۷۲۴۳۳۶
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

نتایج ۵ تیم آخر درخشان؛ آبادان آماده سقوط؟

صنعت نفت این فصل نمایشی موفق‌تر از همیشه داشت و با مثلث برزیلی‌اش در کنار کرار، توانست بین تیم‌های نیمه بالای جدول قرار بگیرد.

آی اسپورت: صنعت نفت این فصل نمایشی موفق‌تر از همیشه داشت و با مثلث برزیلی‌اش در کنار کرار، توانست بین تیم‌های نیمه بالای جدول قرار بگیرد. رده‌ای که در دو دهه گذشته، بهترین کارنامه صنعت نفت در سطح اول فوتبال ایران بود. اما با اتفاقات اخیر، شاید آینده به اندازه فصل گذشته برای آن‌ها خوب نباشد.

کمالوند سرمربی صنعت نفت از این باشگاه جدا شده و حمید درخشان برای فصل آینده به توافق رسیده است. کارنامه ۵ تیم آخری که درخشان در آن‌ها مربیگری کرده، چندان آبادانی‌ها را به فصل آینده امیدوار نمی‌کند. درخشان در هیچکدام از این مقاطع، بیشتر از ۱،۲ امتیاز از هر بازی نگرفته و مجموع عملکردش هم کمتر از یک امتیاز از هر بازی است. فصل پیش سه تیمی که کمتر از یک امتیاز از هر مسابقه گرفتند، در سه رده آخر جدول بودند و فصل آینده در نبود تیم‌هایی مثل سیاه جامگان و نفت تهران، رقابت سقوط نزدیک‌تر هم خواهد بود.

نتایج حمید درخشان، در شرایطی بدست آمده که دو تیم او، پرسپولیس در لیگ برتر و خونه به خونه در لیگ یک بوده‌اند. تیم‌هایی که هر دو قبل و بعد از درخشان، برای قهرمانی در لیگ‌شان تلاش می‌کردند اما با درخشان نتوانستند نصف امتیازات هر بازی را هم بگیرند.

شاید آبادان، فرصتی برای تغییر مسیر درخشان باشد اما تجربه این مربی نشان داده احتمال اینکه آبادان به مسیر دیگر تیم‌های او بچرخد بیشتر به نظر می‌رسد. مربی که فصل قبل، کارش را با ۶ باخت از ۷ مسابقه آخر روی نیمکت نفت تهران تمام کرد و حالا بعد از سقوط این تیم، فرصت دارد روی نیمکت ورژن آبادانی نفتی‌ها بنشیند.

نتایج درخشان با ۵ باشگاه آخر (لیگ)

نتایج ۵ تیم آخر درخشان؛ آبادان آماده سقوط؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صنعت بيش به سوى ليك دو

    • بدون نام

      درخشان حیاکن
      سحرقریشی رهاکن

    • پیرمرد پرسپولیسی .

      معیار وملاک انتخاب سرمربی رزومه ه وی می باشد ،اگر ارزان بودن و گزینه ی دم دستی مدنظرباشد ،که انتخاب بجاییست ،ولی اگر آینده نگری و رشد کمی و کیفی فوتبالی را درنظر دارید بدترین انتخاب ممکن روکرده اید ،نه بعنوان یک پرسپولیسی بلکه یک خوزستانی پیشنهاد میکنم اگر خواهان حفظ تیم در لیگ برتر و چشم به رتبه های بالاتر و کسب سهمیه ،جوانگرایی و بومی سازی تیم ازبین این همه معدن بی پایان استعداد خوزستانی هستید نیم نگاهی هم به یحیی گل محمدی داشته باشید که هم در ذوب آهن و تراکتور علیرغم مداخلات مدیران ،کمبودها و محرومیت از جذب بازیکن عالی کارکرد مضافا براینکه سابقه ی چند سال بازی در فولاد رادارد وبا شرایط وجو حاکم بر فوتبال خوزستان کاملا آشناست .

    • بدون نام

      برای نفت فقط مربی خارجی.وسلام.

    • مجید

      درخشان نمخواهیم نمخواهیم

    • بدون نام

      خخخخخخخخ
      تیتر خبر جالب بود
      فکر کنم صنعت نفت دیگه خسته شده از تیم داری و برای همین روی آورده به مربیگری حمید درخشان!!!!!
      خدایش اینم سیاست خوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج