چگونه سطح خودمان را از حالت فعلی بالاتر ببریم؟
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
اپیلاسیون نانا 1
لاله زار مال_1
ادیب_1
لاله زار مال_3
ادیب_3
اپیلاسیون نانا 3
لاله زار مال_4
اپیلاسیون نانا 4
ادیب_4
ادیب_2
اپیلاسیون نانا 2
لاله زار مال_2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۷۱۰۳۷۸
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
۸۵۶۸
اگر می خواهید به موفقیت برسید و سطح موفقیت خود را در بلند مدت حفظ کنید، نمی توانید به سطح کنونی مهارت در زمینه ای خاص راضی باشید. باید راهی پیدا کنید تا به رشد، بهبود و تکامل ادامه دهید.

برترین ها - ترجمه از حمید پاشایی: هر روز که می گذرد، استانداردهای تعالی بالاتر می رود. نوآوری های جدید از راه می رسد، کسی با میل و عطش بیشتر و با استعدادتر از شما وارد بازار می شود، و شرایط بیرونی دور و بر شما مدام تغییر می کند. چیزی که دیروز خوب بود، دیگر به درد امروز نمی خورد. ورزش های حرفه ای نمونه ای درخشان از این پدیده است. به نظر می رسد که چپ و راست رکوردهای تازه جهانی به ثبت می رسد.

اگر می خواهید به موفقیت برسید و سطح موفقیت خود را در بلند مدت حفظ کنید، نمی توانید به سطح کنونی مهارت در زمینه ای خاص راضی باشید. باید راهی پیدا کنید تا به رشد، بهبود و تکامل ادامه دهید.

خبر خوب این است که استراتژی هایی وجود دارد که می توانید به کار بگیرید تا به شما کمک کند که عملکرد خود را بهبود دهید و به تعالی دست پیدا کنید. این استراتژی ها همگی پایه علمی دارند. این رویکردها از تحقیقات انجام شده به وسیله پروفسور دنیل چامبلیس جامعه شناس حاصل شده است او به مطالعه ورزشکاران در طول چند سال پرداخت تا بفهمد که چه چیزی شناگران المپیک را از بقیه شناگرانی که زمان مشابهی را صرف تمرین و مسابقه می کنند، جدا می کند.

۳ روش علمی برای بهبود عملکردتان

1. روی تکنیک تمرکز کنید

چامبلیس در مقاله ای به نام «جهان تعالی» که در آن یافته های خود را منتشر کرد، اشاره کرده که یک عامل کلیدی که خوب ها را از عالی ها جدا می کند شیوه ای است که آن ها وظایف مشابه را انجام می دهند. کسانی که در برترین رتبه های حرفه خود قرار دارند، از تکنیک بسیار بهتری برخوردار هستند.

تکنیک بهتر از تمرکز شدید روی مهارت پیدا کردن در اصول پایه ای حاصل می شود، به گونه ای که تعالی تبدیل به عادت می شود.

برای شروع، روی کسب مهارت در یک زمینه کوچک کاری که انجام می دهید تا در آن بهبود پیدا کنید، تمرکز کنید. وقتی که در آن مهارت پیدا کردید، مهارت کوچک ولی مرتبط دیگری را انتخاب کنید تا روی آن تمرین کنید.

فرض کنید هدف شما این است که سخنران عمومی بهتری شوید. اول از همه، شاید لازم باشد روی این کار کنید که چگونه مقدمه هایی مشارکت برانگیز داشته باشید. بعد از اینکه به نقطه ای رسیدید که احساس رضایت پیدا کردید، می توانید به سراغ استفاده اثربخش از تصاویر بروید، و بعد از آن روی توانایی داستان گویی خود و غیره کار کنید.

اثر ترکیبی کسب مهارت روی عناصر فردی کوچک در طول زمان جمع می شود تا به شما کمک کند که روی هم رفته در سطح بالاتری عمل کنید.

2. انگیزه های صحیح را انتخاب کنید

دلیل اصلی بسیاری از افراد برای انجام وظایف خاص، رسیدن به نتیجه نهایی بزرگ است. این نتیجه ممکن است برنده جایزه شدن، گرفتن یک مشتری مهم، کسب ترفیع شغلی پر اهمیت، یا در تحقیق چامبلیس، قهرمانی در المپیک باشد.

ولی قهرمانان برتر تحت تأثیر انگیزه های کوچکتری تحریک می شوند. زمانی که شما یک بازی طولانی انجام می دهید تا به چشم انداز بزرگتری برسید، بعضی وقت ها مدت زمان بین تجربیات سطح بالا بسیار طولانی است.

از این رو، باید انگیزه داشته باشید که هر روز تلاش کنید تا بتوانید در پیروزی های کوچکتر نیز به لذت برسید. این پیروزی ها سرسپردگی شما برای انجام کار بین مراحل برجسته را تحریک می کند.

چامبلیس در مقاله خود می نویسد، «شناگران سر تمرین حاضر می شوند تا دوستان خود را ببینند، تمرین کنند، احساس قوی بودن بعد از آن پیدا کنند، مربی خود را تحت تأثیر قرار دهند، و تلاش کنند زمان شنای خود را نسبت به آخرین باری که تمرین کردند بهبود دهند. گاهی اوقات، شناگران قدیمی تر که چشم انداز بلندتری نسبت به آینده دارند، هدفی را در نظر می گیرند که هنوز چند ماه با آن فاصله دارند. ولی حتی با وجود اهداف بلند مدت تر، رضایت های روزانه نیز باید سر جای خود قرار داشته باشد. پاداش های اجتماعی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند.»

این انگیزه های کوچک تر می تواند احساس رضایتی باشد که بعد از انجام یک تمرین ورزشی، انتشار مقاله ای جدید و یا تعامل با مشتریان محبوب به طور روزانه به دست می آورید. حتی می تواند از لذتی که در انجام کار خود کسب می کنید حاصل شود.

این اتفاقات کوچک روحیه شما را قوی نگه می دارد و باعث می شود که به حرکت ادامه دهید. به ویژه وقتی که پیروزی های بزرگ کم و با فاصله زیاد هستند.

3. همیشه کار را جدی بگیرید

هیچ کس دوست ندارد که با فرصت بزرگ مورد نظر خود مواجه شود و بعد با صورت زمین بخورد. شما سخت تلاش می کنید تا فرصت های بزرگ سر راهتان قرار بگیرد و مطمئناً نمی خواهید که به خاطر لغزش در عملکرد نتوانید از آن فرصت استفاده کنید.

این بدان معنی است که شما باید با هر وظیفه ای که روی آن کار می کنید تا تکمیلش کنید به شکلی یکسان برخورد کنید، تا بتوانید بدون توجه به شرایط به نتایج قابل پیش بینی دست پیدا کنید. این شاید به این معنی باشد که برای سخنرانی در مقابل 10 هزار نفر به همان شکلی آماده شوید که برای سخنرانی در مقابل گروهی 10 نفره آماده می شوید.

این کار به شما کمک می کند تا تلاش هایتان را روی اجرای تکنیک های صحیحی متمرکز کنید که در هنگام فعالیت تمرینی در آن ها مهارت پیدا کردید. این به شما کمک می کند که به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

چامبلیس در مقاله خود می نویسد، «برندگان در لحظات حساس دچار لغزش نمی شوند. در هنگام مواجهه با چیزی که به نظر می رسد چالشی بزرگ یا رویدادی بسیار نامعمول مثل بازی های المپیک باشد، ورزشکاران قوی تر با آن به شکل موقعیتی معمولی و قابل کنترل برخورد می کنند و کاری که لازم است را برای موفقیت در آن انجام می دهند. فعالیت های استاندارد و معمول (مثل گرم کردن، آماده شدن از نظر روانی، تجسم مسابقه، از بین بردن عرق و چیزهایی از این دست) راه هایی برای وارد کردن عادت های روزانه به آن موقعیت بسیار مهم هستند تا آن را تا حد امکان عادی جلوه دهد.

وقتی که ذهن خود را تمرین دهید تا روی چیزی تمرکز کند که لازم است انجام دهید تا به طور موفقیت آمیز وظیفه در حال انجام خود را تکمیل کنید، احساسات اضطراب که می تواند شما را در لحظه کلیدی با مشکل مواجه کند را به حداقل می رسانید.

وقت آن رسیده که شما در سطح بالاتری عمل کنید.

مسئله این نیست که چقدر استعداد دارید. یا حتی میزان موفقیتی که در گذشته به دست آورده اید هم اهمیت ندارد. در دنیای امروز، بهبود مداوم یک الزام است و نه فقط یک آرزو.

بنابراین رویکردهای اثبات شده که در بالا اشاره شد را دنبال کنید تا به طور مرتب بازی خود را بهبود دهید، و بتوانید در بهترین شرایط خود عمل کنید. با این کار شما قادر خواهید بود تا پیروزی های بزرگ بسیار بیشتری را تجربه کنید. این موفقیت به عنوان پاداشی برای تلاش های ارادی شما به دست می آید.

نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شرکت هوش و دانش سپهر_1
گروه تولیدی نیلوفر_1
سفیر بار ساقدوش_1
گروه تولیدی نیلوفر_3
شرکت هوش و دانش سپهر_3
سفیر بار ساقدوش_3
سفیر بار ساقدوش_4
شرکت هوش و دانش سپهر_4
گروه تولیدی نیلوفر_4
شرکت هوش و دانش سپهر_2
سفیر بار ساقدوش_2
گروه تولیدی نیلوفر_2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
دکتر عارفی - موبایل فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
روشا فارمسی_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
پارسیان طب - فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
دندانپزشکی تاج _ فوترموبایل2
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
کلینیک النا_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
ترجمه زندگی_فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
آیلین_فوتر کاشت ابرو
رستوران باغ بهشت _فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
ترجمه زندگی_فوتر
دکتر لاجوردی_فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
تنورستان_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
دکتر آزاد خواه_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
روانشناسی مرهم_ فوتر
اورانوس_فوتر2
قالیشویی بانو_فوتر
پارسیان طب - فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
شفا_فوتر
فنی آتل_فوتر
روشا فارمسی_فوتر
دندانپزشکی تاج _ فوتر2
کلینیک النا_فوتر
آیلین_تزریق چربی
دکتر صالحی_فوتر
نیکان فارمدمهر_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر