اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۲۲۸۷
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

گرشاسبی: زیر بار تغییر میزبانی نمی‌رویم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اعلام رای نهایی فیفا درباره نقل و انتقالات این باشگاه یک هفته به تعویق افتاده است، به خبر تغییر میزبانی بازی با الدحیل واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر: سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اعلام رای نهایی فیفا درباره نقل و انتقالات این باشگاه یک هفته به تعویق افتاده است، به خبر تغییر میزبانی بازی با الدحیل واکنش نشان داد.

حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات گفت: هواداران دنبال این هستند که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود. ما تماس های مکرری با وکیل باشگاه داشتیم و ایشان اعلام کرد دوم یا سوم خرداد فیفا حکم را ابلاغ می کند.

وی ادامه داد: دادگاه عالی ورزش نظرش را به فیفا اعلام کرده و ما هم منتظر ابلاغ فیفا هستیم تا تکلیفمان را بدانیم، مجددا پیگیر شدیم و فهمیدیم اعلام رای یک هفته دیگر به تعویق افتاده است. یعنی احتمالا دهم خرداد رای به ما ابلاغ می شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در جلسه دادخواهی ما در دادگاه عالی ورزش مسئولان فیفا حضور نداشتند. برای همین نمایندگان فیفا باید خودشان هم درجریان دادگاه قرار بگیرند.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که با این حساب امیدواری برای رفع محرومیت پرسپولیس از کجا نشات گرفته است؟ گفت: ما داریم پیگیری می کنیم و وکیل باشگاه هم پالس های مثبتی داده که نظر دادگاه عالی ورزش منفی نبوده؛ بنابراین باید کمیسیونی در فیفا تشکیل شود تا رای دادگاه عالی را تایید یا رد کند.

وی در ادامه با اشاره به رویارویی پرسپولیس و الدحیل قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر بار که با بازیکنان و برانکو جلسه داشتم آنها اشتیاق داشتند با قوی ترین تیم ها بازی کنند. پرسپولیس با تیم های خوب بهتر بازی می کند. در بعضی از رسانه ها و صفحات فضای مجازی عنوان می شود که پرسپولیس بد آورده ولی همین جا به شما می گویم که ما خوش شانسی آوردیم. پرسپولیس باید پرسپولیس باشد.

گرشاسبی در خصوص اینکه با مشخص شدن قرعه پرسپولیس چاره ای جز زدن این حرف ها ندارد، گفت: خیر اینطور نیست. پرسپولیس هم در لیگ ایران قهرمان شده و شاخص های برتر را از آن خود کرده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص همزمانی دیدار برگشت با الدحیل با شب تاسوعا و پیشنهاد برگزاری دیدار برگشت در قطر تصریح کرد: باید بگویم یک سوءتفاهم پیش آمده است و از یک صحبت برداشت های مختلفی صورت گرفته. من خودم در جریان نبودم. گویا قبل از قرعه کشی لیگ قهرمانان، فدراسیون فوتبال پیش دستی کرده و نامه ای به AFC زده است. دراین نامه فدراسیون عنوان کرده چون این مسابقه همزمان با مراسم سوگواری در ایران است برنامه ای اتخاذ کنید تا شرایط مثل بازی دو سال پیش تیم ملی ایران و کره جنوبی نشود و به درخواست ما احترام بگذارید.

وی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به فدراسیون اعلام می کند شما می توانید پیشنهاد دهید برنامه میزبانی جابجا شود که با این امر موافقت نشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: تا این لحظه که برنامه بازی برگشت پرسپولیس عوض نشده و اگر کسی هم بخواهد این برنامه را جابجا کند زیر بار نمی رویم؛ هیچکس فکرش را هم نکند.

گرشاسبی در پایان درباره جذب بازیکنان جدید گفت: بارها از چند بازیکن عزیز خودمان درخواست کردیم سریع تر به باشگاه بیایند تا با تمدید قرارداد تکلیف شان را روشن کنند. آنها به دلایل مختلف این کار را به تعویق انداختند ولی ما همچنان منتظریم، خیلی از بزرگان فوتبال می خواهند به پرسپولیس بیایند ولی اولویت ما بچه های دوست داشتنی خودمان است. پرسپولیس نباید از این بلاتکلیفی آسیب ببیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرخابیها

      به عنوان یک استقلالی میخواهم بدانم که چه کسی پیشنهاد تعویض میزبان و مهمان را مطرح کرد؟؟؟آیا ایشون بویی از ورزش برده و میداند ورزش با کدوم ز نوشته میشود!!!حسابی از این پیشنهاد به خشم آمده ام و شانس آورده که دم دستم نیست.
      لطفا هرچه سریعتر افراد نالایق و غیر فوتبالی باید از صحنه فوتبال پاک شوند. خدایی این چه وضعش هست.اگر یک شخص فوتبالی و ورزشی اون بالا بود هم و غمش صعود تیمهای کشورش به دور بعد بود نه اینکه دنبال محرومیت هواداران و تیمشون باشه.
      لطفا خودتون برید!!!! تا درتون نکردیم!
      به امید موفقیت سرخابی ها

    • بدون نام

      زمانی که هواداران جوش تمدیدقراردادبازیکنان راداشتندجنابعالی می فرمودیدهروقت مابخواهیم انهااماده قرادادبستن هستندوهیچ مشگلی نیست ولی تجربه به ملمی گفت مشگل پیش می ایدبازیکن که ازادشودهمه سرش می ریزندوتمرکزش رامی گیرندحالااشی که خودت پختی

    • بدون نام

      اقای گرشاسبی نه تو ونه تاج حق ندارین درباره میزبانی وجابجایی حرف بزنید چه ربطی داره مگه تیم ملی درچنین روزی بازی نکرد

    • بدون نام

      اقا ورزشو باسیاست با دین قاطی نکنید هرچی سرجاش

    • به نام خدایی که پارس یاری نمود. منو شهرتم بختیاری نمود

      در کل ما پارسیان تو هر چی جو گیریم حتی تو دین .یادمون رفته کی هستیم
      و کجاییم . خا ک تو سرشون با این نوناشون .
      راهش سادس هر کی سوگوار ه میتونه ورزشگاه نره ب همین سادگی....

    • بدون نام

      کی گفته تاج بشه همه کار فوتبال ایران این مرد کم سواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج