۷۲۴۸۸۹
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

بررسی ابعاد تعرض به چند دانش آموز در شورا

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با ابراز تأسف از آنچه که از سوی معاون یکی از مدارس پسرانه در غرب تهران رخ داده است، بر ضرورت رسیدگی سریع جرائم افراد خاطی در این پرونده تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با ابراز تأسف از آنچه که از سوی معاون یکی از مدارس پسرانه در غرب تهران رخ داده است، بر ضرورت رسیدگی سریع جرائم افراد خاطی در این پرونده تاکید کرد.

حجت نظری درباره پرونده مربوط به تعرض معاون انضباطی یک مدرسه به چند دانش آموز پسر در غرب تهران با بیان اینکه وقوع چنین جنایتی آن هم از سوی یکی از پرسنل مدرسه تخلفی آشکار و غیرقابل گذشت است که افکارعمومی را نیز جریحه دار کرده است، گفت: کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران پیگیر ابعاد مختلف این پرونده است.

وی با بیان اینکه مدارس و معلمان همواره مورد وثوق و اطمینان خانواده‌های دانش‌آموزان بوده و به عبارتی دیگر معلمان همواره جزو گروه های مرجع هستند که تاثیرگذاری زیادی بر جامعه دارند، تصریح کرد: متأسفانه این حادثه می‌تواند به موقعیت و جایگاه اجتماعی معلمان و نقش مدارس آسیب بزند که راهکار جلوگیری از این پدیده و صیانت از حقوق معلمان رسیدگی سریع و برخورد با متخلفان است.

نظری با تاکید بر اینکه نباید عده‌ای گمان کنند که پس از ارتکاب جرائم این چنینی آب از آب تکان نخورده و می توانند به فعالیت خود ادامه دهند، تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز در پیام خود به رییس قوه قضاییه تاکید داشتند باید حدود الهی در مورد محکومان این جنایت هرچه سریعتر اجرا شود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران همچنین بر ضرورت حمایت روانی از این نوجوانان و خانواده‌هایشان تاکید کرد و گفت: اول اینکه از مردم درخواست می کنم که از انتشار و باز انتشار تصاویر و نام این افراد در فضای مجازی پرهیز کنند و اجازه دهند تا این همشهریان زودتر شرایط عادی خود را بازیابند. ضمن اینکه هریک از این افراد نیز می توانند با اطمینان از محفوظ ماندن هویت خود با شورای شهر ارتباط گرفته تا نسبت به ارائه خدمات حمایت روانی به آنان اقدام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر جایی برای خالی کردن قریضه باشه تو کشور این تجاوز ها کم میشه

      پاسخ ها

      • فرزان

        غریزه

      • بی نام

        اگر کسی توی ایران این کار وحشت ناک رو مرتکب بشه مطمئن باشید از روی فیلمها و تبلبغات غربی ها این کار ها رو یاد گرفته بعد اگه این کانالهای همجنس بازی و فیلمهای ناجور جلوش گرفته بشه و تلگرام فیلتر بشه مردم اعتراض میکنند تازه به دولت فشار میارند که چرا این اتفاق افتاده در حالی که توی غرب صد برابر بیشتر و بدترش اتفاق میفته

    • مرتضی

      رسیدگی سریع و پیشگیری به موقع!!!!

    • مصطفی احمدی

      هیچ مسجدی بدون توالت نمیشه جامعه هم یه توالت میخواد خودتو خالی کنی وگرنه این میشه که نباید بشه

      پاسخ ها

      • بی نام

        منظورت اینه که باید توی کشور ما یه جایی برای ترویج فساد باشه که مثلا جوانان ما بیشتر به تعهد نداشتن نسبت به خانواده و همسر و رابطه ی جنسی ترقیب بشند اونکه سیقه رو خدا گذاشته نیازی به محل فساد نیست

    • A 21

      اون معاونو باید بخوابونی دهنش

    • بدون نام

      حتی توی کشورهای کمونیستی این کار را نمی کنند. باید مجازات شوو

    • بدون نام

      قصاص درملا عام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج