جاباما
۷۱۷۷۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

وزیر ارشاد: پوشش محلی زنان در ادارات منع ندارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بانوان می توانند با پوشش و لباس محلی در ادارات، دانشگاه ها و مدارس حاضر شوند و این موضوع از نظر این وزارتخانه مشکلی ندارد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بانوان می توانند با پوشش و لباس محلی در ادارات، دانشگاه ها و مدارس حاضر شوند و این موضوع از نظر این وزارتخانه مشکلی ندارد.

سید عباس صالحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانوان استان های هرمزگان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان های غربی و شرقی، مازندران، سیستان و بلوچستان و دیگر نقاط ایران می توانند با لباس های محلی خود در مدارس، ادارات و دانشگاه ها حاضر شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارتباطات فرهنگی کشورمان با عراق اشاره کرد و گفت: پیوند فرهنگی ما با کردستان عراق بسیار جدی است و به منظور توسعه این روابط، استان های همجوار مرزی می توانند موثر باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه منطقه کردستان عراق مورد توجه ما قرار دارد، افزود: مناطق مرزی ما باید با استان های مرزی عراق پیوند بیشتری برقرار کنند.

صالحی همچنین به موضوع بیمه خبرنگاران اشاره کرد و گفت: برای عملکرد بهتر در این زمینه، بازنگری مجددی در حال انجام است و به نظر می رسد تا اواخر هفته آینده نتیجه آن مشخص شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین در پاسخ به سوالی در رابطه با ساختمان کتابخانه مرکزی کرمانشاه گفت: این وزارتخانه اعتباری برای احداث کتابخانه ها ندارد، اما از طریق استانداری پیگیر موضوع هستیم.

وی گفت: به منظور مشخص کردن برنامه های بخش فرهنگ و هنر استان کرمانشاه در سه سال آینده، تفاهم نامه ای را به ارزش حدود ۹۰۰ میلیارد ریال با استانداری کرمانشاه امضا کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: از جمله طرح های مطرح شده در این تفاهم نامه ساخت تالار مرکزی شهر کرمانشاه است که پس از تامین زمین مورد نظر از سوی استانداری کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

صالحی با بیان اینکه بخشی از این تفاهم نامه تکمیل و نوسازی تجهیزات فرهنگی و هنری استان است، گفت: تقویت انجمن های فرهنگی، هنری و رسانه ای از دیگر بخش های آن است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۲ روز سفرش به کرمانشاه، ضمن امضا تفاهم نامه ای با استانداری، با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه این استان دیدار و در نشست شورای فرهنگ عمومی نیز شرکت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      جناب وزیر تا جایی که من یادم گرفته ام اگر برای نظم مقوله ای بخواهند معنای کنایی به کار گیرند از دو واژه نظم اداری و نظم دیپلماتیک استفاده می کنند و پرستیژ اداره ها به پوشش رسمی کارمندانش ارتباط دارد حال اگر اصرار بر گند زدن چنین پرستیژی گام برداشته اید خود دانید و مدیریت مزخرف پشت آن!!!

    • بدون نام

      لباسهای محلی زنان خیلی زیبا وپوشیده اند وبارنگهای شادشون حس خوبی به آدم میدن اما اغلبشون علاوه بر قیمت بالا دست وپاگیر هستندوبه نظرم مناسب استفاده درادارات نیستندوعلاوه براین تصور کنید رو لباس زیبای بختیاری یا کردی مقنعه سرت کنی!!!لطفا اینو دیگه به گند نکشید

    • بدون نام

      بله خسته نباشند شو ان چند روز پیش در یکی از خیابانهای شهری در یک کشور اروپایی به اجرا درامده بود ،.......

    • بدون نام

      وقتی در یک شهر چندین تیره و قبیله زندگی می کنه که این باعث احنلاف در بین مردم شده استفاده از زبان و لباس محلی اقوام. , باعث. کاهش , همبستگی اجتماعی و در نهایت ملی خواهد شد ,هدف باید گسنرش. " زبان مشترک ملی" باشد و نه طرح های در مبارزه با ان وگسترش اختلافات.

    • بدون نام

      یعنی با لباس قاسم ابادی بری دانشگاه واستاد همباشی چه شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج