۷۰۲۳۰۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

رشیدپور: مشکلی برای اجرای «حالا خورشید» ندارم

فصل جدید برنامه صبحگاهی شبکه سه با تهیه کنندگی و اجرای رضا رشیدپور از شنبه با پخش ویژه برنامه «حالا خورشید» آغاز خواهد شد.

خبرگزاری صبا: طی دو روز گذشته، طبق اخبار شنیده شده این طور به نظر می رسید که فصل جدید برنامه «حالاخورشید» بدون حضور و اجرای رضا رشیدپور خواهد بود، به گونه ای که هنرمندی چهره جایگزین او در این برنامه است؛ اما پس از پیگیری ها رشیدپور در گفت و گو با «صبا» در خصوص حضور و یا عدم حضورش در «حالا خورشید» بیان کرد:مشکلی برای ادامه ی اجرای من در حالا خورشید از طرف سازمان صدا و سیما وجود ندارد. ترجیح شخصی خودم این است که فعلا به تکمیل تحصیلات و همچنین برخی دغدغه های شخصی بپردازم. البته شرمنده لطف و محبت مخاطبان ارجمند برنامه هستم و امیدوارم این اجازه را به من بدهند؛ ضمن این که روز شنبه همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) ویژه برنامه ای را با حضور هنرمندان محبوب کشور تدارک دیده ایم که از ساعت ۱۰ صبح روی آنتن خواهد رفت و من به عنوان مجری اجرای این برنامه را بر عهده خواهم داشت.

او درباره حمایت های سازمان صدا و سیما از این برنامه صبحگاهی گفت: حتما سازمان صدا و سیما از همه برنامه ها حمایت می کند. بالاخره همه برای همین تلویزیون کار می کنند و این حمایت هم طبیعی و حرفه ای است.

مجری «حالا خورشید» در پایان افزود: اگر بتوانم از حضور بینندگان وفادار و مهربان «حالا خورشید» مرخص بشوم، حتما به زودی فصل جدید «دید در شب» را خواهم ساخت؛ تمام مقدمات گفت وگو با آقای بیل گیتس فراهم شده است و منتظر صدور ویزا و سفر هستیم .

فصل جدید «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور از روز شنبه ۲۵/۰۱/۱۳۹۷ ساعت ۱۰ آغاز می شود و از روزهای بعد روال عادی خود را طی می کند و همه روز صبح از ساعت ۸ تا ۱۰ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بام

      موفق وپاینده باشند درتحصیلاتشون جای شما هم خالی هست

    • بدون نام

      نه تورو خدا داشته باش . برجی20میلیون میگری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج