۷۰۸۹۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

جوانان این استان بیشتر آستین بالا می‌ زنند!

مدیرکل ثبت‌ احوال استان زنجان گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده در حال حاضر استان زنجان رتبه نخست ازدواج را در کشور داراست.

خبرگزاری ایسنا:

مدیرکل ثبت‌ احوال استان زنجان گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده در حال حاضر استان زنجان رتبه نخست ازدواج را در کشور داراست.

سید موسی متوسلین ازدواج را امری مهم برشمرد که در دین مبین اسلام به انجام آن تاکید شده است و اظهارکرد: در سال‌های گذشته در استان زنجان با اقدامات حمایتی انجام شده شاهد افزایش ثبت ازدواج هستیم.

وی با اشاره به عوامل موثر در زمینه ترویج و تشویق جوانان به ازدواج، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی یکی از عوامل موثر در افزایش تعداد ازدواج در استان است.

متوسلین به سیر صعودی ازدواج در استان زنجان طی پنج سال گذشته اشاره کرد و افزود: میزان رشد تعداد ازدواج‌های به ثبت رسیده در استان زنجان در سال گذشته نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۰، ۲۰ درصد است.

مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان، نسبت ازدواج به طلاق در این استان را ۹ به یک عنوان کرد و یادآورشد: بر اساس آمار به دست آمده میانگین سن ازدواج مردان استان در سال گذشته، ۲۷.۳ سال و میانگین سن ازدواج زنان در این مدت ۲۲.۷ سال است.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد، میانگین سن ازدواج در مقایسه با پنج سال اخیر در بین مردان زنجانی سه درصد کاهش و در بین زنان شش درصد افزایش یافته است، ادامه داد: در سال گذشته استان زنجان جایگاه اول کشوری در امر ازدواج را به خود اختصاص داده بود.

متوسلین درمورد آخرین تحولات جمعیتی استان در سال گذشته و پنج ماهه اول سال‌جاری، افزود: با توجه به آمار موجود عمده جمعیت استان در سن ازدواج قرار دارند که لزوم توجه مسئولان مرتبط با این امر باید به طور ویژه‌ای برای تسهیل در امر ازدواج جوانان معطوف شود.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم و فرهنگ‌سازی برای استفاده از تجربیات بزرگترها و همچنین استفاده از مشاوره‌های متعهد می‌توان آمار ازدواج را افزایش و به تبع آن طلاق در بین زوجین را به حداقل کاهش داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونجا جوانا کلشون داغه حواسشون نیست دارن چیکار میکنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج