۷۱۲۶۲۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نامه طلبکاران باشگاه نفت به آقای وزیر

عوامل تیم نفت تهران که طلب‌های متفاوتی از این باشگاه دارند، با ارسال نامه‌ای به بیژن زنگنه خواستار مشخص شدن وضعیت طلبشان شدند.

ورزش سه: عوامل تیم نفت تهران که طلب‌های متفاوتی از این باشگاه دارند، با ارسال نامه‌ای به بیژن زنگنه خواستار مشخص شدن وضعیت طلبشان شدند.

تیم نفت تهران که در چند سال اخیر با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، در آخر لیگ هفدهم به مسابقات لیگ دسته اول سقوط کرد. به همین دلیل بازیکنان، کادرفنی و عوامل این تیم که از سال‌های قبل مبالغی را از باشگاه نفت طلب دارند، با ارسال نامه‌ای به وزیر نفت خواستار مشخص شدن وضعیتشان طلبشان شدند.

جناب آقای مهندس زنگنه

وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران

با عرض سلام خدمت با تجربه ترین وزیر کشورمان که با تدبیر، تعهد و هوشمندی شکوفایی صنعت نفت که مصادف با شکوفایی اقتصاد کشور است را احیا نمود .ورزشکاران و عوامل تیم نفت تهران با شما درد دل‌هایی داشته و انتظار دارند مشکلات به حق و قانونی آنها را دستور فرمایید حل و فصل نمایند.

آقای وزیر

باشگاه نفت تهران قدمت ۵۰ ساله دارد این باشگاه الگوی اخلاقی و فرهنگی جوانان کشور خصوصا استان تهران است. چندین دوره باشگاه برتر اخلاق و از لحاظ فنی پرافتخارترین تیم فوتبال تحت پوشش وزارت نفت در طول تاریخ صنعت نفت است که ۲ دوره مقام سوم لیگ برتر-نایب قهرمانی جام حذفی ، ۲ دوره حضور در جام باشگاه‌های آسیا و جز ۸ تیم برتر آسیا گردید.

آقای وزیر

در این فصل و فصل‌های گذشته تیم‌های نفت آبادان - نفت پارس جنوبی تحت حمایت مالی غیر مستقیم وزارت نفت قرارگرفتند که البته این حق تیم‌های نفتی بود و ما هم خوشحال هستیم که این کمک‌ها استمرار یابد ولی واقعا چرا نفت تهران با این همه قدمت و افتخار باید محروم از کمک های وزارت نفت شود . نفتی که بازیکن زیادی را تحویل تیم‌های ملی کشورمان به عنوان یک سرمایه ملی تربیت نموده است؟

آقای وزیر

آیا از سرنوشت دستوری که شما به زیر مجموعه خود جهت واگذاری تیم نفت به بخش خصوصی داده‌اید اطلاع دارید؟ پس از دستور جنابعالی با گذشت بیش از ۲ سال نهایتا مجوز نهایی وزارت ورزش به شرکت تهران کاررسا که مالکان آنها پزشکان از افراد متعهد جامعه هستند غیر رسمی واگذار شد و این شرکت هزینه های چند میلیاردی در این فصل انجام داد .ولی متاسفانه مجمع موسسه صنعت نفت علیرغم دستورات جنابعالی اقدامی جهت انتقال سهام به این شرکت نکرده و خریدار بخش خصوصی هم ناامید و دلسرد شد و دیگر حاضر به هزینه نیست و عوامل تیم حق و حقوق خود را نگرفته‌اند . در حال حاضر این تیم با توجه به عدم مدیریت صحیح انتقال دهنده گان به لیگ دسته اول کشور سقوط کرده است و بر اساس قانون مجلس و دولت ، وزارت نفت می تواند تیم داری و هزینه های آن را تامین کند استدعا داریم نسبت به پرداخت بدهی طلبکاران تیم نفت تهران اقدامات الزم را صادر فرمایید .

آقای وزیر

ضمنا وزارت نفت سه سال است برای این تیم هزینه نمی‌کند و از طرفی متاسفانه واگذاری به بخش خصوص را هم مجمع انجام نداده است و این بلاتکلیفی صدمه شدید به زندگی و خانواده های ورزشکاران و عوامل تیم که تنها محل درآمد زندگی آن‌ها ورزش حرفه ای است وارد کرده است و حدودا مبلغ چهل میلیارد تومان هزینه های ندانم کاری آقایان مجمع و نمایندگان جنابعالی وزارت نفت را باعث بدهکاری های فراوان نموده است.

از شما خواهشمندیم شخصا برای رفع مشکل و پرداخت حق و حقوق بازیکنان و عوامل این تیم ورود نمایید تا بیش از این مشکل ایجاد نشود.

کادرفنی - ورزشکاران - عوامل تیم نفت تهران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این وزیر به زودی حقوق میده اماده باشید خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج