۷۲۳۳۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گزینه‌های مورد نظر آنچلوتی برای نقل و انتقالات

سرمربی جدید تیم فوتبال ناپولی خرید یک بازیکن از سری A و یک بازیکن از لیگ برتر انگلیس را به مالک باشگاه توصیه کرده است.

خبرگزاری تسنیم: کارلو آنچلوتی سرمربی جدید ناپولی برای بازار نقل و انتقالات تابستانی از اورلیو دلورنتیس، مالک باشگاه درخواست کرده است که آلیسون دروازه‌بان رم و موسی دمبله، هافبک تاتنهام را بخرد.

نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا با اعلام این خبر، نوشته که کارلتو به لندن سفر و جمعه شب با کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های ایرانی معروف فوتبال اروپا درباره گزینه‌‌های مورد نظرش برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرده است. او به جورابچیان گفته است که آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال رم گزینه اول اوست چرا که پپه رینا در حال جدایی از ناپولی برای پیوستن به میلان است و برای او یک جانشین قابل اعتماد می‌‌خواهد.

چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که جالوروسی در برابر فروش سنگربان پرطرفدارش آن هم به رقیب مستقیم در کورس قهرمانی سری A مقاومت خواهد کرد اما اگر ناپولی حقوقی بالاتر از ۱.۵ میلیون یوروی رم به این بازیکن برزیلی پیشنهاد کند، احتمال جدایی او وجود دارد.

گفته می‌شود که دلورنتیس، مالک باشگاه ناپولی منتظر است تا تکلیف انتقال ژورگینیو به منچسترسیتی و رفتن مارک هامشیک به چین مشخص شود و پس از آن برای خرید گزینه‌های مورد نظر آنچلوتی اقدام کند. در همین حال او انتظار داد که تیمی حاضر شود ۲۰ میلیون یورو غرامت فسخ قرارداد خوسه کایخون را بپردازد و این هافبک اسپانیایی را از ناپولی بخرد. انتظار می‌رود که ناپولی از فروش این سه بازیکن مجموعاً‌ سرمایه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون یورو کسب و بخشی قابل توجهی از آن را صرف خرید آلیسون کند.

در همین حال گاتزتا دلواسپورت نوشته است که کریستیانو جینتولی مدیر ورزشی باشگاه ناپولی در حال رایزنی با تاتنهامی‌هاست تا موسی دمبله را از این تیم بخرد. حقوق دمبله در تاتنهام ۴.۵ میلیون یورو است که مساوی با حقوق لورنزو اینسینیه به عنوان پردرآمدترین بازیکن ناپولی است اما با این حال جذب او باز هم از خرید آرتورو ویدال از بایرن مونیخ کم هزینه‌تر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج