۷۱۹۲۶۰
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

برخورد قاطع با عاملان هتاکی به پلیس راهور

رئیس پلیس تهران بزرگ از برخورد قاطع با ماموران سدمعبر شهرداری منطقه ۱۵ که به پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در حین انجام ماموریت توهین و تعرض کرده بوند، خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: رئیس پلیس تهران بزرگ از برخورد قاطع با ماموران سدمعبر شهرداری منطقه ۱۵ که به پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در حین انجام ماموریت توهین و تعرض کرده بوند، خبر داد.

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به فیلم متنشر شده در فضای مجازی مبنی بر اهانت و توهین ماموران سد معبر به پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: در هفته گذشته برخی از ماموران سد معبر منطقه ۱۵ شهرداری تهران به پلیس راهنمایی و رانندگی که در حال ماموریت بوده توهین و تعرض می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد با هماهنگی دستگاه قضا شناسایی و دستگیر شدند و از امروز رسیدگی پرونده آنها آغاز می شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی تمرد از دستور پلیس یا مقابله با ماموریت پلیس جرم محسوب شده و از دو ماه تا سه سال زندان دارد. ما با این افراد برخورد قاطع خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم کسی به مامور پلیس در حین انجام ماموریت توهین و تعرض کند.

وی همچنین در خصوص استفاده از اسامی خارجی در سردر برخی اماکن عمومی مانند پاساژ‌ها گفت: بر اساس قانون اماکن استفاده از عناوین خارجی در سردرب واحدهای صنفی مغایر قانون است مگر اینکه مجوزهای لازم را در این خصوص اخذ کرده باشند. قطعا اماکن و پلیس با این قبیل موارد در صورتی که مشاهده کنند یا وزارت ارشاد و یا اصناف به آنها گزارش کند برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: مقابله با دستفروش‌ها، سد معابر و کودکان کار جزو وظایف شهرداری تهران است و در صورت نیاز اگر از پلیس بخواهند پلیس نیز همکاری لازم را با آنها خواهد داشت.

سردار رحیمی در خصوص برقراری نظم و امنیت در شب‌های ماه رمضان گفت: پلیس تهران بزرگ از ساعت ۱۰ شب تا شش صبح توسط امیر جانشین مدیریت می‌شود و با توجه به اینکه در ماه رمضان برخی از اصناف مانند سینماها و اغذیه‌فروشی‌ها باز هستند و تا سحر فعالیت می‌کنند بحث ایجاد برقراری نظم و امنیت در تهران در ساعات پایانی شب و تا سحر مضاعف می‌شود.

رئیس پلیس تهران بزرگ همچنین در خصوص پخش فوتبال از سینما گفت: هنوز درخواستی در این موضوع نه به پلیس تهران بزرگ و نه به ناجا ارائه نشده است ما منتظر هستیم تا اگر درخواستی مبنی بر پخش فوتبال در سینما از دستگاه‌های مزبور به پلیس ارائه شد در ابتدا ابعاد موضوع را بررسی کرده و سپس نظر خود را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: دوستان پیشنهاد را ارائه دهند تا بررسی کرده و اگر ملاحظاتی لازم دارد نسبت به آن اعلام کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه كه وقتي با مردم هم هتاكي ميكنند باهاشون برخورد بشه

    • مریم

      اگه به مردم توهین کنن جایزه بدید بهشون . واقعا جای تاسف داره اینهمه عدالت عدل علی . زن فحشه ؟ مثل ادمهای بی عقل افتادید تو جون هم ؟ تاسف تاسف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا زن فحش نيست حماقت و خريت و تحجر در بعضي ايراني ها موج ميزنه

    • حسین

      انتظار از دستگاه قضایی این است که با افراد ی که به مامورین هتاکی کردند در اسرع وقت وبطور قاطع برخورد شود نباید به مامورین خدوم آنهم در زمان ماموریت کسی توهین کند

    • بدون نام

      برخورد قاطع جدیدا زیاد شده.... کاش با اختلاسگرها هم در زمان خودش برخوردهای قاطع صورت میگرفت

    • ....

      اگه کسی به پلیس زحمتکش بی احترامی و تمرد داشته باشه سنگ رو سنگ بند نمیشه قاطعانه برخورد بشه مآمور انتظامی برای امنیت و آارامش داره زحمت میکشه درود بر همه ی عزیزان نیروی انتظامی. (امنیت را مدیون این عزیزانیم و هر کس مخالف امنیت و مخالف پلیس باشه قطعآ موافق با بی بند و باری و بی ناموسیه)

      پاسخ ها

      • خلیلی قوشچی

        برخورد پلیس با کارگرا و اصناف و مثلا بی حجابا و ...و هزاران بی احترامی به ملت اشکالی نداره ولی یه بی احترامی به مامورشون رو به جد پیگیری میکنن

    • بدون نام

      چرا با دست فروشان برخوردکنید ایا باید بروند دزدی کنند یا مواد مخدر بفروشن بابا جون تو اوضاع اقتصادی دارن نون حلال در میارن نه مثل بعضیها اختلاس کنند

    • بدون نام

      باید جلوی بی نظمی گرفته بشه. با تشکر از پلیس وظیفه شناس

    • بدون نام

      لطفا شما که اینقدر وظیفه شناس هستید سعادت اباد رو از وجود افراد بی سرو بی پایی که با ماشینهای آنچنانی برای خوشگذرانی میآیند پاک کنید .زیرا باعث صلب آسایش منطقه شده اند البته اگر جزو آقازاده ها نباشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه واقعا محل بدى شده و باعث سلب آسايش شماس بهترين كار اينه كه منزلو بفروشي و با پولش دوتا خونه تو يه محل ديگه بخرى.
        قيمت خونه هاتون كه ماشالاه خوب بالاست فقط يكي دوتا محل ديگه تو شمرون از سعادت آباد گرونتره، خوب برادر محلت خوبه واسه خوشگذرونى ملت هم ميان.

    • ایرانی

      بعنوان یه هم وطن افتخار میکنم هم در لرستان وهم سیستان وبلوچستان و الانم تهران ! شاهداقتدار رحیمی دلاور هستیم واهل مماشات نیست!! درود بر رحیمی .بعضی از پلیس های تندخو هم بایدتذکر دریافت کنند.

    • بدون نام

      البته اگر در یک کشور به یک مامور پلیس در حین انجام وظیفه توهین بشه و مانع از انجام ماموریتش شوند که سنگ روی سنگ نمیماند...البته اگر یک پلیس در حین انجام وظیفه تخلف کرد بایستی طبق قانون برخورد بشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه مملکت ما شبیه هیچ مملکت دیگه ای نیست همه چیز در ان برعکسه

    • کامبیر

      کاش اگه مامور هم به مردم بی حرمتی می کر د هم شاخک هاشون اینقدرحساس بود!؟

    • بدون نام

      بریزید دریا تا خوراک کوسه ها ‌بشن ۰۰۰ ارازل را

    • م

      درود بر دلاورمردان ناجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج