جاباما
۷۲۴۱۳۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

مترو تهران، ۱۴ خرداد رایگان است

خدمات مترو تهران در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ روز ۱۴ خردادماه همزمان با برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) رایگان اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا: خدمات مترو تهران در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ روز ۱۴ خردادماه همزمان با برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام (ره) رایگان اعلام شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه توضیح داد: با توجه به برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در عصر روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فاصله حرکت قطارها در خط ۲ از ۷ به ۶ دقیقه، خط سه از ۱۲ به ۱۰ دقیقه و در خط ۴ از ۸ به ۷ دقیقه کاهش می یابد.

به گزارش روابط عمومی این شرکت، فرنوش نوبخت بیان کرد: همچنین به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک مترو تهران در روز دوشنبه ۱۴ خردادماه ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از هفت دقیقه به چهار دقیقه کاهش می‌یابد.

وی افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک مترو تهران در روز دوشنبه ۱۴ خردادماه ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از هفت دقیقه به چهار دقیقه کاهش می‌یابد.

به گفته وی، خط فرودگاه امام خمینی (ره) نیز در ۱۴ خرداد به دلیل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سرویس دهی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با اولین شب قدر و مراجعه شهروندان به حسینیه‌ها و اماکن زیارتی برای مراسم احیا، مترو تهران و حومه از شامگاه یکشنبه ۱۳ خرداد، خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند.

به گفته وی،به همین منظور سرویس دهی خطوط ۱، ۲، ۳ و ۴ به صورت شبانه از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ روز دوشنبه ۱۴ خردادماه خواهد بود و با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار به این خطوط اعزام می شود.

نوبخت خاطرنشان کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه آمادگی دارد در صورت نیاز نسبت به اعزام قطارهای فوق‌العاده اقدام کند تا تمام مسافران پس از پایان مراسم بتوانند براحتی با مترو از حرم مطهر به سمت مقاصد خود اعزام شوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: در شب های قدر نیز خطوط ۱، ۲، ۳ و ۴ مترو تهران فعالیت شبانه خواهند داشت و شهروندان می توانند از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ از خدمات مترو استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش همه سال رایگان میشد...مطمئنا خیلی از مشکلات محیط زیستی و ترافیکی حل میشد...

    • بدون نام

      چی میگی عجب خبر خوشحال کننده ای !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج