۷۰۶۲۲۶
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش ایران به گزارش مغرضانه حقوق بشری آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به گزارش وزارت خارجه آمریکا گفت: گزارش حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا، مغرضانه، سیاسی و مردود است.

خبرگزاری مهر: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به گزارش وزارت خارجه آمریکا در خصوص وضعیت حقوق بشر در جهان و اتهاماتی که علیه کشورمان مطرح شده، گفت: جمهوری اسلامی ایران گزارش سالانه وزارت خارجه آمریکا و بویژه ادعاهای طرح شده درباره حقوق بشر در ایران را کاملا مغرضانه و با اهداف سیاسی می داند که تصویری تحریف شده و غیر واقعی از شرایط کشورمان ارائه می کند.

بهرام قاسمی افزود: دولت آمریکا به گواهی گزارش های معتبر بین المللی، نه تنها خود به عنوان یکی از بزرگترین ناقضان حقوق بشر در جهان شناخته می شود بلکه در حمایت از ناقضان شناخته شده حقوق بشر همچون رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مرتجع منطقه هم نقش مهمی ایفا می کند؛ کشورهایی که فجایع به بار آمده توسط آنها همواره دامنگیر منطقه بوده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان ضمن محکوم کردن اتهامات بی اساس و غیرقابل قبول آمریکا تصریح کرد: بهتر است دولت آمریکا به جای مداخله در امور داخلی سایر کشورها و قضاوت در مورد وضعیت حقوق بشر در جهان، هرچه سریعتر اقدامات لازم را برای حمایت از حقوق بشر در داخل ایالات متحده به عمل آورده و نسبت به نقض گسترده حقوق بشر توسط همپیمانان خارجی اش، واکنش نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسیح

      همش راسته کجاش مغرضانس

    • علی

      سلام، خدا پدرتون رو بیامرزه وقتی به نماینده حقوق بشر سازمان ملل اجازه ورود به ایران رو نمیدید و نمیتونه از زندانها و مراکز مربوطه بازدید کنه با نهادهای مرتبط با امور زنان صحبت کنه و وارد جامعه بشه خوب اونم از روی اخبار رسانه‌های خارجی و افراد مقیم خارج و حتی گروهک منافقین اطلاعاتش رو کسب میکنه چه انتظاری هست که گزارش درست بده، بذارید بیاد ببینه و باهاش همکاری کنید مطمئن باشید جواب بهتری خواهیم گرفت،،، عجیبه که راهش ندیم تو کشور و انتظار گزارش مثبت ازش داشته باشیم....

    • بدون نام

      اره معلومه از خانوما

    • بدون نام

      مسئولین فقط در رسانه ها واخبار می نویسند که گزارش های ارائه شده از طرف آمریکا و سازمانهای بین المللی دررابطه باحقوق بشر درایران مغرضانه است ولی در این چندسال نگفتند که آنان چه گفته اند واز کدامین رفتارو قانونی است که باشهوندان ایرانی اعمال می شود که از نظر آنان ناقض حقوق بشر است

    • بدون نام

      کاربر مسیح دمت گرم...آره والله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج