۶۹۷۸۱۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اقدام فیس بوک برای مبارزه با تخلفات انتخاباتی

مارک زاکربرگ می گوید با توجه به این که یک سازمان روسی تلاش کرده است تا نظرات مردم را در ایالات متحده، اروپا و روسیه دستکاری کند ، بنابراین صفحات وابسته به روسیه را حذف خواهد کرد.

انتخاب: مارک زاکربرگ می گوید با توجه به این که یک سازمان روسی تلاش کرده است تا نظرات مردم را در ایالات متحده، اروپا و روسیه دستکاری کند ، بنابراین صفحات وابسته به روسیه را حذف خواهد کرد.

مارک زاکربرگ صراحتا اعلام کرده که " ما قصد نداریم فیسبوک را در سراسر جهان به هر قیمتی اشاعه دهیم ."مارک زاکربرگ می گوید فیس بوک ۲۷۰ صفحه از حساب های وابسته به آژانس تحقیقاتی اینترنتی روسیه را حذف خواهد کرد.

مدیر عامل فیس بوک در یک پست فیسبوکی گفت: "اکثر اقدامات ما تا به امروز مانع از دخالت در انتخابات خارجی شده اند." در به روز رسانی جدید ما دیگر خبری از صفحاتی که افکار عمومی را هدف قرار می دهند نخواهد بود.این سازمان روسی بارها و بارها با اقداماتی فریبکارانه تلاش کرده است تا مردم را در ایالات متحده، اروپا و روسیه هدف حمله قرار دهد و ما نمی خواهیم به ادامه این روند کمک کنیم. "

این اظهارات را می توان از جمله جدیدترین تلاش های فیس بوک برای امنیت در ایجاد ارتباط بین مردم سراسر جهان،دانست. این در حالی است که عده ای معتقدند شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک به ابزاری برای دستکاری افکار عمومی تبدیل شده است.در چند سال گذشته، دولت ها، تبلیغ کنندگان و ترول های اینترنت از فیس بوک برای انتشار داستان های دروغین و تأثیر بر انتخابات استفاده کرده اند.

بر اساس ادعاهای دادستان ویژه اف بی آی، رابرت مولر، یک سازمان وابسته به دولت روسیه با ایجاد هویت های جعلی آنلاین و ورود به بحث های دوطرف سیاسی طرف بحث های سیاسی متضاد اقدام به جعل افکار عمومی می کرده است. در ماه فوریه، مولر این آژانس را به توطئه برای ایالات متحده و "سرقت هویت " برای فعالیت هایش در دوران انتخابات ۲۰۱۶ متهم کرد.

زاکربرگ در پست خود گفت: "با بروزرسانی امروز، ما اکنون یک شبکه بزرگ را شناسایی کرده ایم که برای دستکاری افکر مردم در روسیه استفاده می شود. گام بعدی ما کنار گذاشتن آنها از فیس بوک است." "در حالی که ما به مردم و دولت ها احترام می گذاریم و اشتراک گذاری دیدگاه های سیاسی در فیس بوک آزاد است،اما اجازه نمی دهیم آنها را برای ایجاد حساب های جعلی برای انجام این کار مجاز باشند. هنگامی که یک سازمان این رفتار را بارها و بارها انجام می دهد، ما تمام صفحات وی را از جمله آنهایی که ممکن است جعلی نباشند خواهیم بست. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج