۷۰۳۰۲۳
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رایزنی برای افزایش مستمری بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه طبق ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی مستمری بازنشستگان باید با توجه به هزینه های زندگی اضافه شود، گفت: در حال پیگیری آن هستیم.

خبرگزاری مهر: رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه طبق ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی مستمری بازنشستگان باید با توجه به هزینه های زندگی اضافه شود، گفت: در حال پیگیری آن هستیم.

علی اصغر بیات در مورد افزایش میزان مستمری سال ۹۷ افزود: دو ماده قانونی در این خصوص وجود دارد ماده ۴۱ و ۱۱۱ تامین اجتماعی که براساس آنها شورای عالی کار هر عددی را برای کارگران حداقل بگیر تصویب کند به دستمزد حداقل بگیران نیز اضافه می شود که این میزان در سال ۹۷ ، ۱۹.۵ درصد است.

وی اظهار داشت: همچنین ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی این سازمان را مکلف کرده که میزان تمامی مستمری های بازنشستگان، از کارافتادگان کلی و مجموع مستمری بازماندگان را در فواصل زمانی که حداکثر از سالی یک بار کمتر نباشد با توجه به افزایش هزینه های زندگی با تصویب هیات وزیران به همان نسبت افزایش دهد.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: این افزایش مستمری با پیگیریهای کانون عالی و پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی توسط وزیر کار به هیات وزیران ارسال می شود و هم اکنون در حال پیگیری و رایزنی برای افزایش حقوق امسال بازنشستگان هستیم.

بیات با اشاره به اینکه موضوع افزایش حقوق در حال حاضر سوال تعداد زیادی از بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی است ، گفت: هر روز شاهد مراجعه تعداد زیادی از بازنشستگان به دفاتر کانون در استانهای مختلف هستیم که در مورد افزایش حقوق خود سوال و درخواست می کنند به عنوان نماینده این قشر در جهت افزایش مستمریها تلاش و پیگیری های لازم را انجام دهیم.

وی تعداد بازنشستگان اصلی و تبعی سازمان را حدود ۶ میلیون نفر دانست و گفت: در حال حاضر حقوق بازنشستگان کفاف هزینه های زندگی آنها را نمی دهد و همین امر باعث شده با مشکلات زیادی دست به گریبان شوند که امیدواریم حداقل بتوانیم با پیگیریهای لازم گامی در جهت افزایش حقوق این افراد برداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بازنشسته یک میلیون بگیر

      سلام ...سرتونو درد نیارم....روز مرگ. منه بازنشسته تامین اجتماعی یعنی بهترین آرزوی من ....خلاص شدن از خجالت نوه. ..عروس....دختر....داماد.....و...و...و..خدایابااین همه خجالت زدگی مرگم رو برسون..

    • هادی

      همینطور که به فکر افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی هستید بازنشستگان ومستمری بگیران کشوری و لشکری را فراموش نکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از سرمایه تأمین اجتماعی پرداخت می شود این در حالی است که حقوق سایر بازنشستگان از محل بودجه عمومی دولت پرداخت می شود.
        متأسفانه دولت در یکی کردن بیمه ها و پرداخت ها با این که قانون هم هست توانایی ندارد.

    • بدون نام

      توروقرآن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی روزیادکنید.بیمه ندار نیست.اگر نداربوداین همه پول روجمع نمیکردن که اختلاس هم بشه.این پولوبدیدبه بازنشستگان بدبخت.هم ماقدرت خریدمون بالا میره هم پولی برای اختلاص نمیمونه.مردم بدبختن.نزارین این پول سراز کشورهای بیگانه دربیاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مسئولین مرده اند که پول به دست تو برسه؟!!!

    • حبیب

      سالها درموردحق وحقوق باز نشستگان حرف زده شد لیکن عمل نشد بیچاره بازنشستگان با این
      همه مشکلات زندگی چه کنند .تا دیر نشده است مسئولین که خودشان هم باز نشسته می شوند به فکر این قشر زحمتکش باشند

    • بدون نام

      خیالت راحت بفکرهستندولی عمل بکن نیستندچه تامین اجتماعی کشوری لشکری وغیره چراوغیره ازخودشونه میایاردیست

    • بدون نام

      اقایون فکر میکنند تا ابد همین گونه است.
      خیر. شما هم بازنشسته میشوید.
      وانگاه میفهمید هزینه تون بیشتر شده و توان کار هم ندارید. در کل ناتوان شده اید.
      دور و دیر نیست. میاید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازنشسته بشن ، محاله یه نگاه دیگه به مسئولین بیانداز، کدومشون می خوره که بازنشسته بشه.

    • بدون نام

      واقعا که جای خجالته باز نشسته آرزوی مرگ کنه

    • بدون نام

      حقوق فروردین سال جدید چرا نپرداختین ؟ما با این پول زندگی میکنیم لا اقل بوقتش تو حساب باشه الان پنج روزه خونه هیچی برا خوردن نداریم مریض بشیم پول نداریم از خدا لا اقل بترسین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اينهابترس خوشحالشلن مردم به بدبتختی بيفاده نان شب نداشته باش بخورد

    • بدون نام

      آقایان دولتمردان شماهم فردا بازنشسته امروزما می شوید بازنشسته تامین اجتماعی وخدمات درمانی فرقی نمیکنه زندگی ومشکل برای تمام ما یکی است فرق نگذارید توراخدا حقوق مارابه خط فقربرسانید دیگه بیشترازاین توی خانواده شرمنده مان نکنید بخداازشدت فقرآرزوی مرگ داریم به دادمابرسید بااین ده یابیست درصدهیچ مشکلی ازماحل نمیشود عمرماکفاف پلکانی شدن حقوقهارانمی دهدمابی صبرانه منتظرتصمیم عاجلانه شما دولتمردان هستیم

    • بدون نام

      حقوق فروردین رو هم آقایون بالا کشیدین.این ی قرون رو هم به مردم نمیبینین? چرا واریز نشده حقوق فروردین?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم سوریه لبنان یمن ازما مستحق ترند..........

      • بدون نام

        نه اطرافيان گشيدين بالا يک اب خوردندتوی هوای گرماچرااخراين کارراباماهاکه محروم مجبت مهربان چقدرمی خوريم که بانگ سپه۱۰۹۹احمدابادمسعدودکن اخرحرف خندداربه خداتهران بانک سپه قروين حق حقوق می کرفتم۷سال کارت خودمان همين بانکهای نزديک اپارتمان خودمان غوص می کرديم مشهدمقدس کی مربودمی شوداخرهربچه ای می دانيدپروندهمانجای که هستم اخرحرف خنددارشاخدارهرچه روزدتررسيدگی بشودبه وزه خواهرم گانون بازنشستگان نيروهای انتظامی جمهوری اسلآمی ايران

    • مجید

      اقا بیست و هفتم، پول فروردین رو چرا واریز نمیکنید؟؟ ما که نباید قربانی گرون شدن دلار شیم!!!!!!!

    • احمد

      ماها ۲۷ هر برج حقوق می گرفتیم ولی امروز که ۹۷/۰۱/۲۷ می باشد هنوز مبلغ مستمری به حساب واریز نشده است لطفا جواب بدبن کی واریز می شود چون ما قسط داریم

    • بدون نام

      چرا حقوق فروردین بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز واریز نشده؟؟؟

    • بدون نام

      والا بخدا ما برا ایی پول لحظه شماری میکنیم روا نیست که دیر پرداخت بشه خدا شاهده گیر و گرفتاریم تورو خدا حقوق فرودینو واریز کنید

    • سمیرا

      حقوق ما هم که ۲۵ بود رو الان شده ۲۷ توم هنوز پرداخت نکردن .حقوق فروردین مردم کجاست .بابا خرج مردم خودتون کنید عوض دادن به کشورای دیگه.مگه ما آدم نیستیم .بسه دیگه .

    • بدون نام

      ۳۰سال حق بیمه دادم الان یک ملیون پانصد حقوق میگیرم با ۵ نفر عیال و اولاد با این گرانی خدا وکیلی میشه نصفه زندگی داشت ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج