۷۲۴۳۷۰
۱۶ نظر
۵۰۰۲
۱۶ نظر
۵۰۰۲
پ

آموزش و پرورش: درباره حادثه اخیر کوتاه نمی‌آییم

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش برای پیگیری ماجرای آزار و اذیت دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر تهران در بالاترین سطح ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، قضایی و حقوقی اقداماتش را آغاز کرده است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش برای پیگیری ماجرای آزار و اذیت دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر تهران در بالاترین سطح ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، قضایی و حقوقی اقداماتش را آغاز کرده است.

در خصوص اقدامات آموزش‌وپرورش در ماجرای آزار و اذیت جنسی تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس پایتخت اظهار کرد:‌هر اقدامی که لازم باشد برای دفاع از حقوق دانش‌آوزان این مدرسه انجام خواهیم داد و آموزش‌وپرورش با حساسیت ویژه‌ای این مسئله را بررسی می‌کند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در بالاترین سطح ممکن و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی، قضایی و حقوقی موضوع را بررسی می‌کند. وزارتخانه با قصور مسئولان مرتبط این ماجرا در هر سطحی که محرز شود اقدام قاطع انجام خواهد داد و به افکار عمومی تضمین می‌دهیم که نسبت به برهم خوردن آرامش خانواده‌ها به دلیل تخطی یک نیروی آزاد لاابالی کوتاه نمی‌آییم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: چون ابعای از مسئله نیاز به اعلام نظر مراجع قضایی، حقوقی و روانکاوان دارد باید ابعاد موضوع مشخص و محرز شود تا نتایج پیگیری‌های خود را به صورت مستمر از طریق رسانه‌ها منعکس کنیم البته در این ماجرا تا حد بسیار زیادی کوتاهی، تعلل وبی‌تفاوتی مدیر و موسس مدرسه محرز و پرونده مدرسه در شورای نظارت در حال بررسی است.

نظری بیان کرد:‌ آموزش و پرورش شهر تهران به طور ویژه در این زمینه فعالیت‌های حقوقی، بازرسی و پیگیری قضایی را انجام می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار آمریکاست

    • بدون نام

      نیروی آزاد یعنی چه

    • بینام

      حالا چه عجله ای دارین ؟صبر کنین .

    • بدون نام

      برو بابا
      همش حرفه
      هزاران بار متاسفم براتون

    • کاردوک

      نه تو رو خدا کوتاه بیاین.
      شما میخواستین 2030 رو اجرا کنین اینم چیزی با اون فرق نداره.

    • بدون نام

      کلا رو هواست . اینکه حرکت عملی بوده .
      از بی عملی ها چقدر خبر دارید .
      اصلا درس نمی دهند تکلیف نمی خواهند . بچه ها رشدی ندارند .

    • بدون نام

      این ماجرا بسیااااار باورنکردنی و حیرت اور... این افراد چرا بررسی نمیشن چرا روانشناسی نمیشن ریشه این مرض کجاست عجب جامعه ترسناکی شدیم این بچه ها به فنا رفتن فکری به حال بقیه کنید

    • بدون نام

      از ترس استیضاح

    • بدون نام

      باید اون مدرسه و مدیررشو با اون شخصی که مصبب این کار بوده رو به آتیش بکشین میخوایین کوتاه بیایین ....ببین آخرو عاقبت این بچه ها چی میشه یه مشت روانی که عقده هاشونو سر بچه هایی آینده خالی خواهند کرد .......

    • بدون نام

      وقتی دغدغه رئیس جمهور ورود زنان به استادیوم میشه باید ازدواج سفید رواج پیدا کنه باید افتضاح رو افتضاح باید .....خدا لعنت کنه همه اونایی را که بنوعی تو این ماجرا بطور محسوس وغیر محسوس نقش داشتن و دارن .خدا میدونه چه اتفاقای دیگه رخ میده .بخدا اگه همه دق کنیم جا داره .

    • خودم

      خجالتتتتت فقط خجالتتتتت افسوسسسس

    • بدون نام

      سربسته صحبت میکنی مگه چیزی دیگه واسه از دست دادن هست... حوادث اخیر!!!

    • کارمند

      مجرم ظاهراً یکی از آغازاده ها واز ژنهای خوب محسوب می شود پس زیاد امیدوار نباشید چه بسا مجبور به عذر خواهی از ایشان وخانواده ایشان هم بشوید

    • یعقوب

      جون مامانت کوتاه بیا گندزدید به جامعه

    • بدون نام

      اول از همه خود وزیر آموزش و پرورش آدم بی لیاقتو باید پرتش کنن بیرون بعد معاونینشو بعد از اون مدرسه رو چه رویی دارن که خودشون رو جدا میکنن ..وقتی یه مدرسه جرمی رو انجام میده اول باید آموزش و پرورش جواب گو باشه اینا دست پیش میگیرن پس نیوفتن خودتون باید جوابگو باشین اونوقت میگین ما کوتاه نمیاییم...

    • حمیده

      حالا چه عجله ایه؟؟
      بزرگ میشن یادشون میره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج