۷۱۶۸۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مهدی فلاح: عبدولی چشمک زد، داور خندید!

فرنگی‌کار وزن ۸۷ کیلوگرم ایران درباره باخت مقابل سعید عبدولی در دیدار پر حاشیه انتخابی تیم ملی گفت: عبدولی فقط برای شلوغ‌ کردن مسابقه آمده بود و وقتی داور به او اخطار کم کاری داد قهر کرد و نمی‌خواست ادامه بدهد.

ایسنا: مهدی فلاح درباره کسب عنوان نایب قهرمانی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۸۷ کیلوگرم گفت: امسال هشتمین مسابقه‌ای بود که شرکت می‌کردم در حالی که نوری بعد از جهانی پاریس تنها در یک مسابقه آسیایی به میدان رفت و استراحت بیشتری داشت. قرعه او هم نسبت به من خیلی راحت‌تر بود، روز اول ۲ کشتی گرفت بالی را بُرد و به من باخت. در روز دوم هم ۲ کشتی با من گرفت؛ در حالی که من روز اول و دوم ۴ کشتی گرفتم تا به فینال رسیدم. در مرحله اول انتخابی هم ۵ کشتی گرفتم، مسابقات اوپن کشتی گرفتم؛ همه جا کشتی گرفتم تا به اینجا رسیدم.

وی افزود: مگر یک کشتی‌گیر چقدر توان دارد که در یک سال بخواهد این همه کشتی بگیرد و روی تشک برود. واقعاً خسته بودم، اما تا ‌آخرین لحظه جنگیدم، بدن من خالی کرده بود در حالی که نوری در اوج آمادگی و با استراحت بیشتری به این مسابقات آمده بود و من خسته بودم.

نفر دوم وزن ۸۷ کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: این پیروزی مبارک نوری باشد و امیدوارم در هر میدانی که حاضر می‌شود مدال را بگیرد. من هم سعی و تلاش خودم را کردم.

وی درباره مبارزه‌اش مقابل سعید عبدولی، گفت: عبدولی فقط برای شلوغ کردن مسابقه آمده بود؛ تمام زمان کشتی سرش روی سینه من بود، اما متأسفانه داوران ایران به اسم و رسم کشتی‌گیران نگاه می‌کنند. وقتی او روی تشک آمد یک چشمک به داور زد و داور هم خندید. وقتی کشتی شروع شد تمام زمان مسابقه سرش روی سینه من بود و فقط هُل می‌داد؛ حتی وقتی داوران به او اخطار کم‌کاری دادند، قهر کرد و نمی‌خواست ادامه بدهد. متأسفانه کشتی‌های سنگین را ما می‌گیریم و زحمت می‌کشیم، اما نتیجه‌اش را دیگران می‌برند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کند فرصت حضور در یکی از مسابقات بازی‌های آسیایی یا جهانی به او داده شود یا نه، گفت: کمیته فنی و شورای فنی عملکرد من را در مسابقات دیدند که من تا آخرین لحظه جنگیدم؛ امیدوارم یک فرصت دیگر هم به من بدهند. سال قبل هم پشت نوری ماندم و حتی یک آسیایی هم به من میدان ندادند. در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی همان روز اول بعد از وزن‌کشی مسابقه برگزار می‌شود، نوری روز اول انتخابی مقابل من به مشکل خورد و توان کافی نداشت که به نظرم در این شرایط با مشکل روبه‌رو می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج