۷۰۳۰۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جزییات گفتگوی تلفنی نتانیاهو با ترزا می

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگوی تلفنی با همتای انگلیسی خود ضمن حمایت از حمله اخیر سه کشور غربی علیه سوریه گفت باید چنین راه‌حلی برای جلوگیری از دستیابی ایران به قابلیت‌های اتمی نیز به کار گرفته شود.

خبرگزاری فارس: «ترزا می» نخست وزیر انگلیس در گفت‌وگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات سوریه گفت‌وگو کردند.

به نوشته جرزالم پست، نتانیاهو در این گفت‌وگوی تلفنی تصریح کرد، راه حل مشابهی که آمریکا،‌ انگلیس و فرانسه در مقابله با بشار اسد رئیس جمهور سوریه برای استفاده وی از تسلیحات شیمیایی به کار بردند باید در مقابله با حکومت‌ها و سازمان‌های تروریستی و جلوگیری از دستیابی آنان به قابلیت‌های اتمی نیز نشان داده شود.

نتانیاهو که درباره ایران صحبت می‌کرد، پیش از شروع جلسه هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی درباره گفت‌وگوی تلفنی خود با همتای انگلیسی‌اش توضیح داد. وی همچنین گفت که به ترزا می گفته است، پیام مهم بین‌المللی که با حمله اخیر داده شد این است که برای استفاده از تسلیحات غیرمتعارف کوچکترین تحملی وجود ندارد.

وی همچنین در گفت‌وگو با ترزا می مدعی شده بود، منبع اصلی بی‌ثباتی در منطقه ایران است و اسد می‌بایست بفهمد که وقتی به نظامیان ایران و نواب آن اجازه می‌دهد در سوریه حضور داشته باشند، سوریه و کل منطقه را در معرض خطر می گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج