جاباما
۷۲۰۹۴۹
۲۲ نظر
۵۰۱۰
۲۲ نظر
۵۰۱۰
پ

قیمت لبنیات افزایش یافت

رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت لبنیات خبر داد و گفت: قیمت کره ۱۰۰ گرمی نیز هزار تومان افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت لبنیات خبر داد و گفت: قیمت کره ۱۰۰ گرمی نیز هزار تومان افزایش یافته است.

طی روزهای گذشته قیمت محصولات لبنی و کره با افزایش همراه شده و برندهای مختلف قیمت محصولات‌شان را تغییر داده‌اند اما در این وزارت جهاد کشاورزی و انجمن صنفی صنایع لبنی به عنوان دستگاه‌های متولی دولتی و خصوصی حاضر به پاسخگویی در این زمینه و توضیح درخصوص علت افزایش قمیت نشدند.

علی رجبی - رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی - در باره قیمت‌ها عرضه این محصولات در بازار به ایسنا گفت: طی روزهای گذشته قیمت کره ۱۰۰ گرمی از ۳۵۰۰ تومان به ۴۵۰۰ تومان افزایش یافته و قیمت انواع محصولات لبنی دیگر نیز ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: پنیر ۴۵۰ گرمی سفید نیز از ۴۲۰۰ تومان به ۴۵۰۰ تومان و شیر کم چرب یک لیتری از ۲۵۰۰ تومان به ۲۷۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان محصولات لبنی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این افزایش قیمت دارای مجوز بوده است یا خیر؟ گفت: دستگاه‌های نظارتی می‌توانند اعلام کنند که این افزایش قیمت با مجوز یا غیرقانونی بوده است اما چیزی که در بازار اتفاق افتاده افزایش قیمت‌هاست که آن را می‌توان اعلام کرد.

رجبی ادامه داد: عوامل بسیاری در افزایش قیمت لبنیات اثرگذار بوده است و می‌توان به افزایش نرخ ارز، افزایش قیمت انرژی و دیگر هزینه‌های تولید اشاره کرد اما با وجود اینکه افزایش قیمت هر کالایی می‌تواند باعث کاهش مصرف و تقاضای آن شود نمی‌توان درباره لبنیات در ماه رمضان چنین قضاوتی انجام داد، چراکه در ماه رمضان معمولاً به غیر از شیر و پنیر دیگر محصولات لبنی خود به خود با کاهش مصرف مواجه می شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هعی روزگار

      ازویژگی های ماه رمضان گرانی بی سروصداست
      مردم شکمشون گرسنست فقط به فکر افطار هستن بفکر گرونی واعتراض نیستند

    • اکبرمیرزاحسینی

      به نظر میرسد افزایش قیمت دلار باعث گرانی شده ولی دولت محترم میتواند با افزایش حقوق دستمزدها به همان می زان بازاراقدام کند میگن ده درصد درحالیکه بطور میانگین حدود ۳۰ درصد گرانی داریم به امید اینکه دولت تدبیر و امید با محاسبه دقیق قیمتها حقوق را افزایش بدهند

    • بدون نام

      ببخشید چیزی مانده که20تا30درصدگران نشده که حالالبنیات گران نشود.مگر قانونی وجودداردکه قیمتهاراکنترل کند.امروز گوشت خریدم کیلویی 50تومان .ماه رمضان ماه خداست .چه کسانی باعث گرانی میشوند.چرا کسی کنترل نمیکند.خدالعنت کند گران فروشان را.

    • بدون نام

      بسیار عالی شد که گران شد گویا همه چیز با هم یکدست میشوند. راستی هنور هم سفره افطاری انچنانی از ما بهتران بر قرار هست. گذری هم به رستوران بزنید در شب و فقط نظری بیاندازید به قیمتهای اقماری و پوشش ها را هم در نظر داشته باشید.
      واقعا که یک بام دو هوا .

    • عنقا

      کی بود گفت هیچی افزایش نمیابد ...اخه ادم قبل شیر میگرفت ولی ان شیرخوردن ونان وهزار وسیله دیگر دارین ازما میگرین چرا اینقدر بیرحم شئین متسفم بعدا یکی تحمع میکنه میگه اقتصادی نبود مشاها که اصلا نمیخواین مشکل حل بشه

    • .

      خدا ازتون نگذره مردمو بدبخت کردید

    • .

      خدا ازتون نگذره مردمو بدبخت کردید

    • بدون نام

      دیروزتوسوپری محل بابت یک ظرف نیم کیلویی ماست و5بستنی 17هزارتومن پول دادم؛همش فکرمیکردم فروشنده اشتباه کرده نگو قیمتها دم به ساعت بالا میره

    • رضا

      این ازبرکات ماه مبارک رمضان هست که مسئولان بی کفایت مملکت هربلایی که دلشون میخوادسرمردم بیچاره میارن همین چندروزپیش قبل ماه رمضون بودکه سینه سپرکردن وگفتن هیچ افزایشی بابت لبنیات نداریم خدالعنتشون کنه .خدایاخودت به دادمون برس دیگه خسته شدیم

    • حبیبی

      به نظرکدام شخص تابه احترام گذاشته اید که یکی هم من باشم چه کشکی چه بادمجانی مردم دیگه ازدست این گرانیها به ستوه آمدید ه اند کدام کشوری را سراغ دارید به بهانه های مختلف هرروز تمام اجناس چه خوراکی چه مصرفی درسال ۶یا ۷بار افزایش می یابد عید افزایش بعداز عید افزایش ماه رمضان افزایش ماه محرم افزایش اسفندماه نزدیک عید افزایش خدمات دولتی افزایش هرسال هم یک بار تمام بازاریان مخفیانه اجناس خودشان را گران می کنندایا محض رضای خدا مسولی است که به این گرانی های بی رویه رسیدگی کند کو آن شخص نشان مردم بدهند هی تو روزنامه ها می نویسند تعزیرات حکومتی چنان چنین کرد اگر تعزیرات حکومتی خوب عمل کرده بس این همه گرانیها آشکار و پنهان به کشورما رخنه کرده ازکجا سرچشمه می گیرد چه کسی با ید با این گرانیها مبارزه می کرد تا کار به این جاها نمی کشید بس معلوم می شود کسی در این رابط مبارزه نکرده همه چیزو به سر خود گذاشته اند و مردم هم به این وضع ناگواری افتاده اند اینو هم تمام مسولین بدانند فردای قیامتی هست یوم الحسابی است باید جوابگو باشندایا مسولین کشور ما می دانند عده ای به یارانه چندرغاز محتاجند اگر آن هم نباشد واویلاست محض رضای خدا به داد این ملت مظلوم برسید انشالله

      پاسخ ها

      • ف

        کشور ونزوئلا

    • منت

      تا گرون بشه ما مردم گیجیم نمی فهمیم بیشتر می خریم

    • بدون نام

      ما به عقب برنمیگردیم آقاجان برنمیگردیم اسرار نکنید تورم تک نرخی هست

    • بدون نام

      واقعا که .....

    • بدون نام

      در ماه مبارک مردم نیاز به ارزنی دارد یک میلیون حقوق میدهید گرانی رامیاورد از خدا بترسید بترسید مردم بیزار شده از گرانی جوانان چکار کنند اقازاده های دزد پول ملت را غارت کردن خدا از روی زمین بردارند فقط به فکر خودشان هستن نه ملت

    • بدون نام

      توکشورهای عربی حوزه خلیج فارس توکویت قطر عربستان ماه رمضان ارزانی و برکت تو کشورشون هست اما بر عکس تو ایران وقتی ماه رمضان میشه همه چی گرون میشه خیارشده ۴۰۰۰ تومن

    • بدون نام

      آقای روحانی گفتن هیچ چیز گران نمیشود مثل اینکه برای ایشان میآورند و جای پول دعا میکنند.

    • کامبیر

      روزی که باخوشحالی این دولت بی کفایت راانتخاب کردید فکر این روزها راهم می کردید؟دور دوم یعنی دیگه رای نمی خواهیم هرکارخواستیم می کنیم مجلس هم عین خیالش نیست صد رحمت به احمدی نژادبلایی به روز مردم آوردند که همه به اون راضی شدند!

    • بدون نام

      همون موقع که ترامپ ازبرجام خارج شد بدنم لرزید فهمیدم همه چی گران خواهدشد حالا هی بگیدخروج آمریکا ازبرجام اثرنداره

    • بدون نام

      این نشون میده گاو هم میفهمه با گرونی دلار چه بروز مردم و اقتصاد میاد ولی خیلی از مسئولین نفهمیدن

    • بدون نام

      همه چیز در دولت روحانی گران شد حالا بزار لبنیات هم گران شود.

    • بدون نام

      لعنت بر دروغگویان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج