جاباما
۷۱۱۳۰۶
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

سبقت مصرف گل از شیشه در تهران

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: مصرف ماده مخدر گل در تهران از مصرف شیشه بالاتر رفته است به طوری که پس از تریاک بیشترین سوءمصرف مواد، به گل اختصاص پیدا کرده است.

فارس: مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: مصرف ماده مخدر گل در تهران از مصرف شیشه بالاتر رفته است به طوری که پس از تریاک بیشترین سوءمصرف مواد، به گل اختصاص پیدا کرده است.

اصغر باقری گفت: مصرف گل در استان تهران از میانگین کشوری بالاتر شده است.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم به رشدیافتگی برسیم چاره‌ای جز عمومی کردن آموزش نداریم و دستگاه‌های عضو کمیته مبارزه با مواد مخدر باید همت خود را در این زمینه جزم کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: آگاه‌سازی باید از سوی افراد جامعه، خانواده، انجمن‌ها و دولت مورد توجه قرار گیرد چرا که اکنون به این آگاه‌سازی احتیاج داریم.

باقری با تأکید بر اینکه باید فرهنگ پیشگیری در خانواده‌ها ترویج یابد، گفت: اگر خانواده‌ها علایم مصرف گل را بشناسند می‌توانند به موقع آن را شناسایی و مداخله کنند.

وی افزود: در بررسی‌های علمی، افسردگی، عدم هوشیاری و تمرکز، خشکی دهان و دندان، تپش بالای قلب و پرخاشگری از علایم مصرف گُل شناخته شده است.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: اگر خانواده‌ها نیاز به مشاوره در خصوص اعتیاد داشته باشند می‌توانند با خط اصلی اعتیاد به شماره ۰۹۶۲۸ تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      مبارکتون

    • بدون نام

      وقتی ملت تفریح نداشته باشن و امیدی هم به اینده ندارن حتما و صد در صد گل یا شیشه یا هر کوفت زهرمار دیگه ای رو به عنوان مسکن مقطعی مص ف خواهند کرد....

    • محمدرضا بختیار

      آقای باقری عزیز مصرف گل از شیشه به دلیل قیمت های بازار مواد مخدر هست نه به دلیل دیگری؟بعد شما مگر از پخش مواد آمار دارید که آمار مصرفی و فروش کدام بیشتر هستش بعضی وقت ها فکر می کنم اصلا همه چیز در دست خود شما هست در جهت برخی کنترل های خاص!!!!!

    • بدون نام

      نیاموختن عزت نفس و خویشتن داری در مقابل وسوسه خود
      نیاموختن قدرت "نه" گفتن در مقابل پیشنهاد دیگران

    • ش ب

      میشه بگی کی بازنشست میشی اقا38ساله داری کارمیکنی پس جوونهاکی کارکنن اخه

    • بدون نام

      مصرف ماده مخدر بالارفته ازهرچی که باشدیعنی چه؟جه کسی مسولیت دارد که مردم بدبخت می شوند؟چرا مسولان به مردم جامعه اهمیت وارزش قایل نیستند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج