۷۱۹۶۴۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

سیستم تشخیص چهره در مدارس چین

در سال های اخیر شاهد رونق تکنولوژی تشخیص چهره در بخش نظامی و غیر نظامی چین بوده ایم و از جمله کاربردهای این سیستم برای ماموران پلیس این کشور بوده است. همچنین شاهد عینک های تشخیص چهره برای ماموران پلیس بوده ایم که نظارت بر امور را ساده کرده است. اکنون این کشور از قابلیت تشخیص چهره در راستای هدفی جدید بهره می برد.

وبسایت سخت افزار - مهتا مجدی: در سال های اخیر شاهد رونق تکنولوژی تشخیص چهره در بخش نظامی و غیر نظامی چین بوده ایم و از جمله کاربردهای این سیستم برای ماموران پلیس این کشور بوده است. همچنین شاهد عینک های تشخیص چهره برای ماموران پلیس بوده ایم که نظارت بر امور را ساده کرده است. اکنون این کشور از قابلیت تشخیص چهره در راستای هدفی جدید بهره می برد. چین قصد دارد تا این قابلیت را در مدارس گسترش دهد و از این تکنولوژی نهایت استفاده را داشته باشد.

سیستم تشخیص چهره در مدارس چین

بر اساس گزارش ها، دولت چین اعلام کرده است که در یک مدرسه، به کمک تکنولوژی تشخیص چهره، نظارت بر دانشجویان و دانش آموزان کلاس را آغاز کرده است. در این مدرسه، سه دوربین در بالای تخته سیاه قرار داده شده است تا احساسات آنی دانش آموزان مانند شادی، غم، عصبانیت، ترس، تعجب و بی تفاوتی را تشخیص دهد. این دوربین ها همچنین میزان تمرکز دانش آموزان بر روی درس را نیز مشخص می کنند. تمامی این اطلاعات به معلم تحویل داده خواهد شد و معلم با شیوه ی بهتری قادر به آموزش به دانش آموزش خواهد بود. لازم به ذکر است که فعلا فقط یکی از کلاس های این مدرسه مجهز به این تکنولوژی است و در تابستان امسال این تکنولوژی در تمامی کلاس ها راه اندازی خواهد شد.

سیستم تشخیص چهره در مدارس چین

دانش آموزان نیز اعلام کرده اند که در گذشته دچار تنبلی یا خستگی بیشتری می شدند اما اکنون احساس می کنند که چشم هایی مراقب رفتار آن ها است در نتیجه سعی می کنند تا همیشه بر روی درس متمرکز باشند. برخی به این سیستم انتقادهایی داشته اند اما مدیر مدرسه ادعا دارد که این تکنولوژی نظم سیستم آموزشی را افزایش خواهد داد. مدیر مدرسه، آقای نیک، همچنین اعلام کرد که این شیوه مانند یک دستیار برای معلم ها عمل می کند و روشی برای کمک به دانش آموزان خواهد بود زیرا در صورت تشخیص رفتارهای غیر عادی دانش آموزان، این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت و راه حلی برای دانش آموز ارائه خواهد شد. اما با تمام توضیحات عده ای همچنان به این وضعیت اعتراض دارند و برخی گفته اند که این سیستم حریم خصوصی دانش آموزان را نقض می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ واقعا برای چین همچین تکنولوژی لازم بود
      من موندم اینا چه طوری همدیگه رو تشخیص میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج