جاباما
۶۹۷۲۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

عرضه گلکسی جی ۷ Duo با آخرین نسخه اندروید

اوایل سال جاری میلادی بود که دستگاهی با شماره مدل “SM-J۷۲۰F” در بنچمارک‌های “GeekBench” و “GFXBench” رویت شد و ما تصور می‌کردیم به دنبال یکپارچه کردن نام محصولات سامسونگ، این گوشی هوشمند با نام Galaxy J۸ ۲۰۱۸ به دست کاربران می‌رسد. ولی مطابق با کدهایی که یکی از کاربران کنجکاو موفق به دریافت آنها شده، این موبایل رده پایین با نام گلکسی جی ۷ Duo در بازار هند عرضه خواهد شد. این نام را در تصویر بوت لودر می‌توان مشاهده کرد:

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: گلکسی جی ۷ Duo نام جدیدترین گوشی سامسونگ است که گفته می‌شد با نام گلکسی J۸ روانه بازار می‌شود. اما اسناد جدید ضمن فاش کردن برخی مشخصات، خلاف آن را نشان می‌دهند.

اوایل سال جاری میلادی بود که دستگاهی با شماره مدل "SM-J۷۲۰F" در بنچمارک‌های "GeekBench" و "GFXBench" رویت شد و ما تصور می‌کردیم به دنبال یکپارچه کردن نام محصولات سامسونگ، این گوشی هوشمند با نام Galaxy J۸ ۲۰۱۸ به دست کاربران می‌رسد. ولی مطابق با کدهایی که یکی از کاربران کنجکاو موفق به دریافت آنها شده، این موبایل رده پایین با نام گلکسی جی ۷ Duo در بازار هند عرضه خواهد شد. این نام را در تصویر بوت لودر می‌توان مشاهده کرد:

عرضه گلکسی جی ۷ Duo با آخرین نسخه اندروید

در رابطه با مشخصات، محصول آینده کره‌ای‌ها به صفحه نمایش 16:9 با وضوح 720×1280 مجهز شده و از تراشه اگزینوس 7885 برای پردازش اطلاعات بهره می‌برد. همان‌طور که در فایل‌های سیستمی و کرنل دیده می‌شود، سازندگان از اندروید 8.0.0 با پشتیبانی احتمالی از پروژه تربل گوگل (به منظور آپدیت سریع‌تر دستگاه) و رابط کاربری "Samsung Experience" استفاده خواهند کرد تا خریداران این موبایل ارزان‌قیمت هم امکان استفاده از قابلیت‌های نرم افزاری جدید را داشته باشند. J720FDDU1ARCJ / J720FODM1ARCJ / J720FXXU1ARCB ورژن فریمور این پکیج است که البته احتمالا نسخه نهایی نخواهد بود.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از زمان عرضه یا قیمت نهایی در دست نیست.

عرضه گلکسی جی ۷ Duo با آخرین نسخه اندروید

عرضه گلکسی جی ۷ Duo با آخرین نسخه اندروید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج