۷۰۱۰۵۹
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

اسرائیل: اجازه حضور ایران در سوریه را نمی‌دهیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای حضور نظامی تهران در سوریه گفت که این رژیم تمام تلاش خود را برای متوقف کردن ایران در سوریه خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با ادعای حضور نظامی تهران در سوریه گفت که این رژیم تمام تلاش خود را برای متوقف کردن ایران در سوریه خواهد کرد.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار ادعای بی‌اساس و واهی مقامات این رژیم مبنی بر اینکه ایران در تلاش برای تقویت جایگاه خود در سوریه است، گفت که این رژیم اجازه نمی‌دهد ایران پایگاه نظامی ثابتی در سوریه برای خود ایجاد کند.

به نوشته روزنامه هاآرتص، لیبرمن روز سه‌شنبه در حضور خبرنگاران گفت: ما به هر بهایی باشد اجازه حضور پایدار ایران در سوریه را نمی‌دهیم.

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: ما هیچ راه دیگری نداریم. اینکه ایران برای حضور ثابت نظامی در سوریه اجازه یابد، به این معنی است که بپذیریم ایران ما را خفه کند.

آویگدور لیبرمن اتهام روسیه و دولت سوریه را مبنی بر دخالت رژیم صهیونیستی در حمله هوایی موشکی به پایگاه هوای تی‌۴ در حمص تایید نکرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز روز دوشنبه از دخالت رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به این پایگاه سخن گفت و آن را شدیدا محکوم کرد. بهرام قاسمی این حمله را در راستای تقویت تروریست‌ها خواند.

وی گفت: این حمله نقض حاکمیت ملی و تمامیت ارضی سوریه است و مغایر با تمامی قوانین و موازین بین‌المللی است که تنها شرایط بحرانی در سوریه و معادلات منطقه را پیچیده‌تر می‌کند.

همچنین علی اکبر ولایتی، مشاور امور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب روز سه‌شنبه با دفاع از تمامیت ارضی سوریه و دولت بشار اسد تاکید کرد که این جنایت قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

مشاور امور بین‌الملل رهبری که در دمشق به سر می‌برد افزود: پیروزی‌های اخیری که ارتش سوریه و متحدانش در غوطه شرقی به دست آوردند، بسیار مهم بود که این امر باعث ناراحتی دشمنان شده است.

در پی حمله روز یک‌شنبه به فرودگاه تی‌۴ استان حمص در سوریه دست کم ۱۴ نفر کشته شدند. گفته می‌شود چند تن از هموطنان کشورمان نیز در این حمله هوایی جان خود را از دست داده‌اند.

مقامات کشورمان همواره در پاسخ به ادعاهای واهی صهیونیست‌ها تاکید می‌کنند که ایران در سوریه تنها به صورت مستشاری و بنا به درخواست دولت مشروع دمشق حضور دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره مردم اسراییل از روزیکه ایران وارد سوریه شده هر روز هزاران نفرشان کشته میشوند و تمامی امکاناتشان از بین رفته حتی پولشان هم در برابر ریال ایران بی ارزش شده مثل دلار>>>اسراییل امسال دیگه کارش تمومه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم اسراییل یا مردم ایران ؟؟؟؟!!!
        نکنه جیب خودت پر دلار شده ...ای شیطون

    • بدون نام

      بدبخت اسراییل یاوه گویی نکن بزودی نابود خواهی شد بسیار تو خالی هستی.

    • بدون نام

      اسراییل غلط کردی دهنتو گل میگیریم.

    • بدون نام

      اسراییل عددی نیست ما هر جا مسلحت باشه هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مصلحت

    • بی خیال

      بیجا کردی ۲۵سال بعد را نخواهی دید اسرائیل غاصب محکوم به فناست دوسالش گذشت اسرائیل غاصب صهیونیستی ۲۳دیگر نیست انشاالله بزودی رژیم غاصب صهیونیستی از روی زمین محو خواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۳۵ سال دقیقا از کی شروع مییشه ....خخخ

    • بدون نام

      بد بخت اسراییل یاوه گویی نکن تو عددی نیستی تو خیلی قوی بودی بد بخت از عهده حزب الله بر می امدی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج