۷۱۶۴۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (۵)

برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در ۵ قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)





برترین ها: برای اینکه پربازدیدکننده‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا را بهتر بشناسید در این مطلب که به صورت سریالی و در 5 قسمت تهیه شده است، با ما همراه باشید.

41. Lotte World - سئول

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: 5,551,000

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

یکی از بزرگ ترین پارک های تفریحی مسقف دنیا به اندازه ای بزرگ و پیچیده است که می توان آن را با خودِ شهر سئول مقایسه کرد. پارک سرگرمی در فضای باز، موزه مردمی،تئاتر، مراکز خرید بزرگ و ... از جمله دیدنی های این پارک عظیم هستند.

۴۲. تئاتر چینی Grauman - پیارده روی ستاره های هالیوود - هالیوود

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۴۷۵,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

مشهورترین محله هالیوود، پیاده روی ستاره های آن است که هر ستاره هنری با یک ستاره در خیابان مشخص شده است. در این محله می توانید یابودهای هنرمندان بزرگی همچون جیمز دین یا مرلین مونرو یا تینا فی و نیل پاتریک هریس را ببینید. در همین خیابان، تئاتر چینی Grauman نیز بسیار جذاب است و دوستداران صنعت تئاتر یا معماری را به خود جلب می کند. همچنین پیش نمایش فیلم ها نیز در این سالن برگزار می شود.

۴۳. بازار فرانسوی - نیواورلئان

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۳۷۰,۱۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

قدیمی ترین بازار سنتی آمریکا که حدود ۲۰۰ سال است فعالیت می کند و برای عموم باز است، تقریبا هر آنچه یک نفر می تواند نیاز داشته باشد را در خود دارد. این بازار غرفه های متعدد و اجناس و اقلام بیشماری دارد و داخل آن صدای موسیقی جاز نیز شنیده می شود.

۴۴. موزه هنری متروپولیتان - نیویورک سیتی

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۲۱۶,۹۸۸

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

با داشتن مجموعه دایمی بیش از ۲ میلیون اثر، به هیچ وجه عجیب نیست چرا سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر از این موزه دیدن می کنند. این تعداد در سال ۲۰۱۱ میلادی بسیار افزایش یافت و دلیل آن نیز نمایشگاه مد الکساندر مک‌کویین بود که در این موزه برپا شده بود.

۴۵. دیزنی‌لند - هنگ کنگ

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۲۰۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

سزرمین دیزنی چند وسیله جالب و زیبای جدید همچون قلعه زیبای خفته یا کوهستان فضایی نیز دارد که باعث جذب افراد بیشتری به سمت خود می شود. تفاوت این پارک با بقیه در چیست؟ این پارک با توجه به قوانین چینی طراحی شده است و فنگ شویی را در همه جای آن به خوبی می توان دید.

۴۶. کلوسئوم - رم، ایتالیا

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۱۱۳,۹۲۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

کلوسئوم یک بنای تاریخی بسیار زیبا است که ساخت آن در سال ۸۰ پیش از میلاد مسیح تکمیل شده است. این بنا در واقع یک آمفی تئاتر یا استادیومی بوده است که پادشاهان وقت و مردم برای تماشای جنگ گلادیاتورها در آن جمع می شده اند. ویرانه های باقی مانده از این استادیوم یکی از جذاب ترین گردشگاه های دنیا به شمار می رود و سالانه حدود ۵ میلیون نفر را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. این استادیوم ظرفیت ۵۰ هزار را داشته است و مکانی در زیر آن است که محل آماده شدن و عبور گلادیاتورها بوده است.

۴۷. پارک اقیانوس - هنگ کنک

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۱۰۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

این پارک تفریحی با مساحت حدود ۶۴ کیلومتر مربع چندین ترن هوایی دارد و یکی از هیجان انگیزترین پارک های دنیا به شما می رود. در این پارک روستای پاندا وجود دارد که در آنجا می توانید سمورهای آبی را تماشا کنید، Pacific Pier که می توانید اسب و سیل های دریایی یا نمایش باشکوه چترهای دریایی را از نزدیک مشاهده کنید و لذت ببرید. در این پارک کوهی نیز وجود دارد که آن را به دو بخش مجزا تقسیم کرده است و می توانید به وسیله ماشین، قطار یا تله کابین بین این دوبخش سفر کنید.

۴۸. دنیای دریا - اولاندو

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۱۰۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

بیشتر مردم - به ویژه کودکان - حیوانات را بسیار دوست دارند. دیدن سیرک حیوانات یا نمایش های جالب آنها نیز لذت خاص خود را دارد. دنیای دریا با داشتن انواع وسایل بازی همچون ترن هوایی یا نمایشگاه پنگوئن ها سالانه بیش از ۵ میلیون گردشگر را به سمت خود جذب می کند.

۴۹. Tate Modern - لندن

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۰۶۱,۱۷۲

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

محبوب ترین موزه هنری مدرن دنیا با چهار بخش و سه طبقه ساختمان در شهر لندن قرار دارد. در این موزه انواع آثار هنری از سال ۱۹۰۰ میلادی تاکنون نگهداری می شود. از جاذبه های دیگر این موزه می توان به بخشی اشاره کرد که بازیدکننده می تواند طرح های خود را رو صفحه نمایش های موجود در سالن ترسیم و نقاشی کند.

۵۰. استودیو یونیورسال هالیوود - شهر یونیورسال، کالیفرنیا

تعداد سالانه بازدیدکننده‌ها: ۵,۰۴۰,۰۰۰

پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری دنیا (5)

استودیو یونیورسال هالیوود یک پارک اختصاصی در زمینه صنعت فیلم است که در آن استودیو کامل فیلم سازی نیز قرار دارد. این استودیو، قدیمی ترین استودیو هالیوود است و همچنان فعالیت دارد و فیلم های جدید می سازد. در این پارک فیلم سازی می توانید یاد بگیرید چگونه انواع افکت ها ساخته می شوند و اطلاعات بسیاری در مورد فیلم و فیلم سازی کسب کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج