۷۱۰۹۵۳
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

درخواست عزل فوری وزرای مایوس از روحانی

حسین انصاری راد درباره گلایه های اخیر حسن روحانی از ناامیدی برخی اعضای کابینه به نامه نیوز گفت: بالاخره وزرا منصوب رئیس جمهور هستند، او آنها را به مجلس برای اخذ رأی اعتماد معرفی کرد و پس از کسب رأی اعتماد، برای شان حکم زد.

نامه نیوز: حسین انصاری راد درباره گلایه های اخیر حسن روحانی از ناامیدی برخی اعضای کابینه به نامه نیوز گفت: بالاخره وزرا منصوب رئیس جمهور هستند، او آنها را به مجلس برای اخذ رأی اعتماد معرفی کرد و پس از کسب رأی اعتماد، برای شان حکم زد.

وی افزود: امروز تنها حرف زدن، گله کردن و اشاره به اشکالات، اعتراضات و ملامت و مطالبات مردم داشتن حلال مشکلات نیست و گرهی از مسائل جامعه نمی گشاید. اگر وزیری واقعا مأیوس و ناامید است، رئیس جمهور خیلی راحت او را عوض کند. اینکه دائم روضه بخوانیم، چه فایده ای خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: چنین رویکردی در دولت آقای خاتمی هم بود که گاهی به گفتاردرمانی تعبیر می شد. روش گفتاردرمانی دیگر کهنه شده و مردم این صحبت ها را قبول نمی کنند، باید اقدامات جدی و عملی انجام شود، یعنی جامعه می خواهد این جدیت را در عمل مسئولان اجرایی ببیند.

وی ادامه داد: امروز کشور در موقعیت بحرانی گرفتار است. تنش های فرهنگی، سیاسی، اداری، محیط زیستی، اقتصادی و سیاست خارجی کم نیستند. رسما آمریکا، ایران را به عنوان عامل ناامنی منطقه یا عامل تروریستم معرفی می کند. پس باید فکر اساسی کرد و جدی با مسائل روبرو شد.

وی با بیان اینکه اگر وزیری و مسئولی کارش را درست انجام نمی دهد، رئیس جمهور باید اقدام لازم را برای اصلاح این مسئله به عمل آورد و او را عزل کند، اظهار کرد: این صحبت های آقای روحانی برای مردم ها قابل قبول نیست. او برای چه کسی این صحبت ها را بیان می کند؟ چه کسی قرار است رافع مسئله ناامیدی در کابینه باشد؟

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ششم اظهار کرد: اگر مردم و دیگران چنین حرفی بزنند و بگویند فلان وزیر یا مسئول اجرایی ایجاد یأس می کند یا نمی تواند درست انجام وظیفه کند، درست است چون آنها دست شان در کار نیست و مسئولیتی در عزل و نصب مدیران اجرایی ندارند اما کسی که خودش وزیر را نصب کرده و دوام و بقای وزیر دست خودش است، شنیدن این حرف از او مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

انصاری راد با بیان اینکه مسئولان هیچ کشوری به اندازه کشور ما حرف نمی زنند، تأکید کرد: هر مسئولی در کشورما فقط حرف می زند و درد دل های خود را با حرف و گله و شکایت بیان می کند، در واقع می خواهد با حرف و گلایه کردن خود را از مشکلات موجود تبرئه کند و نجات دهد اما دیگر معطل مردم جایز نیست باید اقدام و عمل جدی انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفاقا وزرایی که هنوز امیدوارند که وضغیت بهتر از این خواهد شد باید عزل شوند

    • م میر

      مگه کسی هست که امید داشته باشه؟

    • بدون نام

      کل مردم از همه چیز مایوس هستند و اختصاص به تعدادی وزیر مایوس نداره! کار از فیلتر و پارازیت و دست و پا شکستن گشت ها نداره.

    • خ س

      اینم ازدولت تدبیروامیدخخخخخ واقعاکه خخخخخ بعداکی خوداین روحانی روشرش روازسرمون کم گنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسن انشاالله که بزودی سقوط خواهدکرد این بودنتیجه رای زورکی با جلب نیرنگ وفریب ۲۴ ملیون ساده لوح

    • باران

      ما‌نداریم‌.نگرانیم‌مشکلات‌فراوان‌داریم‌‌گلایه‌داریم.....کلید‌مشکلات‌دست دولت انهام‌ازدست‌ما‌گلهدارند پس ماگله‌داریم انها‌گله‌دارند ‌چی‌شششششود

    • بدون نام

      آینده تاریک است..
      هیچ امیدی نمانده..هییییچ

    • بدون نام

      این دولت پوشالی دیگر امیدی بهش نیست وزرای عاقل خودراکناربکشندتاعیارطلای روحانی مشخص شودچه عواملی تاحالا اورانگه داشته ..جیب خالی پزعالی ..

    • بدون نام

      کابینه پیروفرتوت اقای روحانی جداباید عوض شود کابینه ای که بوی اشرافیت داشته باشد هیچوقت نمیتواند بدبختی فقرارادرک کند الان چندماهه برای اضافه کردن چندرقازحقوق کارمنڋان صدجورحرف زده ازپنج درصد تاده درصدوشانزده وبیست درصد وصحبت از همسان سازی پلکانی ونرده بانی وغیره وهنوزهم هیچ چرا چون خوداشون شکمهاشون بیش ازحد سیر شده وفکرمابازنشستگان عایله مندوبیمارکه هیچ منبع درآمدی بجزاین چندریال حقوق نداریم نیستند اگرکابینه ازجنس خود مردم بود باید بدون فوت وقت وباحقوق فروردین حقوقها را زیاد می کردند وبایداقایان بدانند طرح پلکانی طرح موفقی نیست وبااین پله آب حمام داغ نمیشه دولت اگرواقعا فکرزندگی مابازنشسته ها است همسان سازی راباهمان روش اختلاف بین ده تا پانزده درصد باشاغلین اجراکند

    • کارمند

      وقتی وزیر ارتباطات یک دولت ممنوع التصویر بشه یعنی این دولت هیچ قدرت و اختیاری نداردهرکی باشه ناامید میشه همون بهتر که استعفا بدهد

      پاسخ ها

      • منتظر

        این مزخرفات چبه دوست عزیز ؟
        کی ممنوع التصویر شد ؟
        وقتی آدمایی مث شما هی دنبال حواشی ساختگی و بزرگ کردن شایعاتید هر بلایی سر مملکت بیاد حقمونه .انتخاب غلط نتیجه اش غیر از این نیست

    • بدون نام

      اگر حقوق بازنشستگان با شاغلان ،مقایسه و ترمیم بشه این پول ، میاد در جامعه خرج می شه و سبب رونق می شه امید رو هم در جامعه ، تزریق می کنه گردانندگان جامعه بهتر است به وعده های خود عمل کنند و حقوق بازنشستگان را ترمیم کنند تا بی اعتمادی ایجاد نشه....شماهم بازنشسته خواهید شد پس بنیاد رو بر عدالت و درک بازنشستگان قرار دهید...

    • بدون نام

      واقعا خیلی مسخره وجای تعجب دارد مدیر صداوسیما یک وزیر که ازارکان دولت میباشد را ممنوع التصویرکند توی این مملکت واون بالاها چه اتفاقاتی داره میفته که ماملت ازش بیخبریم چه نقطه ضعفی دراین وزیرجوان هست که مدیر سیماباجرات وی راممنوع التصویرکرده بگویید تا ملت هم بدانند

    • علی

      دروغگویی که خیلی بدار از نامیدی است . آقای روحانی فکری برا خودس بکنه . بخدا وزرا تقصیری ندارن فقط نمیخوان مث روحانی و نوبخت آمار و ارقام دروغ بدن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج