اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۰۴۶۲۳
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

درخواست روسیه از اپ‌استور برای حذف تلگرام

تلگرام و پاول دورف دوباره درگیر مشکلاتی شده اند که آنها را به صدر اخبار برگردانده است. ماجراهایی که بر سر دسترسی دولت روسیه به کد رمزگشایی پیام های تلگرام پیش آمد، در نهایت منجر به صدور رأی فیلترینگ این برنامه پیام رسان در سرزمین مادر شد. این حکم که به تازگی اجرایی شده است، پایان ماجرای کشمکش دولت روسیه و پاول دورف نبوده است.

وبسایت سخت افزار - سیمین نوربخش: تلگرام و پاول دورف دوباره درگیر مشکلاتی شده اند که آنها را به صدر اخبار برگردانده است. ماجراهایی که بر سر دسترسی دولت روسیه به کد رمزگشایی پیام های تلگرام پیش آمد، در نهایت منجر به صدور رأی فیلترینگ این برنامه پیام رسان در سرزمین مادر شد. این حکم که به تازگی اجرایی شده است، پایان ماجرای کشمکش دولت روسیه و پاول دورف نبوده است.

به تازگی اپ استور و سایت APK Mirror در گزارشاتی اعلام کرده اند که دولت روسیه از آنها درخواست کرده تا دسترسی به دانلود اپلیکیشن تلگرام را مسدود کند. APK Mirror در حساب توئیتر خود این موضوع را به تلگرام و پاول دورف اعلام کرده است.

طبق قوانین کشور روسیه تمامی نرم افزارهای پیام رسان داخلی این کشور می بایست کدهای رمزنگاری نرم افزارهای خود را در اختیار دولت قرار بدهند، از آنجاییکه تلگرام نیز اصالتاً یک نرم افزار روسی به حساب می آید شامل این قانون است، از این رو پس از جدال فراوان و ابلاغ رأی دادگاه دسترسی به این نرم افزار در کشور قطع شد. اما از آنجاییکه کسانی که همچنان به استفاده از این برنامه اصرار دارند، با استفاده از تغییر IP امکان دسترسی به آن را فراهم می کنند، دولت روسیه نزدیک به ۲ میلیون آدرس مربوط به این ابزارها را در این کشور مسدود کرد، که این موضوع باعث بروز اختلالات تجاری و خدماتی فراوان شده است.

به نظر میرسد مسیری که دولت روسیه برای قطع دسترسی شهروندان خود به تلگرام در پیش گرفته، پر دردسر تر از چیزی است که از ابتدا تصور میکردند و جلوگیری از دسترسی افرادی که هنوز به تلگرام وفادار مانده اند دشوارتر از چیزی است که به نظر میرسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روسیه راحشو پیدا میکنه و زحمت ایران رو هم کم می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این پیام رسان لعنتی ملت رو به وادی خاله زنک بازی و چشم و هم چشمی برده و همه رو در مسایل سطحی غرق کرده

    • تنها

      می گن روسیه با تموم تلاشی که کرده به دلیل اینکه تلگرام از نوعی فیلتر شکن با کدهای خاص استفاده کرده بر روی سرور هاش اصلان امکان فیلترینگ رو نداره واین نوع تلگرام هم بزودی در راه ایران هست .اون وقت فردا مسعولین ما که عاجز شدن بعد می گن که ما خودمون نخواستیم که فیلترش کنیم و با کلی منت سر مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مطمئن باش روسیه مثل هلو جمعش میکنه و پوتین هر گردن کلفتی رو له میکنه.

    • بدون نام

      قربونت برم پاول درورف خوب پوتین زدی زمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج