۷۰۲۹۸۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

گزارشی از اکران و فروش فیلم‌ها در هفته‌ای که گذشت

«مصادره» همچنان صدرنشین جدول فروش

روند فروش فیلم‌ها بعد از نوروز و به واسطه اکران نوروزی‌ها، در آخرین هفته از نخستین ماه سال، کم و بیش سیر مشخصی را طی کرده و با نوسانات خاصی همراه نشد.

هنرآنلاین: با توجه به تعطیلات آخر هفته و فرا رسیدن مبعث پیامبر اسلام (ص) گیشه سینماها به فروش نوروزی خود ادامه دادند و در هفته‌ای که گذشت "مصادره" مهران احمدی موفق شد در این مدت ۱۰ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

در این فیلم کمدی، رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، میر طاهر مظلومی، هادی کاظمی، مزدک میر عابدینی، سیامک صفری، لوسینه گیراگوسیان، میلنا واردانیان، آلیسا میلکستیان و مهران احمدی به همراه بازیگران کودک امیر صدرا حقانی و هارمیک سوقومونیان ایفای نقش می‌کنند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: ایران خیلی بزرگه ولی ما هم خیلی بدشانسیم...

"لاتاری" محمدحسین مهدویان که در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر یکی از فیلم‌های بحث برانگیز بود، در رقابت جدی با فیلم "به وقت شام" با اختلافی اندک موفق به فروش ۸ میلیارد تومانی شده است. در "لاتاری" جواد عزتی، هادی حجازی فر و ساعد سهیلی به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم روایتگر داستان عشق دو جوان است که برای رسیدن به هم با مشکلاتی مواجه می‌شوند...

"به وقت شام " ساخته ابراهیم حاتمی کیا در هفته گذشته با یک پله سقوط در جایگاه سوم ایستاد. این فیلم طی مدت این مدت ۸ میلیارد و ۸۷ هزار تومان فروش داشته است. موضوع "به‌ وقت شام" درباره یک پدر و پسر خلبان است که در سوریه به جنگ با داعش می‌روند و در این مسیر با مشکلاتی مواجه می‌شوند. هادی حجازی فر و بابک حمیدیان از بازیگران ایرانی فیلم‌ هستند و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

"لونه زنبور" سومین ساخته برزو نیک نژاد به تهیه کنندگی سعید خانی دیگر فیلم میلیاردی اکران نوروزی است که طی این مدت موفق به فروش حدود ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی شد.

در این فیلم محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، هومن برق‌نورد، پیام احمدی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور و رعنا آزادی‌ور، با حضور فرید سجادی حسینی بازیگران اصلی این فیلم هستند. در خلاصه داستان «لونه زنبور» آمده است: تا حالا از نزدیک دستِ چپِ زنِ یه پادشاهُ دیدی؟

"فیلشاه" به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری تنها فیلم کودک و نوجوان که در اکران نوروز قرار گرفته است تاکنون حدود ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان فروش را در گیشه تجربه کرده است.

داستان "فیلشاه " در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه "شادفیل " بسیار دست‌وپا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود. "فیلشاه " به‌عنوان محصول جدید گروه "هنر پویا " با سرمایه‌گذاری این گروه به‌عنوان یک کمپانی خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر تولیدشده است این گروه در اولین اقدام مشترک انیمیشن سینمایی "شاهزاده روم " را در سال ۱۳۹۴ با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش ۵ میلیارد تومانی، عنوان سومین فیلم پربیننده سال ۹۴ را از آن خود سازد.

"خرگیوش" اولین فیلم بلند سینمایی مانی باغبانی به تهیه کنندگی حبیب اسماعیلی که تبلیغاتش از تلویزیون بدون هیچ دلیلی قطع شده است نیز موفق شد در این مدت موفق شد تا فروش خود را به یک میلیارد و ۴۷۰میلیون تومان برساند.

در این فیلم بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، مینا ساداتی، پانته آ سیروس، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا، مانیا علیجانی به ایفای نقش می پردازند. در خلاصه داستان این اثر آمده است: هیچ شبی مثل امشب نیست... .

"فِراری" آخرین ساخته علیرضا داودنژاد که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به روی پرده سینماها رفت، طی مدت سه هفته تنها ۳۳۹ میلیون تومان فروش داشته است.

این فیلم داستان دختر ۱۸ ساله‌ای به نام گلنار را روایت می‌کند که از شهرستان به تهران می‌آید و تلاش می‌کند تا با ماشین "فراری" هشت میلیاردی، عکس یادگاری بگیرد. گلنار در این‌ بین با یک راننده آژانس آشنا می‌شود که او را در اتفاقات قصه همراهی می‌کند. در این فیلم که کامبوزیا پرتوی نویسندگی آن را بر عهده داشته، محسن تنابنده و ترلان پروانه، مقابل دوربین محمود کلاری رفته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای یه فیلم با بودجه هنگفت دولتی حمایت عاشقانه صدا و سیما و بودجه بی حساب کتاب نهاد حامی این فروش یک شکست محسوب میشه البته برای کارگردانی که میگه من وابسته نظام هستم غمی محسوب نمیشه البته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج