۷۰۲۴۶۹
۴ نظر
۵۰۱۶
۴ نظر
۵۰۱۶
پ

سفیر سوریه:

همکاری میان روسیه و سوریه تقویت می‌شود

سفیر سوریه در چین گفت، حملات تحت رهبری آمریکا به همراهی انگلیس و فرانسه علیه سوریه در حالی صورت گرفته که تروریست‌ها در سوریه به شدت به یک تقویت روحیه نیاز داشتند اما این تهاجم تنها باعث تقویت همکاری میان مسکو و دمشق می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: سفیر سوریه در چین گفت، حملات تحت رهبری آمریکا به همراهی انگلیس و فرانسه علیه سوریه در حالی صورت گرفته که تروریست‌ها در سوریه به شدت به یک تقویت روحیه نیاز داشتند اما این تهاجم تنها باعث تقویت همکاری میان مسکو و دمشق می‌شود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عماد مصطفی، سفیر سوریه در چین گفت: این تهاجم از سوی آمریکا و دو متحد اروپایی‌اش در حالی رخ داده که گروه‌های تروریستی در سوریه نیازمند تقویت روحی بودند. این تشویقی برای آنهاست. البته این مساله در اصل قضیه تفاوتی ایجاد نمی‌کند. این گروه‌های مسلح تروریستی محکوم به فنا هستند و از سوی مردم محلی در مناطق تحت کنترلشان نیز طرد شده‌اند. سوریه با این تهاجم جدید ترس به دل راه نمی‌دهد.

این دیپلمات همچنین افزود: حملات هوایی علیه سوریه باعث تحکیم روابط ما با روسیه می‌شود. روسیه موضعی قوی و مستحکم درباره دروغ مربوط به حمله شیمیایی در دوما اتخاذ کرده است. مسکو با هرگونه حمله از سوی غرب علیه سوریه مخالف بود. ما از روسیه بابت اینکه در هر شرایطی در کنارمان قرار داشته، قدردانی می‌کنیم. دمشق از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهد تا اقدامی را علیه تهاجم آشکارای انگلیس، فرانسه و آمریکا ترتیب دهد.

سفیر سوریه در چین در ادامه صحبت‌هایش گفت: به واقع، سوریه اجازه نمی‌دهد که چنین حملاتی اقداماتش را در از میان بردن تروریست‌ها و گروه‌های تروریستی منحرف کند. آمریکا، انگلیس و فرانسه در وهله نخست مسئول جنگ خانمان براندازی در سوریه هستند. خواه به صورت جنگ نیابتی یا به صورت مستقیم یا استفاده از خودروهای پر از مواد منفجره در خیابان‌های سوریه، بمباران دمشق و حلب یا حمله به مواضع نظامی سوریه با جنگنده‌ها بوده باشد، اینها اقداماتی مشابه هستند و نیروی پیشرو همواره آمریکا است. این ائتلاف غربی کار کثیفی را از جانب اسرائیل انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع کرم

      ایین سگهای امریکایی داعشی باید درسورییه کشته شوند م بر ترامپ گربه صفت داعشی

    • هادی

      روسبه پس چراشب حمله خواب بودروس هانامردندایران. به تنهای یک موشک به اسرایل بزندتمام ناوگان آمریکاراغافلگیرانه نابودکندغلط کندترامپ حقه بازترسودوباره بیادایران فقط ففط دلش خوشه عرب هارامیدوشدحرف شمادرست چقدرنفت میفروشدهرچه بدوشه تموم نمیشه چندبرابرمانفت صادرمیکنه جمعیتش چقدرهست دلخوش نباش حمله کن ازدست نره لااقل ماراببردرسته بسیجی نیستم ولی ازهزارنفربهترم ترسوهم نیستم چه دیریازودهمه میمیریم چه بهتریک یاقی راسرجاش بنشونم بعدبمیریم نترس ازمرگ مرگ مال همه هست پول داریابی پول خیلی هاکشاورزبودندگندم درومیکردندپنج دقیقه بعدرفتندفکرنگن سالمی رفتنی نیستی اسرابل ببربعدبرو

    • بدون نام

      فکرمی کنی پول نمی کرفته تلکرام بندتبلت موبابل ۶سال۲سال بدبتختمان کردندتهرونیهانه مشهدی هرچه باشه پول نمی کرفتن برق هميچوقت تمومان نمی شودنه خداپشت پهن باشه موبابل ايرونی داشتم

    • بدون نام

      حملات تحت رهبری امریکا با مجوز کنگره امریکا،و چراغ سبز بعضی از کشورها رخ داده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج