اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۴۱۰۷
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

حاشیه‌های بررسی یک لایحه در مجلس

بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم حاشیه هایی از جمله شعرخوانی یک نماینده برای لاریجانی و درگیری لفظی میان دو نماینده مجلس را در پی داشت.

خبرگزاری ایرنا: بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم حاشیه هایی از جمله شعرخوانی یک نماینده برای لاریجانی و درگیری لفظی میان دو نماینده مجلس را در پی داشت.

کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس که می خواست به عنوان مخالف لایحه مبارزه با تامین مالی تروریسم سخنرانی کند خطاب به رییس مجلس که اطرافش را نمایندگان احاطه کرده بودند گفت: آقای رئیس، ای رئیس خوشنام، ای مرهم دردها و آلام، دور و بر تو چنان شلوغ است که انگار صف پنیر و دوغ است.

وی افزود: آقای لاریجانی موضوع مهمی است که لازم است شما هم به صحبت‌های ما گوش کنید.

پس از دلخوش، جهانبخش محبی‌نیا که می خواست به عنوان موافق این لایحه سخنرانی کند خطاب به هیات رییسه مجلس گفت: اوضاع هیات رئیسه در آن بالا خیلی منظم نیست.

وی گفت: آقای رییس، آقای دلخوش، یک بیت شعر درباره عدم توجه شما گفت، لازم است اعضای هیات رئیسه هم کمی توجه کنند.

در ادامه جهانبخش محبی نیا نماینده مردم میاندوآب در مجلس گفت: این لایحه ذیل تصمیم استکبارنیست و ما کنوانسیون استکباری تصویب نمی کنیم، این لایحه مدیریتش کاملا داخلی است.

پس از صحبت های محبی نیا، جمشید جعفرپور رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در مخالفت با کلیات این لایحه ضمن نادرست خواندن سخنان محبی نیا گفت: لوایح سه گانه FATF رفتن به لبه پرتگاه است از این رو نمایندگان نباید به آن رای دهند.

این صحبت های جعفرپور با فریادهای 'دروغ است ...دروغ است' محبی نیا مواجه شد. فریادهای محبی نیا باعث قطع شدن صحبت های جعفرپور شد، در این هنگام جمعی ازنمایندگان تلاش کردند که محبی نیا را آرام کنند ولی محبی نیا با فریادهای 'دروغ است' به سمت جایگاه هیات رییسه مجلس رفت و از لاریجانی میخواست که اجازه دهد صحبت کند.

نهایتا جعفرپور به صحبت هایش ادامه داد، سپس علی لاریجانی رییس مجلس این موضوع را به رای مجلس گذاشت و نمایندگان با کلیات این لایحه موافقت کردند، لاریجانی از کمیسیون قضایی و حقوقی خواست هر چه سریعتر نظراتشان را درباره جزئیات لایحه به مجلس ارائه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علت این همه عجله در موضوع به این مهمی که بایستی روی آن کار شود تا موجب ضرروزیان برای کشور نشود چیست مثل برجام که الان هیچ راه کاری برای جلوگیری از کارشکنی و عدم انجام تعهدات آمریکا وجود ندارد و حق مردم و کشور را ضایع مکند آمریکا با کارشکنی هایش.پس بهتر است در این موضوع که بسیار مهم هست اینگونه تعجیل نشود

    • بهار

      مجلس نیست که دیونه خونه اس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج