جاباما
۷۲۴۳۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تمجید RTE از سازماندهی کی‌روش در تیم ملی

سایت RTE ایرلند که در گزارش‌های روزانه به معرفی ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی می‌پردازد، در گزارشی درباره ایران به موفقیت‌های این تیم با کارلوس کی‌روش اشاره کرده است.

ایسنا: در حالی که تنها ۱۷ روز به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باقی‌ مانده است تیم‌های حاضر در این تورنمنت خود را برای رقابت آماده می‌کنند.

سایت RTE با معرفی ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی درباره ایران، نوشت: پروسه انتخابی جام جهانی در آسیا یک ماراتن است. در سومین دوره انتخابی تیم‌ها در گروه‌های پنج تایی به صورت رفت و برگشت بازی می‌کنند. این پنج تیم جزو بهترین‌ تیم‌های آسیا هستند. ایران بعد از ۱۸ بازی در دو مرحله در صدر تیم‌های AFC قرار گرفت و تنها پنج گل دریافت کرد. ایران در ۱۰ بازی تنها دو گل دریافت کرد.

چهار مساوی صفر برابر صفر در مرحله فینال نشان دهند جنگندگی و سازماندهی تیم است. دونالد ترامپ باید امیدوار و خوشحال باشد که این سازماندهی به بدنه سیاسی ایران نیز کشیده نشود!

قرار گرفتن در گروه B در کنار مراکش، پرتغال و ‌اسپانیا برای ایران ترسناک بوده است اما کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران می‌تواند به صورت ‌دقیق تیم را سازماندهی کند. همه صفر - صفرها نشان دهنده این حقیقت است.

باید دید که کی‌روش می‌تواند برای اولین‌بار ایران را از مرحله گروهی بالاتر ببرد یا نه؟ البته این کار نیازمند این است که ایران در مقابل تیم پرتغال، زادگاه کی‌روش یا ‌اسپانیا خوب عمل کند.

کی‌روش از سال ۲۰۱۱ مسوولیت مربیگری ایران را بر عهده گرفته است. او هشت سال قبل در جام جهانی آفریقای جنوبی، سرمربی پرتغال بود و با این تیم تا دور دوم جام جهانی پیش رفت.

در سال ۲۰۱۴ کی‌روش با ایران در جام جهانی مقابل نیجریه صفر - صفر کرد که اولین کلین شیت ایران در جام جهانی بود. این تیم در آن سال مقابل آرژانتین نیز همین نتیجه‌ را تا زمان ‌اضافه بازی نگه داشت اما در نهایت با گل مسی یک بر صفر شکست خورد.

تنها برد ایران در جام جهانی در سال ۱۹۹۸ مقابل آمریکا بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج