۷۰۹۰۰۳
۲۴ نظر
۵۰۳۵
۲۴ نظر
۵۰۳۵
پ

منتظری: ماجرای گشت ارشاد، برنامه ریزی شده بود

دادستان کل کشور با اشاره به موضوع مواجهه مامور نیروی انتظامی با یک زن بدحجاب در پارکی در تهران گفت: قرائن نشان می دهد که این برخوردی که به واسطه این ماجرا با نیروی انتظامی صورت گرفت، برنامه ریزی شده بود و این موضوع از نوع فیلمبرداری این ماجرا مشخص بود.

خبرگزاری مهر: دادستان کل کشور گفت: دشمن حتی در بین حوزه های علمیه هم برای نفوذ تلاش و برنامه دارد به طوری که عده ای روحانی نما در قم به دنبال حذف ولایت فقیه هستند.

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری در اختتامیه پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستانهای سراسر کشور تاکید کرد: به موجب حکم شرع و فتوای مقام معظم رهبری و آیین نامه ابلاغ شده سرک کشیدن به حریم خصوصی اشخاص از طریق پیام رسانها مجاز نیست.

دادستان کل کشور در ادامه با اشاره به مشاهده آثار نفوذ دشمن گفت: دشمن حتی در بین حوزه های علمیه هم برای نفوذ تلاش و برنامه دارد، بنده به اعتبار مسئولیت در دادگاه ویژه می بینم که گزارشات غیر قابل تردیدی در این رابطه ارائه می شود؛ در شهر مقدس قم عده ای روحانی نما در قالب تشکل هایی، تشکیل جلسه می دهند و موضوع جلسه این آقایان این است که چگونه موضوع ولایت فقیه را از قانون اساسی و نظام حذف کنیم.

وی تصریح کرد: دشمن ستون خیمه انقلاب یعنی ولی فقیه را هدف گرفته است و نهادهایی نظیر قوه قضاییه و سپاه و نیروی انتظامی را که در راستای اهداف و سیاست های تعیین شده رهبری حرکت می کنند، هدف گرفته است و تلاش دارد این ارکان را به انحای مختلف با دروغ سازی و صحنه سازی مورد هجمه قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به موضوع مواجهه مامور نیروی انتظامی با یک زن بدحجاب در پارکی در تهران گفت: قرائن نشان می دهد که این برخوردی که به واسطه این ماجرا با نیروی انتظامی صورت گرفت، برنامه ریزی شده بود و این موضوع از نوع فیلمبرداری این ماجرا مشخص بود.

دادستان کل کشور ادامه داد: البته ممکن است در نحوه تذکر دادن مامور نیروی انتظامی نیز اشتباه و تخلفی صورت گرفته باشد که ما از این موضوع دفاع نمی کنیم اما مشاهده کردید در این ماجرا عده ای با هدف تخریب نیروی انتظامی وارد شدند و فیلم گرفته شده از ماجرا را با چه سرعتی در پیام رسانها نشر دادند و حتی برخی از آقایان و خانم های نماینده و برخی جریانات سیاسی در نشریات در قبال این مسئله موضع گیری هایی کردند.

وی بیان داشت: اگر یک مامور نیروی انتظامی برخلاف مقررات برخوردی را صورت داده باید به سازمان قضایی نیروهای مسلح مراجعه کرد تا موضوع رسیدگی شود اما اینکه بدون بررسی موضوع عده ای در مجلس و روزنامه ها سر و صدا کنند قابل قبول نیست.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری در ادامه با انتقاد از افرادی که در قبال این حرکات فریادشان به آسمان بلند می شود اما در قبال توهین یک فرد نانجیب به ساحت مقدس امام رضا (ع) سکوت می کنند گفت: آیا شما یک سرمقاله در روزنامه های آنها دیده اید که این فرد توهین کننده به ساحت مقدس امام رضا (ع) را محکوم کرده باشند؟

دادستان کل کشور ادامه داد: در این موضوع، فرد اهانت کننده به محض اینکه متوجه شد دستگاه قضایی پیگیر موضوع است به قصد فرار به فرودگاه امام مراجعه کرد که خوشبختانه توسط دادستانی تهران در همانجا دستگیر شد.

پیگیری امنیتی پرونده خبرنگار هتاک

وی افزود: من به دادستان تهران گفتم که این جریان را فقط در اختیار دادسرای فرهنگ و رسانه نگذارد و آن را از بعد امنیتی هم پیگیری کند؛ چطور می شود فردی با آن سابقه این چنین به حریم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) که ولی نعمت ما هست جسارت کند و بعد هم قصد فرار به خارج از کشور را داشته باشد؛ باید پشت پرده این ماجرا را دید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاملا معلوم بود برنامه ریزی شده بود مخصوصا اونجا ک گفت تورو خدا نزن خانوم!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه نمی زد و یا خوب برخورد می کرد داستان طور دیگه ای می شد هر روز که ما در معرض مسائل مختلف هستیم در معرض امتحان هستیم این دیگه به ما بستگی داره که چی

      • بدون نام

        بعصیها شب میخوابن خواب میبینن یک چیزهایی برنامه ریزی شده است ....خخخ... خواب هم ندارن طفلی ها

    • بدون نام

      ببخشید برنامه ریزی شده یا نشده بالاخره اون خانم پلیس زد دیگه ... نزد ؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پلیسها خیلی جاها خیلی ها رو که میخوان نظم رو بهم بریزند کتک می زنند .خیلی خشن و ترسناک نه اینطور که این پلیس ایرانی زد .برو رفتار پلیس امریکا و اصلا اروپا رو موقع جمع کردن معترضین ببین

      • ک

        پلیس ایران و نیروی انتظامی ایران مثل پلیس نژاد پرست آمریکایی نیست که یهو هفت تیر بکشه به پیشانی راننده های سیاهپوست شلیک کنه که حتی زمانی که با حمله اتوبوس دراویش داعشی شهید دادند درطرف مقابل حتی یک نفر از اراذل و اوباش هم کشته نشد آدم باید در نظر دادن و پیام گذاشتن یا قضاوت کردن هم یه کم شرف و وجدان نداشته را هم در نظر بگیره

    • بدون نام

      درود به دادستان محترم ..اماخجالت برای مجلسیان بی تقوا که درصدد تخریب نیروهای خدوم انتظامی برآمدند وپیش داوریهای زشت آنها ارزش کارشان را پائین اوردند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو فکر کنم نیروی انتظامی هستی

    • بدون نام

      اولا ک اون فیلم خیلی غیرحرفه ای و ناگهانی گرفته شده بود دوما ک مامورین شما اونجا حضور داشتن پس چرا متوجه فیلم برداری نشدن.سوما ک کل مسئولین کشور و مردم ابرازتاسف کردند از این رفتار زشت و غیرحرفه ای به اصطلاح مامورین.....

    • امیر

      اصلا فرض کنیم که برنامه‌ریزی شده بوده! آیا مامور گشت ارشاد شما هم بازیگر این فیلم بوده؟؟آیا اون اختیار خودش روونداشته و باید طبق سناریو عمل میکرده؟؟؟
      مردم برخورد مامورهای گشت ارشاد رو دارند هر روز میبینند و این سناریویی که میگید رو هر روز دارند لمس میکنن!

    • دوست

      حتی اگر قبول کنیم که برنامه ریزی شده بود برخود مامورین که دیگه واقعا همونی بود که تو فیلم بود . ....

    • مخلوق

      قطعا همینطور بوده و از قبل برنامه ریزی شده بوده
      و باید هر چه قاطع و محکم با این بی دینها و جریان مسیح کریحی نجاد! آن خود فروخته به غرب و اون چهارشنبه های سیاهی که بین افراد بی دین راه انداخته بر خورد بشه .. یه مشت بی عفت و پلید که راه و روش و جهان بینی کفار غربی رو در پیش گرفتند و به کل دستورات خالق متعال رو زیر پا میزارن جایی در جامعه اسیلامی ندارند! و باید قوانینش رو رعایت کنن و اگر نمیتونن راشون باز جادشون دراز برن به همون مملکتها و فساد خانه هایی که سبک زندگی حیوانی رو در پیش گرفتند بدون هیچ مرز و بدون هیچ دین و خوف از خدا
      البته که به وقتش و بعد از مرگ سزای این پلیدی ها رو به تمام وجود خواهند چشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خوبی!!!!

    • بدون نام

      خیلی واضح بود .دوربین تحرکی نداشت و پلیس هم با اینکه به تصویربردار نگاه می کرد ولی اصلا سعی نمی کرد موبایل رو از دستش بگیره .اینها از آموزشهای کوچکیه که در تلگرام به عمله های داخلی داده میشه تا برای کشور هزینه درست کنند! آموزشهای بزرگترشون چیه خدا می دونه ...خلاصه که با ظهور ترامپ شیاطین همه جانبه به میدان آمدند ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یچی گفتی خودت فهمید

      • بدون نام

        یعنی پلیس هم همدستشون بوده خودت فهمیدی چی می گی الان تو طرف کی هستی

    • علی

      سلام.خدایی کاری نداریما.ولی این دخترا از کجا میدونستن که اگه اینجا بشینند پلیس سر میرسه وبهشون گیر میده که اینا دوربینشون رو اماده فیلمبرداری کرده بودن.تا پلیس سر میرسه فورا شروع به فیلمبرداری میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباه منفی دادم .

      • بدون نام

        دوربین تو لباس کسی است که مامور را وادار میکنه به حمله

      • TNT2

        اوه اوه عجب سوالی بنده خدا موبایل که تو حیب همه هست بعدم بگو ببینم پلیس از کجا میدونست اونها اونجا هستند از همه اینها گذشته گیریم که اصلا عمدی بوده پس خوب شد اینکارو کردن تا نشون بدن اونها چه رفتاری با مردم دارن

    • ع ش

      اون مامور خاطی این درگیری رو ترتیب داده تا تو سازمانهای حقوق بشری وجهه بدی پیدا کند و چهره ایران را خراب کنه

    • بدون نام

      قشنگ معلومه همه نظرهای موافق متن خبر توسط یک یا دو نفر نوشته شده

    • بدون نام

      برنامه ریزی شده بود ؟ بهانه ساده لوحانه است .از این اتفاقات در هر شهر و خیابان در حال اتفاق است , یکی از انها رسانه ای شده .

    • بدون نام

      خودت بهتر ميدوني.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج