۷۱۰۳۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ نفرین شورای عالی فضای مجازی!

محمد‌رضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: آهِ شورای عالی فضای مجازی تلگرام را گرفت. چند بار به مدیرعامل تلگرام گفتند: بیا سرورهایت را در ایران بگذار تا ما هر وقت هر کاری که دوست داشتیم با تلگرام انجام دهیم اما او به خرجش نرفت تا بالاخره آه و نفرین مسوولان مملکت دامن این فرد و تلگرام را گرفت و سرورهایش داغ کرد و تلگرام در بسیاری از نقاط جهان از کار افتاد.

محمد‌رضا ستوده در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: آهِ شورای عالی فضای مجازی تلگرام را گرفت. چند بار به مدیرعامل تلگرام گفتند: بیا سرورهایت را در ایران بگذار تا ما هر وقت هر کاری که دوست داشتیم با تلگرام انجام دهیم اما او به خرجش نرفت تا بالاخره آه و نفرین مسوولان مملکت دامن این فرد و تلگرام را گرفت و سرورهایش داغ کرد و تلگرام در بسیاری از نقاط جهان از کار افتاد. این هم سند دیگری در اثبات حقانیت شورای عالی فضای مجازی و هواداران فیلتر تلگرام. دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که ما باور کنیم که این عزیزان بر حق هستند. وقت آن رسیده که اصولگرا شویم و به حرف‌های حمید رسایی و توصیه‌های کیهان گوش کنیم.

بر اساس برخی اخبار تایید نشده در این بیست و چهار ساعتی که تلگرام قطع شده، اختلاسگران از فرصت استفاده کرده و حدود ۶۰۰ اختلاس در کشور انجام شده و هیچ خبری هم به سطح جامعه درز نکرده است. همچنین سیل خروج آثار باستانی و اشیای قیمتی از کشور در نبود جریان آزاد اطلاع‌رسانی در جریان است. اگر با همین روند پیش برود احتمالا وقتی تلگرام وصل شود، یک نفر نام خلیج‌فارس را دزدیده و به نام خودش سند زده است.

بر اساس آمار تایید نشده نیز سرانه مطالعه در کشور ۴۰ دقیقه افزایش پیدا کرده و مردم از فرط بیکاری و بالاجبار به مطالعه کتاب روی آورده‌اند و یک دختر دبیرستانی دیگر توانسته در آشپزخانه خانه‌شان انرژی هسته‌ای تولید کند. یک نوجوان دیگر نیز در زیرزمین خانه توانسته یک جنگنده فوق پیشرفته نسل پنجمی تولید کند که توانایی انجام تیک‌آف عمود پرواز دارد و بدون احتیاج به باند می‌تواند در همان حیاط منزل‌شان به پرواز درآید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج