اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۳۸۹۳
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

تلاش برای آزادی معلمان زندانی ادامه دارد

فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات از جلسه دو روز گذشته فراکسیون زنان با محسنی اژه ‌ی خبر داد و گفت: در جلسه روز شنبه این هفته با سخنگوی قوه قضاییه در خصوص معلمان بازداشتی از جمله آقای اسماعیل عبدی که محکومیت دارند و آقای حبیبی که اخیرا بازداشت شده‌اند صحبت کردیم.

اعتماد آنلاین: فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات از جلسه دو روز گذشته فراکسیون زنان با محسنی اژه ‌ی خبر داد و گفت: در جلسه روز شنبه این هفته با سخنگوی قوه قضاییه در خصوص معلمان بازداشتی از جمله آقای اسماعیل عبدی که محکومیت دارند و آقای حبیبی که اخیرا بازداشت شده‌اند صحبت کردیم.

او ادامه داد: همچنین برای معلم‌هایی که مدتی از زندانی بودنشان گذشته تقاضای مرخصی داشتیم و در خواست کردیم که مورد رافت و مهر اسلامی قرار بگیرند و عفو بخورند که آقای محسنی اژه‌ای قول پیگیری دادند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در جلسه‌ای که آقای محسنی اژه‌ای به فراکسیون امید آمده بودند نیز در خصوص آقای عبدی و سایر معلمین بازداشت شده صحبت کردم و ایشان در حال پیگیری هستند و دو روز پیش هم تاکید کردند که پیگیری می‌کنند.

سعیدی در خصوص تشکیل پرونده قضایی برای دانشجویان بازداشت شده در ناآرامی‌های دی ماه، گفت: دستگاه‌ها با ما همکاری می‌کنند و اگر موردی باشد این مشکل را نیز حل خواهیم کرد. همانطور که دستگاه‌ها برای آزادی دانشجویان همکاری کردند برای اینکه سابقه‌ای برای این دانشجویان تشکیل نشود با ما همکاری خواهند کرد.

او ادامه داد: مستند و یا مصادیقی در خصوص دانشجویان بازداشتی دی ماه که برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده نداریم. اما اگر این چنین باشد قطعا می‌توان پیگیری کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      و چه احترامی میگذارند به مقام معلم

    • حسن

      مسولین بی خبر از همه جا مشکلات را بر روی هم انباشت می کنند ،وبه زودی این مشکلات سر باز خواهد کرد وهمه آسیب خواهیم دید...

    • بدون نام

      به جرم دفاع از حقشون !این انصاف نیست . آیا این آزادی بیان هستش ؟ واقعا جای تاسف داره معلم های بیچاره

    • بدون نام

      برید پی کار تون! وعده و وعید چقدر!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الکی میگه

    • علیرضا جمشیدی

      آزادی در قفس به چه درد معلم میخورد؟ دردش را درمان کنید. دردی را که برای دیده شدنش فریاد زد و شما به جای شنیدن صدایش، قفسش را تنگتر کردید. معلم آزادی نمیخواهد، شأن و منزلت اجتماعی میخواهد.

    • بدون نام

      سلام حق شونه مجازات بشن زیاده خواه تر از معلم با اون همه تعطیلی ندیدم . کلب کارگر داریم که ۳ برابر اینا زحمت میکشن یک سوم اینا هم در امد ندارن اما اینا که کل کارشون تفریحه اینجوری هر روز یه بامبولی در میارن. مجازات باید بشن این هنجار شکنا.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز ، چقدر بهت گفتم درس بخون تا مجبور نباشی کارگری کنی؟

    • نادم

      ما که بعداز هشتماه بازنشستگی خبری از پاداش نشنیدیم با این تورم خدا کند بازنشسته عمر نشویم شاید با مسولین در آخرت تسویه کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج