۷۱۰۰۲۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گوشی اوپو A۳ با قدرتمندترین پردازنده مدیاتک

گوشی اوپو A۳ مجهز به پردازنده هلیو P۶۰ و نمایشگر ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ به صورت رسمی رونمایی شد. همانطور که انتظار می رفت این دستگاه همانند اسنشال فون و آیفون ایکس دارای بریدگی بالای نمایشگر است.

وبسایت کلیک - محمد قریشی: گوشی اوپو A۳ مجهز به پردازنده هلیو P۶۰ و نمایشگر ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ به صورت رسمی رونمایی شد. همانطور که انتظار می رفت این دستگاه همانند اسنشال فون و آیفون ایکس دارای بریدگی بالای نمایشگر است.

گوشی اوپو A۳ با قدرتمندترین پردازنده مدیاتک

کمپانی اوپو در گذشته نه چندان دور از گوشی های اوپو R15 و اوپو R15 پلاس رونمایی کرد (اوپو R15 و اوپو R15 Dream Mirror به صورت رسمی معرفی شدند). این شرکت تصمیم گرفته علاوه بر این دو دستگاه بالارده از یک محصول دیگر نیز رونمایی کند. گوشی اوپو A3 از طراحی تمام صفحه بهره می برد.

گوشی اوپو A3 به برش نمایشگر مجهز شده است و ضخامت کمی دارد. ابعاد این دستگاه برابر با 7.8 × 75.3 × 156 میلی متر بوده و وزن آن به 159 گرم می رسد. گوشی اوپو A3 به پنل پشتی شیشه ای مجهز شده است و از فریم فلزی بهره می برد.

نمایشگر مورد استفاده در این گوشی هوشمند ابعادی برابر با 6.2 اینچی داشته و نسبت تصویر آن برابر با 19:9 است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 2280 × 1080 پیکسل است. قدرت این اسمارت فون را قدرتمندترین پردازنده معرفی شده مدیاتک در سال 2018، هلیو P60 تامین می کند.

گوشی اوپو A۳ با قدرتمندترین پردازنده مدیاتک

این دستگاه دارای ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که برای یک گوشی هوشمند بالارده کافی به نظر می رسد. یکی از ایرادهای گوشی اوپو A۳ مربوط به دوربین اصلی آن است. این محصول به جای دوربین اصلی دوگانه به یک سنسور در بخش پشتی خود مجهز شده است.

دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۱.۸ بهره می برد. در بخش جلویی این دستگاه شاهد استفاده از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/۲.۲ است.

اوپو برای این گوشی هوشمند سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو ۸.۱ به همراه رابط کاربری Color را در نظر گرفته است. گوشی اوپو A۳ در بازار چین در ۴ رنگ مشکی، نقره ای، صورتی و قرمز عرضه می شود. کاربران با پرداخت ۲۰۹۹ یوان (۳۳۲ دلار) می توانند این اسمارت فون زیبا را خریداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج