب با هدف از بین بردن نقص‌های لب انجام می‌پذیرد؛ زیرا برخی از افراد از لب‌های نازک و کوچک خود راضی نیستند؛ بنابراین، چون حالت لب‌ها در میزان زیبایی صورت نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کند، شخص مورد نظر با آگاهی از هزینه تزریق فیلر لب به انجام این عمل اقدام می‌نماید.

هیالورونیک اسید که یکی از پرطرفدار‌ترین فیلر‌ها محسوب می‌شود، به طور طبیعی در پوست یافت شده و رطوبت و نرمی مناسبی را برای پوست به ارمغان می‌آورد. در برخی از موارد این امکان وجود دارد که بدن در طول زمان مقدار کمتری هیالورونیک اسید تولید نماید؛ بنابراین این فیلر‌ها می‌توانند به طبیعی‌ترین شکل ممکن میزان حجم لب را افزایش دهند؛ زیرا این ماده وظیفه جذب آب به سطح پوست را برعهده داشته و طراوت و شادابی پوست را فراهم می‌کند. به طوری که برخی تحقیقات نشان می‌دهند تزریق مرتب به تولید کلاژن توسط پوست کمک می‌نماید؛ بنابراین شما می‌توانید با مراجعه به متخصص از هزینه تزریق فیلر لب و حجم ژل تزریقی آگاه شوید.

نکات مهم در خصوص تزریق فیلر لب

۱. به طور کلی تزریق فیلر لب حدود ده الی پانزده دقیقه به طول می‌انجامد. در خصوص این عمل می‌توان گفت پس از تزریق بی حسی موضعی، پزشک فعالیت خود را آغاز می‌کند؛ زیرا در صورت عدم بی حسی، بیمار درد بسیار دردناکی احساس می‌کند؛ بنابراین اگر نسبت به لیدوکایین حساس هستید حتما در خصوص این مورد به پزشک خود هشدار دهید.

۲. حدود یک هفته پیش از تزریق فیلر، از مصرف مواد تاخیر دهنده‌ی انعقاد خون پرهیز کنید؛ زیرا موادی مانند آسپیرین و دارو‌هایی همچون بروفن و ژلوفن به رقیق کردن خون اقدام می‌کنند؛ بنابراین باید از خوردن آن‌ها اجتناب شود؛ زیرا احتمال خون مردگی یا خون ریزی در محل تزریق را افزایش می‌دهند. در نظر داشته باشید اگر وارفارین مصرف می‌کنید حتما در خصوص این مطلب به پزشک خود اطلاع دهید.

۳. سعی کنید از کیفیت نوع ژل مصرفی تا حد امکان اطمینان حاصل کنید تا از مصرف ژل‌های بی کیفیت و غیرقانونی جلوگیری کنید. در نظر داشته باشید ژل‌های بی کیفیت معمولا ارزان قیمت بوده و با هزینه بسیار بالاتری برای بیمار مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به همین دلیل اعتبار کلینیک و سابقه پزشک را به دقت بررسی فرمایید.

۴. در برخی از مواقع این امکان وجود دارد که هزینه تزریق فیلر لب بسیار ارزان باشد. در نظر داشته باشید در این نوع تزریق عموماً ژل‌های ارزان قیمت مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بنابراین امکان گلوله شدن و حرکت کردن ژل افزایش می‌یابد. همچنین این گونه ژل‌ها به دلیل کیفیت پایین و ترکیب نامناسب، سیستم ایمنی فرد را تحریک کرده و گرانولوما را ایجاد می‌نمایند که درمان آن حدود ماه‌ها یا سال‌ها به طول می‌انجامد؛ بنابراین از نام ژل تزریقی مطلع شده و از فیلر لب ارزان قیمت و بی کیفیت دوری کنید.

۵. علاوه بر کیفیت ژل‌های تزریقی، تجربه و مهارت پزشک نیز در نتیجه نهایی بسیار تاثیر گذار می‌باشد؛ به همین دلیل بهتر است به پزشک معتبر اطمینان کرده و از مراجعه به پزشک ناشناس پرهیز کنید. بهترین راه برای اطمینان به پزشک، مشاهده و بررسی سابقه کاری او می‌باشد.

سؤالات متداول

چه زمانی برای تزریق مجدد مناسب است؟

برای تاثیرگذاری بیشتر تزریق مجدد و اینکه کسی متوجه تغییر مداوم در چهره شما نشود، توصیه می شود وقتی هنوز بین ۲۵ الی ۳۰ درصد از حجم ژل قبلی روی لب باقی مانده است، از پزشک خود بخواهید دوباره تزریق ژل را برای شما انجام دهد.

آیا تزریق ژل لب باعث کشیده شدن یا شل شدن لب می شود؟

خیر. تزریق ژل لب باعث کشیدگی یا افتادگی لب ها نمی شود. در واقع، وارد شدن سوزن به بافت لب باعث می شود تا روند تولید کلاژن به طور غیر مستقیم آغاز شود و معمولا به همین خاطر است که در بسیاری از موارد، لب ها بعد از تزریق بزرگ تر نیز به نظر می رسند.

چه مقدار ژل باید تزریق کنم؟

این موضوع به خواسته‌ی شما و وضعیت لب‌هایتان بستگی دارد. برای بیشتر افراد یک سی سی کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را حفظ کنید. یک سی سی به اندازه‌ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود و فرم طبیعی ژل حفظ شود. برای بیشتر افراد تزریق بیش از ۲ سی سی بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد.

تزریق ژل لب در بارداری خطرناک است؟

توصیه می‌شود در دوران بارداری و شیردهی از تزریق فیلر به لب های خود خودداری فرمایید.

بعد از تزریق لب چه زمانی می توانیم بخوریم و بنوشیم؟

بهتر است تا زمانی که داروی بی حسی موضعی از بین برود صبر کنید تا به طور تصادفی لب های خود را گاز نگیرید و باعث ایجاد مزاحمت در جذب فیلر نشوید. همچنین باید از خوردن غذاهایی که ممکن است باعث شود صورت یا لب های خود را پاک کنید به مدت حداقل 24 ساعت خودداری کنید. به مدت حداقل 24 ساعت از مصرف نوشیدنی با نی یا سیگار کشیدن خودداری کنید. انقباض یا انبساط لب های شما ممکن است کار پرکننده لب را نیز مختل کند. همچنین باید حداقل به مدت 24 ساعت از نوشیدن الکل خودداری کنید، زیرا الکل خون شما را رقیق می کند که می تواند کبودی روی لب های شما را بدتر کند.

کلینیک زیبایی اورانوس - با مجوز رسمی وزارت بهداشت

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

قیمت تزریق انواع ژل لب (فیلر) در سال 1403

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

قیمت تزریق انواع ژل لب (فیلر) در سال 1403

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

clinic.oranus@

قیمت تزریق انواع ژل لب (فیلر) در سال 1403

جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، مجتمع سبز، پلاک ۱۴۸، طبقه ۵، واحد ۶۳

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج